Понеже много народ се изреди на лично да ме пита за фолирането на джантите кое какво как .....
Фолиото е марка Multifix води се автомобилно, пазарувам си го от Търново.
Фолирането е тегаво....аз лично разбрах как горе доле става на последния бъбрек на последната джанта..затова и имат толкова забележки в тва оношение, но аз просто тествах цвета не целя да са перфектни макар, че опитах...ама е трудно работа.
Последната джанта ми отне около 3 часа.
Първата около 6 и метър и половина унищожено фолио.
Грее се докато се лепи.....не се пръска с нищо, както при фолирането на стъкла например.
почвам от средата и лепя навън, като най-шибаното място е в края на лъчите от към борда.
наместа се надигна след това. Ако сега се хвана да ги направя наново може и да стане ОК.
Но аз чакам да се оправи времето като хората, да остана малко по-свободен и да си ги пръсна.
Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Колега, сигурно твоята тройка е единствената у форума, чийто фейс ми допада много. Не искам собствениците на Мк3 да се обиждат, просто не се кефя на този модел особено много, като държа да подчертая дебело, че технически Мк3 според мен е идеално балансиран автомобил за онези далечни години (обезпечен с всякакъв вид двигатели - за пенсионери, за младоци, за светофарни състезатели), когато е бил нов модел. Но тази отпред наистина е много добра (дължи се на бяло-жълтата комбинация и фаровете). Знам, че е малко тъпо всеки само да хвали и да превъзнася, но в случая действително държах да споделя пред всички, че ти харесвам колата
понеже не обичам личните съобщения, пък е малко абсурдно някой да ти пише на лично "кефи ме" 


- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
От супер обикновен и нищо кой знае какъв модел джанта,си направил нещо много интересно и хубаво.
Огледах колата на Крушуна,добра работа вършиш по нея и продължавай така.
Огледах колата на Крушуна,добра работа вършиш по нея и продължавай така.

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Има още неща, които трябва да се слагат махат и така натътка...ама ше чакат ред. Може би за Узана ше ги наредя, или поне се надявам
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Влезнах и аз у силовия тунинг :) :)
Цяла зима колата изкара на 3 цилиндъра, така си изкара и на Крушуна....като се прибрах вече намерих време да я отворя да видя кво се случва и да "ъпгрейдвам" лекичко.
Та я обезглавих....колкото и да не му разбирам, съм казал, че тая кола "майстор" нема да я пипне, та сам със съвети от приятели и така.



Исках всичко да се направи като хората и всяка една част беше старателно измита, прегледана и чак тогава монтирана.
Малко набързо се зайграх с клапаните, че ми хареса как се получава, но не съм ги полирал....все пак е куц 1.8mi, нямам снимки от преди да ги изчистя, но особенно тея на първи цилиндар бяха доста зле, нагара на всмукателния клапан беше около 2-3мм


В главата също мизерия, и чак тук като започнах да я мия видех от къде е бил проблема, липсваше парче от гарнитурата на всмукателя на първи цилиндър, който беше и неработещия като хората, от там бедна смес, от там много нагар и от там....цилиндъра спира да работи, поне така си го обясних аз.
Гарнитурата е дала фира най-вероятно заради последния майстор който е пипал там, защото си развих колекторите почти на ръка



И тука идва и тунинга.....така популярния мод за монота, изпускател от 2Е, голем зор докато намеря такъв който не е сцепен....ама с помощ от приятели се намери, двуцевка с премахнати меки връзки, благодарение на един МНОГО МНОГО ГОЛЯМ фен от Сухиндол, на който зверски благодарности за съветите и частите който ми даде, незнам как ше се черпим просто .....


Цилиндрите също се хигиенизираха колкото можах

20 годишен блок........

Другия важен компонент за засилването, отново идващ от Сухиндол
Вал от ге шийсе...

Затворих.....и се надявах като запаля да има всички цилиндри....че иначе, трябваше да продължавам надоло по двигателя

Равносметката:
Нови повдигачи
Пасване на клапани
Шлайф на глава 0,15 само да се зачисти.....че не помня с колко са я шлайфали предния път
Нови гумички на клапаните
Всички гарнитури и семеринги и къде квото уплътнява Elring
Смяна масло и филтър
Изпускател + вал
.......тотал 200 кинта....щяха да са по-малко, ама си купих изпускателен колектор за който човека се кълнеше, че е перфектен а беше целия нацепен...ама интернет търговия кво да правиш.
И колата така никога не е вървяла, препоръчвам тоя мод на всеки който има възможност, в комбинация със късите ми скорости е голям кеф да я ръчкаш из града. И откакто съм я затворил и давам газ постоянно, преди я галех тя взе, че се счупи.....та сега поне да карам :)
Налгасил съм и един капак от 2Е, с който ме снабди колегата predator4o, който на въпроса "колко парички му искаш" отговори....."не ме питай, щото ще си го прибера обратно в багажника и няма да го видиш повече"
Евала на целата Търновска група за помощта....даже и на оня от Оряхово...Гигаватовия :) къде ми се обаждаше през половин час да ме пита "Запали ли?"



Благодарности и на alpine за дето ми подари оная пластмасова просотия за картерните газове от 2Е...че имаше хора де ме застрелваха с цени от по 30-40 кинта...
За да е пълна картинката ми остана да си намеря долната част на капака на ангренажа, за която колегите също ми искат 30 кинта....при положение, че тя нова оргинална струва 36лв
Та да си ги търкалят там.....накрая ще я купя нова ако не намеря на нормална цена.
Цяла зима колата изкара на 3 цилиндъра, така си изкара и на Крушуна....като се прибрах вече намерих време да я отворя да видя кво се случва и да "ъпгрейдвам" лекичко.
Та я обезглавих....колкото и да не му разбирам, съм казал, че тая кола "майстор" нема да я пипне, та сам със съвети от приятели и така.



Исках всичко да се направи като хората и всяка една част беше старателно измита, прегледана и чак тогава монтирана.
Малко набързо се зайграх с клапаните, че ми хареса как се получава, но не съм ги полирал....все пак е куц 1.8mi, нямам снимки от преди да ги изчистя, но особенно тея на първи цилиндар бяха доста зле, нагара на всмукателния клапан беше около 2-3мм


В главата също мизерия, и чак тук като започнах да я мия видех от къде е бил проблема, липсваше парче от гарнитурата на всмукателя на първи цилиндър, който беше и неработещия като хората, от там бедна смес, от там много нагар и от там....цилиндъра спира да работи, поне така си го обясних аз.
Гарнитурата е дала фира най-вероятно заради последния майстор който е пипал там, защото си развих колекторите почти на ръка




И тука идва и тунинга.....така популярния мод за монота, изпускател от 2Е, голем зор докато намеря такъв който не е сцепен....ама с помощ от приятели се намери, двуцевка с премахнати меки връзки, благодарение на един МНОГО МНОГО ГОЛЯМ фен от Сухиндол, на който зверски благодарности за съветите и частите който ми даде, незнам как ше се черпим просто .....


Цилиндрите също се хигиенизираха колкото можах

20 годишен блок........

Другия важен компонент за засилването, отново идващ от Сухиндол
Вал от ге шийсе...

Затворих.....и се надявах като запаля да има всички цилиндри....че иначе, трябваше да продължавам надоло по двигателя

Равносметката:
Нови повдигачи
Пасване на клапани
Шлайф на глава 0,15 само да се зачисти.....че не помня с колко са я шлайфали предния път

Нови гумички на клапаните
Всички гарнитури и семеринги и къде квото уплътнява Elring
Смяна масло и филтър
Изпускател + вал
.......тотал 200 кинта....щяха да са по-малко, ама си купих изпускателен колектор за който човека се кълнеше, че е перфектен а беше целия нацепен...ама интернет търговия кво да правиш.
И колата така никога не е вървяла, препоръчвам тоя мод на всеки който има възможност, в комбинация със късите ми скорости е голям кеф да я ръчкаш из града. И откакто съм я затворил и давам газ постоянно, преди я галех тя взе, че се счупи.....та сега поне да карам :)
Налгасил съм и един капак от 2Е, с който ме снабди колегата predator4o, който на въпроса "колко парички му искаш" отговори....."не ме питай, щото ще си го прибера обратно в багажника и няма да го видиш повече"
Евала на целата Търновска група за помощта....даже и на оня от Оряхово...Гигаватовия :) къде ми се обаждаше през половин час да ме пита "Запали ли?"



Благодарности и на alpine за дето ми подари оная пластмасова просотия за картерните газове от 2Е...че имаше хора де ме застрелваха с цени от по 30-40 кинта...

За да е пълна картинката ми остана да си намеря долната част на капака на ангренажа, за която колегите също ми искат 30 кинта....при положение, че тя нова оргинална струва 36лв

Та да си ги търкалят там.....накрая ще я купя нова ако не намеря на нормална цена.
Последна промяна от ZeroCool на Чет 11 юли 2013 3:53, променено общо 1 път.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Видях аз по талавизора, че модерно да лепиш в ъгъла на задното стъкло I LOVE MY MK3...Wheel Whores, DUB и т.н
Та набързо се стикеросах и аз преди Крушуна.
Докато се сетя да ги снимам....някой е почовъркал единия..ама здраве да е имам още ще го сменя :)

И малко снимки със скучни сиви джанти докато намеря време да ги пръсна така ще е ..








Та набързо се стикеросах и аз преди Крушуна.
Докато се сетя да ги снимам....някой е почовъркал единия..ама здраве да е имам още ще го сменя :)

И малко снимки със скучни сиви джанти докато намеря време да ги пръсна така ще е ..








-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 16:51
- Автомобил: Polo 6N1
- Двигател: 1.6L 55kW AEE
- Местоположение: zhe internetz
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Брех, много добре (меко казано) изглежда :) Може някой път да се дръпнем с тебе и mumia ^^ Щом толкова бяга след ремонта 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
mumia?......тоа ник само на едно место съм го чел...та правилно ли си мисля или??
Edit: Местожителство: zhe internetz
май правилно си мисля

Edit: Местожителство: zhe internetz
май правилно си мисля


- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Евала... евала... лично бях свидетел как се прави мотора... в стерилна среда... Изверг! Сложи му ЧИП да стане от 75коня до към 115... Даже може... чипове... МНОГО ЧИПОВЕ! ЗА МНОГО КОНЕ!!! 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Бате той е 77,5 вмомента....чипове има колкото искаш....само у сд-то има 3!!!!!
Незнам на друго място дали мога да сложа.
Незнам на друго място дали мога да сложа.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Чувал съм ,че може и още... има един мастер тука у едно село Петърч ,прави ги всекакви, даже разправат че и повече коне може да дигне ама почва да харчи повече газ... 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Сакън! да не харчи повече!
Никви чипове.....даже ще махна и тея от цд-то да падне разхода
Никви чипове.....даже ще махна и тея от цд-то да падне разхода
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
То с чипове пада разхода поне с 1-2литра. Един приятел без чип му харчи 3/100 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Много добре си се справил.Друго си е сами да "пипнеш" моторя 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1992 ААМ - SilberGrau
Определено......после 2 седмици се ослушваш дали нема да изтрака :) :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта