И такааа да изтупам прахта от темата
Последваха още лъснати и полирани детайли


И преминахме към най-важната част,а именно дългоочакваното слагане на новото сърце
Първо източихме фреона от колата

След това освобождаване на стария двигател от маркучите,кабелите и ...

И сбогом добро старо моно

Откри се ето тази гледка

Моното отиде в една B4-ка комби ето го и новия щастлив собственик

И започнахме да кичим новото сърце

сложихме му нов комплект съединител LUK


Ето го вече легнал на тампоните си

Навързахме новата инсталация и дойде момента да опитаме да запалим и се случи добре познатата история с паленето - запалва работи 1-2 секунди и гаснеее,както се очакваше липсваше фабричния имобилайзер на мотора.
Тук искам да Благодаря за коректността на колегата
alpine който ми прати липсващия имобилайзер за двигателя
Сложихме го и двигателя запали без да гасне повече
И една финална снимка в завършен вид

За сега мотора го карам с бензиновата помпа от моното,но много скоро ще бъде сменена с помпа на 3 бара и въпреки това върви повече от моното,доволен съм като цяло от новото двигателче,доста по динамично е от моното.
И отново
Големи Благодарности на Стефан (zfa159) и Милен,че направиха всичко повече от професионално и ме търпяха да им вися над главите през цялото време
