Относно регулатора, я кажи коя мембрана е скъсана? Голямата която се вижда като се разглоби регулатора ли? Той регулатора играе при студен мотор само (по принцип). Имаш ли възможност да премериш управляващото налягане? Те мембраните имат връзка само с вакуума и обогатяването при настъпване на газта. Провери ли цедката която е на входа на регулатора? Разглобявал ли си го до колъл? Имам предвид да махнеш металната шайба с четрите болта от вътрешната страна на регулатора и да почистиш металната мембрана и да провериш дали входа и изхода на бензина не са запушени??
Как се държи колата сега, глъхне като подаваш газ ли? Кога топла/студена има ли разлика? Пак казвам ако можеш да премериш нялягането ще е най-сигурната диагностика!
Надявам се в петък да ти го пратя, ако искаш дай емайл да ти пратя един документ.
Original style -начало 53стрWörthersee treffen 2012
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки- 16V слаба динамика
Бъди сигурен че 90% ако разглоби шайбата с 4-те болта на регулатора той хептен за нищо няма да става. Това се прави само в изключително стерилна среда защото дупката през която минава бензина е по малка от косъм и запушване е почти гарантирано или другото нещо е да почне да харчи зверски и да не върви защото пластината е деформирана.
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Леле, на задните страници гледах един черен капак... не успях да разбера на фотошоп ли е правен или найстина е било така, но е Адски маниашки!
Успех!

Успех!
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
paco написа:Само ще те насоча за да си мислиш от сега...и повярвай, че ще удариш гъз в тавана от кеф![]()
http://www.dtafast.co.uk/S_40_PRO.htm
PACO
Ти го подкара с тежката артилерия


- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Баце..вервай..мегаскуирт-а си върши работа ама истинската централа е пъти по-добра...дали ще е МОТЕC, KMS, DTA, Svel...марк дал бог...няма значение защото всяка от тях си струва цената до последната стотинка. Писал съм го и преди...за нискобюжетни проекти мегата става, но минеш ли една тънка граница на възможностите и просто не стааа
лично съм го изпитал и нямам никави съмнения, че като съм дал 2000+лв. за центала съм направил правилния избор.
РАСО

РАСО
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
paco написа:Баце..вервай..мегаскуирт-а си върши работа ама истинската централа ....
РАСО
Да де-тежката артилерия си е

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
евала колега отколко време го гледам този голф по форума и винаги съм искал да видя как е бил от самото начало. Направил си го много добър ЕВАЛА и много УСПЕХ !!!!






- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Саше какво стана. Оправи ли колата? Давай инфо, не може да си оставил нещата така.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Офф кво да кажа има адски много работа по тази кола а нещо не остава време за нея.Първо трябва да сменя скоростите намерих си 9А кутия,после ще сменям предните спирачки и спирачната помпа,после има работа по вътрешната част на купето ще слагам черен под и ще пускам 50 кв захранване за новото стъпало,май и нов салон ще има
.После има работа по окачване горкия койл стой повече три месеца в кашон след това ще сменям и фронта.Общо взето не е скучно.





- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Мен за мотора ме чопли саше. К'во стана. Дай некой клип.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Саше как да е скучно бе

п.п. с тази кутия няма смисъл от клип


п.п. с тази кутия няма смисъл от клип
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Много дълги скорости на 3-та стига до 170 няма смисъл сега.Ще пиша като има положителни промени.leonardo_vd написа:Мен за мотора ме чопли саше. К'во стана. Дай некой клип.

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Колега имаш една снимка непомня добре на коя страница е, тфа на задната ти броня тъхак нож ли беше или така ми се струва 

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 в снимки-
Малко да раздвижа темата... Времето се пооправя и започват фотосесиите.

























Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта