
Проект Vw Jetta Individual Olive Green
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green
Ами пътя до сервиза минава от там.Радвам се че ти е харесала,колата ще се вижда по улиците на варна но по рядко тъй като през повечето време стой в гараж.Поздрави 

- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green
Евала на Благо,доста се постара но накрая резултата е очеваден,а какво стана със заигравката със стопа или се отказахте 

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green
PuShE_ написа:Евала на Благо,доста се постара но накрая резултата е очеваден,а какво стана със заигравката със стопа или се отказахте
Да наистина Благо се постара доста,за хората който не знаят кои е Благо-това е човекът подготвил колата за боя (което включва заварките,напасванията,китването,шкуренето,в общи линий 2 месеца много работа по колата).Наистина човека даде всичко от себе си

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Малко преди боята
Продължавам с обещаното продължение.След като колата беше изтъркана и на водна,отново се започна сглобяване(не знам за кои път вече
)и газ пак към другия край на Варна
.Този път отново бях карък и фанах най-големя порой,естествено пристигнах в сервиза прогизнал и измръзнал.


Въпреки това бях много щастлив защото знаех че на другия ден ще съм най-щастливия голфаджия
: .Закарахме колата и я оставихме в сервиза за през нощта,в 7:30 сутринта отидохме и почнахме да я разглобяваме.За първата камера беше предвидено 4-те врати и 2-та капака от обратната страна,за втората купето с двата предни калника,за третата върнахме 4-те врати и 2-та капака само че от другата страна.За четвъртата камера останаха долната част на маската,страничните огледала,капачката за резервуара, пантите на задния капак,шибидах,предна и задна броня.За цвета се спряхме на един невероятен цвят от гамата на BMW а по точно individual olive green от М5 2007 година.Намирането му беше цяло приклячение,във Варна има едно такова BMW и падна голяма гонитба за да го фанем.След няколко месеца чакалене от засада така и не можахме да го барнем и да вземем кода цвета,но пък му знаехме рег.номер на колата.Имено с него отидох в BMW за мое голямо щастие мениджъра се оказа голям наш фен (на клуба love.vw ).Човека ми отдели много от времето си,но след 30-40 мин търсене ми искара рецептата на боята.Търсенето си беше сложно защото цвета е индивидуал,тест го няма пуснат за масово производство а за поръчкови коли от серията М5.Това вече нямаше значение,важното беше че ние вече имахме кода на боята.







Въпреки това бях много щастлив защото знаех че на другия ден ще съм най-щастливия голфаджия




Последна промяна от Bose на Пет 14 мар 2014 23:47, променено общо 1 път.
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Малко преди боята
Последна промяна от Bose на Съб 15 мар 2014 0:01, променено общо 1 път.
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Малко преди боята
Камера №3-Отново 4-те врати и 2-та капака









Ето и камера №4-долната част на маската,страничните огледала,капачката за резервуара, пантите на задния капак,шибидах,предна и задна броня










Ето и няколко снимки извъм камерата












След като останахме до 3:30 през нощта за да боядисаме всичко отидохме на почиваме малко.На другия ден в 8:00 се върнахме при колата и почнахме да я зглобяваме,до към 14:30-15:00 колата беше готова за тръгване от сервиза.








Скоро продължение









Ето и камера №4-долната част на маската,страничните огледала,капачката за резервуара, пантите на задния капак,шибидах,предна и задна броня










Ето и няколко снимки извъм камерата












След като останахме до 3:30 през нощта за да боядисаме всичко отидохме на почиваме малко.На другия ден в 8:00 се върнахме при колата и почнахме да я зглобяваме,до към 14:30-15:00 колата беше готова за тръгване от сервиза.








Скоро продължение

Последна промяна от Bose на Съб 15 мар 2014 0:21, променено общо 1 път.
- belovs
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
браво момчета
видях джетата при едно ходене до Варна , сигурен бях че ще стане уникална
помислихте ли за нещо по мощно под капака?


- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Много ми се иска да я видя тази кола отблизо.От снимките виждам 1 много добра сортирана работа по тази кола-всичко просто си е дошло на мястото.
ПС:Вече се замислям да отида и аз до Варна да ми боядисат колата,че тук във София НЯМА къде да я направят,без да я преправят след това 143896972 пъти
!
ПС:Вече се замислям да отида и аз до Варна да ми боядисат колата,че тук във София НЯМА къде да я направят,без да я преправят след това 143896972 пъти

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Колата ще може ли да се види на Калояново 

- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Чудна е станала!!! 

Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Dimitaki написа:Много ми се иска да я видя тази кола отблизо.От снимките виждам 1 много добра сортирана работа по тази кола-всичко просто си е дошло на мястото.
ПС:Вече се замислям да отида и аз до Варна да ми боядисат колата,че тук във София НЯМА къде да я направят,без да я преправят след това 143896972 пъти!
Живот и здраве ще се вижда колата,все на някои събор ще пием по едно пиене

Bai Sando написа:Колата ще може ли да се види на Калояново
На Калояново няма да мога да дойда колега,но на Рожен 99% съм там

belovs написа:браво момчетавидях джетата при едно ходене до Варна , сигурен бях че ще стане уникална
помислихте ли за нещо по мощно под капака?
За под капака сме мислили и то доста,но искаме да го оставим за накрая имаме още работа по колата за да стане наистина на високо ниво ( то по нея кога ли ще свърши работата

Благодаря на всички за хубавите думи,радвам се че труда ни се оценява

- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Лятото ще съм във Варна, дано да я видя някъде 

- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
Продължавам с темата.Предварително искам да се извиня за по бедния снимков материял на последната част (сглобяването и майсторенето на някои неща)просто ми изчезна апаратчето,или по точно някои му се радва сега
: .След като колата беше сглобена за да излезе от сервиза я подкарахме към Dub Factory-то.Там продължихме с работата по колата като идеята беше да успеем да я сглобим до Крушуна, и там да се види за първи път с исключение на изброените ми приятели в началото на темата (те я виждаха доста често, и помагаха много
:.Първото нещо което направихме беше да сложим мойте си джанти 16 RH 7.5J предни и 9J задни,и да върна джантите на Траян (DEKSTAR) които ми ги беше дал да ги ползвам
.Преди да сложа джантите бях направил нови фланци от дур алумин (много лек и много здрав материял )като задните ги изнесохме още на вън,и така от ет 20 станаха на ет 10.А след монтирането на джантите веднага поставихме предното и задното стъкло


След това почнахме да лепим изолация,като започнахме от тавана




След няколко часа лепене на изолация бяхме готови.Следваше претапициране на тавана,кората на шибидаха и кората на която стоят задните колони и боядисване на уплътнението на шибидаха в черно.Друга идея която ни хрумна малко преди да започнем да я сглобяваме беше да ползваме сеници от А3,огледало за задно виждане от А3(понеже то не стои на тавана както е при джетата,запълнихме дупката където се поставяще огледалото и така тапицирахме тавана,а огледалото от А3 го залепихме на предния прозорец)както и дръшките на тавана отново от А3 които също пръснахме черни .За тавана и другите неща които тапицирахме ползвахме професионално лепило както и черен плат с дунапрен









Друга новост е ел.шибидаха.Понеже исках да ползвам плафона от голф 3 на които е и управлението на шибидаха,направо купих ел.машинката с инсталацията с плафона.Разликата с машинка от голф 2 е едно зъбно колело.Дадохме на стругар да ни изработи нужното колело,отворихме машинката сменихме колелата,вързахме инсталацията,монтирахме я на тавана и всичко си заработи
.Вече бях и с ел шибидах :applause: .ето и разликата в колелата



След като имах ел.стъкла,ел шибидах,вратите се отваряха ел,остана само ел огледала.За мои късмет в форума се продаваха ел огледала с цялата инсталация към тях.Писах на колегата разбрахме се и след 2 дена вече имах и ел огледала с подгрев
.След като тавана беше готов го монтирахме,а с него сениците и дръшките от А3-то.Една голф 5-ца остана без топка и кожичка за скоросния лост.Последваха средните,предните и задните колонки,кората на която стоят колоните,мокета,таблото,седалките и корите на вратите.Преди да сложим всичко изброено по интериора беше дадено на пране,и затова ни забави малко с монатажа защото трябваше време всичко да изсъхне.След като наредихме всичко от вътре,остана от вън да довършим някои неща.Едно от тези неща беше да обработим целите под калници,предните калници от задната страна и купето с битум за по добра защита :да:.


След като и тази работа беше свършена се заеме с отваряне на рали фронта,идеята беше да пръснем всичко в черно без лупата и рефлектора.Като ги отворихме обаче видяхме че рефлекторите са в лошо състояние,почнах да издирвам един човек в Варна които преди много години възтановяваше рефлектори и наистина ги правеше като нови.За два дена търсене успях да се свържа с човека,дадох му рефлекторите и ми ги върна в уникално състояние просто нямах думи.Ако някои в Варна се нужда от подобен вид услуга ще го свържа с човека.Идеята за халогените беше същата,отворихме ги и пръснахме всичко черно естествено без лупата и отново ги затворихме.След като халогените и фаровете бяха затъмнени нямаше как да оставя и старите мигачи,новите бяха оригинално затъмнени.Така вече всичко се връзваше



След като всичко от вън и от вътре беше приведено в вид като за чисто ново,остана да пръснем с черен мат лак ръмената на чистачките,пръскалките на предния капак,ребрата на маската,широкия нож,черната част от страничните огледала и пластмасата между стоповете като и нея я изчистихме и задния капак също се отваряше вече с бутон.Така не остана нещо на което да не сме обърнали внимание всичко беше боядисано и се започна напасване на предни калници,капак,маска,фарове,преднаброня и врати.След като я напаснахме перфектно се започна отново освежаване на джантите с кичетата и паста.Остана единствено да нагласим височината на колата,за самия път оставихме колата висока за да пътуваме спокойно.Тук отново искам да се отклоня малко от темата,да спонена че сега като пиша за свършената работа ми изглежда много лесно но седмицата преди събора аз и момчетата (Иво (kr_1),Траян (DEKSTAR),Яската) бачкахме всеки ден до 3 сутринта а четвъртак срещо петък останахме всички до 4:30 сутринта и станахме в 8:00 за да довършим дребни неща и да тръгнем по обяд към крушуна.Просто не знам как да им се отблагодаря на тези хора,аз се гордея че ги познавам и че имам такива приятели
.Беше пълен абсурд да свърша с колата ако бях сам,просто нямаше да дойда на крушуна и щях да изтърва наи-якия събор.Благодарение на тях пътуването се осъществи.Ето и колата преди да тръгнем от Варна вече на 100% сглобена,малко по височка и без ножа заради предстоящия път









След дълго каране спряхме да починем,и пак я наснимахме









След това почнахме да лепим изолация,като започнахме от тавана




След няколко часа лепене на изолация бяхме готови.Следваше претапициране на тавана,кората на шибидаха и кората на която стоят задните колони и боядисване на уплътнението на шибидаха в черно.Друга идея която ни хрумна малко преди да започнем да я сглобяваме беше да ползваме сеници от А3,огледало за задно виждане от А3(понеже то не стои на тавана както е при джетата,запълнихме дупката където се поставяще огледалото и така тапицирахме тавана,а огледалото от А3 го залепихме на предния прозорец)както и дръшките на тавана отново от А3 които също пръснахме черни .За тавана и другите неща които тапицирахме ползвахме професионално лепило както и черен плат с дунапрен









Друга новост е ел.шибидаха.Понеже исках да ползвам плафона от голф 3 на които е и управлението на шибидаха,направо купих ел.машинката с инсталацията с плафона.Разликата с машинка от голф 2 е едно зъбно колело.Дадохме на стругар да ни изработи нужното колело,отворихме машинката сменихме колелата,вързахме инсталацията,монтирахме я на тавана и всичко си заработи




След като имах ел.стъкла,ел шибидах,вратите се отваряха ел,остана само ел огледала.За мои късмет в форума се продаваха ел огледала с цялата инсталация към тях.Писах на колегата разбрахме се и след 2 дена вече имах и ел огледала с подгрев



След като и тази работа беше свършена се заеме с отваряне на рали фронта,идеята беше да пръснем всичко в черно без лупата и рефлектора.Като ги отворихме обаче видяхме че рефлекторите са в лошо състояние,почнах да издирвам един човек в Варна които преди много години възтановяваше рефлектори и наистина ги правеше като нови.За два дена търсене успях да се свържа с човека,дадох му рефлекторите и ми ги върна в уникално състояние просто нямах думи.Ако някои в Варна се нужда от подобен вид услуга ще го свържа с човека.Идеята за халогените беше същата,отворихме ги и пръснахме всичко черно естествено без лупата и отново ги затворихме.След като халогените и фаровете бяха затъмнени нямаше как да оставя и старите мигачи,новите бяха оригинално затъмнени.Така вече всичко се връзваше



След като всичко от вън и от вътре беше приведено в вид като за чисто ново,остана да пръснем с черен мат лак ръмената на чистачките,пръскалките на предния капак,ребрата на маската,широкия нож,черната част от страничните огледала и пластмасата между стоповете като и нея я изчистихме и задния капак също се отваряше вече с бутон.Така не остана нещо на което да не сме обърнали внимание всичко беше боядисано и се започна напасване на предни калници,капак,маска,фарове,преднаброня и врати.След като я напаснахме перфектно се започна отново освежаване на джантите с кичетата и паста.Остана единствено да нагласим височината на колата,за самия път оставихме колата висока за да пътуваме спокойно.Тук отново искам да се отклоня малко от темата,да спонена че сега като пиша за свършената работа ми изглежда много лесно но седмицата преди събора аз и момчетата (Иво (kr_1),Траян (DEKSTAR),Яската) бачкахме всеки ден до 3 сутринта а четвъртак срещо петък останахме всички до 4:30 сутринта и станахме в 8:00 за да довършим дребни неща и да тръгнем по обяд към крушуна.Просто не знам как да им се отблагодаря на тези хора,аз се гордея че ги познавам и че имам такива приятели













След дълго каране спряхме да починем,и пак я наснимахме




Последна промяна от Bose на Съб 15 мар 2014 17:53, променено общо 1 път.
Re: Проект Vw Jetta Individual Olive Green-Боя
И тук вече на поляната на Крушуна.Един дълго очакван момент









След дълго каране спряхме да починем,и пак я наснимахме




И тук вече на поляната на Крушуна.Един дълго очакван момент















Това е за сега надявам се да ви е харесала колата за напред има много предвидени неща,всяка новост ще бъде отразена в темата









След дълго каране спряхме да починем,и пак я наснимахме




И тук вече на поляната на Крушуна.Един дълго очакван момент















Това е за сега надявам се да ви е харесала колата за напред има много предвидени неща,всяка новост ще бъде отразена в темата

Последна промяна от Bose на Съб 15 мар 2014 18:08, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта