след монтажа на джантите дере яко......

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот alpine » Чет 17 юни 2010 12:36


maniaka написа:Ако кара с пласмасовите вежди как да го направи?Смисъл интересно ми е?Защотото ако е без веждите може да ги опъне,а са веждите?

Подгъването на вътрешния ръб е задължително а и самата вежда търпи леко раздуване и няма проблем да се сложи отново пласмасовата вежда отгоре. Има и варянт да се преправя самите пласмасови вежди така че да се монтират след по яко раздуване на калниците и да седят адекватно .
Рязането е по краен варянт и е повече занимавка, трябва да се капнат подкалника и калника , да се обработи против ръжда от вътрешната и външна страна да не тръгне опелската болест.
С гума 205 40 на 9j опирането е по лесно за отстраняване ;)


judasss написа:Това е един от малкото 3кови калници дето ми харесват как са раздути :bowdown :bowdown

8) :lol: Добре се получи :deal




Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот maniaka » Чет 17 юни 2010 13:56


judasss написа:Ами за кво да го реже ? Ефекта е същия и с подвиване :lol: Само дето не 'отслабва' калника :roll:

Ок всеки с разбиранията си :drunk Като се видим някаде ще те помоля да ми покажеш при мене как би станало с подвиване,и как ми е отслабен калника :roll:
alpine Съгласен съм че е занимавка тия работи заваряване и тн,но и да я опъне и да нагласи после пласмасовата вежда според мен не е малко игра :)
А варненската 3ка е много арна :applause:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот alpine » Чет 17 юни 2010 17:53


maniaka написа:
judasss написа:Ами за кво да го реже ? Ефекта е същия и с подвиване :lol: Само дето не 'отслабва' калника :roll:

Ок всеки с разбиранията си :drunk Като се видим някаде ще те помоля да ми покажеш при мене как би станало с подвиване,и как ми е отслабен калника :roll:
alpine Съгласен съм че е занимавка тия работи заваряване и тн,но и да я опъне и да нагласи после пласмасовата вежда според мен не е малко игра :)
А варненската 3ка е много арна :applause:


За отслабването колегата има впредвид за разделянето на калника и подкалника хубаво е да се завари след като се изреже. При Г60 веждите варянта е само един и е твоя :lol: Скоро ми предстои едно монтиране на г60 вежди та и там ще е същата работа - заряне + заварка + обработване на вътрешната страна и на външния нов ръб.
Прекрасната мк3ка на driver е с 9ки , и пласмасови вежди и изпълнението е супер :idea:

maniaka написа:А варненската 3ка е много арна :applause:

Тя беше причината да си направим машинката за вежди. Искам да кажа че ръбовете на веждите не са рязани. Реже се от към бронята малко за да мога да наглася бронята да излиза повече по линията на новата вежда.


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот kolbasara » Чет 17 юни 2010 22:52


да се включа и аз предстои ми слагане на джанти от порше 17-ки 8.5J ет55 или ет50 отзад и 17-ки 7J ет 50 или 55отпред дали ще имам проблем с задиране фланците са 20 мм


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот alpine » Чет 17 юни 2010 23:19


Първо честито! С задирането няма да имаш проблем, но защо реши 20мм да са фланците? Налага ли ги на колата за да видиш как застават с 20мм фланец? Разбира се зависи как си представяш колата след като сложиш джантите , прибрани в калниците или приятно изнесени ....
Как ти минава задната джанта спрямо амортисьора и моста.
Според мен най добре отиди и на място с човека от който си ги взел определете дебелината на фланците, сигурен съм, че това е най доброто решение за отличен краен резултат :да:
В такива случаи с джанти с голямо ЕТ действам като налагам джантата на колата и с помоща на фланци 5,10,15,20,25,30мм определям колко е дебелината на нужния ми фланец с голяма точност като подлагам различни комбинации от фланци до постигане на желаното изнасяне на джантата.


п.п. задното ръбче е хубаво да си е подгънато защото сток е доста голямо и задължава джантата да седи според мен доста навътре, което лично мен не ме кефи .


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот kolbasara » Чет 17 юни 2010 23:43


благодаря.Значи джантите ги взех от Милен/gas/и тои ми каза такива фланци ние наложихме джантата и премерихме колко трябва да са фланците със рулетка :oops: просто нямаме фланци и сега след това което написа почвам да се съмнявам дали да поръчвам 20мм или да пробвам да меря по друг начин а аз искам да е възможно наи изнесена но не толкова че да е грозно
п.п.Можеш ли да помогнеш по някакъв начин смисъл със какво може да измеря точно колко да са щироки и фланците ако ги прави стругар ще имам ли проблем
п.п.забравих гумите ще са 205/40/17


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот alpine » Съб 19 юни 2010 15:55


Знам от кой си ги взел и за това ти казах, че той ще ти помогне най-много в случая . Щом сте измерили 20мм значи това е нужната дебелина. Като се има впредвид, че при теб носачите и джантите са с различна широчина(1.5j) 20мм в случая си е напълно реална дебелина :да:
Задния мост на мк3 гти също е по широк от стандартните.

п.п. 20мм 5х100->5x130mm трябва да има готови на ФК ...


Потребителски аватар
kolbasara
Мнения: 497
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:35
Автомобил: Volkswagen Golf mk3
Двигател: ABF-Turbo
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот kolbasara » Съб 19 юни 2010 16:57


alpine написа:Знам от кой си ги взел и за това ти казах, че той ще ти помогне най-много в случая . Щом сте измерили 20мм значи това е нужната дебелина. Като се има впредвид, че при теб носачите и джантите са с различна широчина(1.5j) 20мм в случая си е напълно реална дебелина :да:
Задния мост на мк3 гти също е по широк от стандартните.

п.п. 20мм 5х100->5x130mm трябва да има готови на ФК ...

има ама са 400 лева и затова мислих стругар и другото искам да ги освежа и не знам дали на прахово няма да се прецакат или да си боядисам със пистолет


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот alpine » Съб 19 юни 2010 17:10


Мойте фланци излязоха под 400лв , но все пак са 45мм предни и 60мм задни. Алуминиеви със стоманени набити втулки в които е направена резбата за захват на джантата към фланеца. Освежаването лично аз ги боядисвам с пистолет.


Потребителски аватар
веселинчо
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот веселинчо » Съб 02 апр 2011 7:49


колеги здравейте това е джанта готти 15" ет 25 доста изхвърля от калника и незнам кво да направя за да си сложа спортно окачване.на 100% ще опира
Прикачени файлове
врврв  вр вр.JPG


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 03 апр 2011 13:49


Раздувки на калниците


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот Winner25 » Нед 03 апр 2011 14:06


Колко са широки джантите :roll:
Ако не искаш да бараш калниците, решението е по-твърдо окачване и по тесни гуми :)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 03 апр 2011 14:50


Winner25 написа:Колко са широки джантите :roll:
Ако не искаш да бараш калниците, решението е по-твърдо окачване и по тесни гуми :)

Че даже и по ниски гуми :D


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот yoan4o » Пон 06 юни 2011 11:41


Интересува ме кой и къде може да ми подгъне задните калници, но с машинка, не с чук, не с изрязване.
Държа да се запазят пластмасовите вежди.


didich
Мнения: 219
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: след монтажа на джантите дере яко......

Мнениеот didich » Пон 06 юни 2011 13:25


yoan4o написа:Интересува ме кой и къде може да ми подгъне задните калници, но с машинка, не с чук, не с изрязване.
Държа да се запазят пластмасовите вежди.


И аз също се интересувам за района на София, сгъване на вътрешния ръб на четирите калника, без да се налага после да си боядисвам калниците.

Благодаря предварително



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта