Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот T.C.T. » Сря 19 окт 2011 20:00


1.До -40мм не повече със стандартен амортисьор.
2.Рязаната пружина става много твърда и има опасност от счупване.Друг недостатък е че колата става нестабилна в завой.
3.Кирето тука се обърка с койловете,а даскала до колкото разбрах говори за пружини с прогресивна навивка.
Което ще рече спортна пружина проектирана така че да продължиш да си пикаеш нормално след смяната на оригиналното окачване. :Mr Green Fun
Широките витки на пружините са направени с цел по-меко обиране на хода на амортисьора до момента в който почнат да се свиват и тесните...
4.При статичните окачвания не знам цвета да има значение.




Потребителски аватар
vw gti
Мнения: 137
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 22:12
Автомобил: golf 2
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: blagoevgrad

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот vw gti » Сря 19 окт 2011 22:59


Даскала™ написа:1.Да попитам ако сложа спортни пружини на обикновени амортисьори 100 % ли е гаранцията,че ше заминат или?
2.И има ли разлика рязани пружини на обикновени амортисьори и спортни пружини на обикновени амортисьори?
3.Забелязвам,че има два вида спортни пружини - едните са до половината с по ситна намотка,а другите са си с равномерна намотка,но явно самите те са по-къси....да ми обясните защо е така и отразява ли се това на возията?
4.Червени,сини,черни...защо са в различни цветове спортните пружини?

п.п благодаря предварително за прекрасните отговори :bowdown


колега мои приятел сега кара спортни пружини на обикновени амортесиори и няма никакъв проблем ,цвета на пружината определя твърдостта теса зелени сини и червени,зелените са с по мека возия сините горе долу твърди а червените возят най твърдо.аз сега съм с червени пружини и спортни амортесиори и возията е като на каруца


Потребителски аватар
krismars
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 06 май 2010 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот krismars » Чет 20 окт 2011 1:22


Пълни глупости. Всяка фирма си определя цвета на пружините може да са розови и бананено жълти, пък да са твърди като пръч. Цвета не е определящ... Колко пъти трябвада се напише, за да го разберат всички :beat_butt2


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот don hose » Чет 20 окт 2011 9:09


Точно така цвета е само за карасота.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот judasss » Чет 20 окт 2011 17:00


Цвета също не играе роля за това колко ''сваля'' пружината :да:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот Даскала™ » Чет 20 окт 2011 20:37


T.C.T. написа:3.Кирето тука се обърка с койловете,а даскала до колкото разбрах говори за пружини с прогресивна навивка.
Което ще рече спортна пружина проектирана така че да продължиш да си пикаеш нормално след смяната на оригиналното окачване. :Mr Green Fun
Широките витки на пружините са направени с цел по-меко обиране на хода на амортисьора до момента в който почнат да се свиват и тесните...

Тези ше прецакат ли обикновените амортисьори и колко свалят според вас?
40/40 ли са...
30/40 ли са.....
60/40 ли са...
И по-добре ли е с такава намотка или с равномерна?
Прикачени файлове
09102011545.jpg


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот T.C.T. » Чет 20 окт 2011 21:24


По снимката няма как да познаем с колко свалят иначе според мен са по-добри с прогресивната,именно поради факта,че си караш повече градско и ти трябва комфорт,а не да вози като каруца.В момента когато искаш да караш по-спортно возят стегнато. :да:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот Даскала™ » Чет 20 окт 2011 21:27


T.C.T. написа:По снимката няма как да познаем с колко свалят иначе според мен са по-добри с прогресивната,именно поради факта,че си караш повече градско и ти трябва комфорт,а не да вози като каруца.В момента когато искаш да караш по-спортно возят стегнато. :да:

Значи няма да "подскача" колата с тях или да удрят амортисьорите в шок тампоните?


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот T.C.T. » Чет 20 окт 2011 21:30


Няма да подскача в никакъв случай,не са чак толкова твърди,а за шок тампона вече зависи от хода на амортисьора.
Виж тези пружини каква марка са и някакъв код по тях,така ще видиш колко свалят. :beer


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот Даскала™ » Чет 20 окт 2011 21:33


T.C.T. написа:Виж тези пружини каква марка са и някакъв код по тях,така ще видиш колко свалят. :beer
Прикачени файлове
09102011546.jpg


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Какво ще стане ако си резна малко пружините ???

Мнениеот T.C.T. » Чет 20 окт 2011 21:40


Виж трябва да има и код с цифри. :012:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта