Проект Calipso 2.8 VR6 ново на 55стр.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Skakauec
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
Автомобил: VW Lupo
Двигател: AMF
Местоположение: Перник/София

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот Skakauec » Нед 26 юли 2009 1:42


Преди няколко дни засекох колата по софийските улици и мога да кажа, че доста добре се стреляше :bowdown




vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот vr6vr6 » Нед 26 юли 2009 13:08


Колега пусни някой клип на колата в действие :D :twisted:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот Волен » Нед 26 юли 2009 14:00


Всичко по това е бижу е правено с много много сърце... Пеше,брат радвам се че съм допринесъл частица към джетун... нямам търпение да я видя в пълна сила като се върна...

Така и не ги замерихме 54 vs. 60 hp mhihi


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот sashobas » Нед 26 юли 2009 17:00


BoJleH написа:Всичко по това е бижу е правено с много много сърце... Пеше,брат радвам се че съм допринесъл частица към джетун... нямам търпение да я видя в пълна сила като се върна...

Така и не ги замерихме 54 vs. 60 hp mhihi

С това турбо щеше да те отвее яко mhihi


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 28 юли 2009 9:30


a може ли да помоля за снимка от интериора, последната снимка от интериора е когато беше с корадовите седалки :D


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот sashobas » Вто 28 юли 2009 21:06


Бях забравил за тези фотоси и случайно попаднах на тях.Това произведение на изкуството е подаръка на Петър от неговата приятелка Галя за рожденния му ден на който той беше на плаване.Тази картина е направена толкова добре колко и самата джета. :bowdown :bowdown :bowdown
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от sashobas на Вто 28 юли 2009 21:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот alpine » Вто 28 юли 2009 21:35


sashobas написа:
BoJleH написа:....[/size]

....

E Волка тая загадка си остана неразгадана :Mr Green Fun

bbboiko2004 написа:a може ли да помоля за снимка от интериора, последната снимка от интериора е когато беше с корадовите седалки :D

Ще направим малко снимки на интериора скоро , но ще е след промените по корите които сме запланували . Салона в момента е ел.кожен от Сеат Леон купра , като е вграден перфектно , дори ползва механизма си който е с колелцата за да може да се мърда лесно напред и назад защото това става само от копчето и ако бях го направил с плъзгачите от мк2-3 щеше да изгори вече .




sashobas написа:Бях забравил за тези фотоси .....


Да това беше вече още един неочакван подарък на който се зарадвах адски много . ВСичките тези снимки , коментари , картини , видеота ще си останат скъп спомен за всички свързани с колата :012: Благодаря :да: :bowdown


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот pe6kata » Чет 06 авг 2009 9:53


Питанка за изпускателната система- за колектора-марка, цена и откъде го взе(ако не е тайна :) )и колко ти искаха за суперспринта? За ф-60 разбрах, ама ползваш ли средно и резонансно гърне, и колата шумна ли стана?
В западните форуми чета, че ползват резонатори(1или 2) от ТТ, цяла генерация качва 12-14 коня, измерени на дино, повишава доста Н.М. и мах. въртяш момент го постига при по-ниски обороти.
Виждам че си манияк :twisted: и ще споделя две дреболийки, пък може да са ти от полза :)
Понеже не съм снимал моя колектор, качих снимките от този, от който копирах идеята, получи се 1:1 :oops:. Определено радва след като вдигнеш капака(то наличието на вр6 е предостатъчно, ама все пак)
И другото е разстъргване и полиране на тялото на дросела-махаш едно голямо стеснение пред дросела и самата клапа я подостряш, резултата е повече въздух особено при малки ъгли на отваряне на дросела, много чувствителна на подаване на газ, ефекта е добър и си заслужава търкането, ако те интересува ще кача и снимки.
Прикачени файлове
13-tmb[1].jpg
14-tmb[1].jpg
15-tmb[1].jpg


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот alpine » Чет 06 авг 2009 11:11


golf4e-abf написа:Питанка за изпускателната система- за колектора-марка, цена и откъде го взе(ако не е тайна :) )и колко ти искаха за суперспринта? За ф-60 разбрах, ама ползваш ли средно и резонансно гърне, и колата шумна ли стана?
В западните форуми чета, че ползват резонатори(1или 2) от ТТ, цяла генерация качва 12-14 коня, измерени на дино, повишава доста Н.М. и мах. въртяш момент го постига при по-ниски обороти.
Виждам че си манияк :twisted: и ще споделя две дреболийки, пък може да са ти от полза :)
Понеже не съм снимал моя колектор, качих снимките от този, от който копирах идеята, получи се 1:1 :oops:. Определено радва след като вдигнеш капака(то наличието на вр6 е предостатъчно, ама все пак)
И другото е разстъргване и полиране на тялото на дросела-махаш едно голямо стеснение пред дросела и самата клапа я подостряш, резултата е повече въздух особено при малки ъгли на отваряне на дросела, много чувствителна на подаване на газ, ефекта е добър и си заслужава търкането, ако те интересува ще кача и снимки.


Колектора го е поръчал брат ми от Германия (за цена ще ти пиша л.с. с точност) . Генерацията я направихме ф60 отпред до отзад първоначално само с задно спортно гърне . Но много беше шумна . Сложих си едно средно гърне на ф63 . Сега съм така , поотихна доста но искам още по тиха да стане . Следващата стъпка е слагането на резонатор от ево9 . Имам и резонатор от ТТ който ще си заспи много добре , ако искам да стане още по тиха след този от ево9-ката . Генерацията стана много кадърна но ще видя кога ще мога да я снимам .
За колектора идеи много . Това което ти си показал е един от варянтите , все още не съм решил какво ще направя , имам свален колектор и капак за главата и като ги направя както реша ще си ги сложа директно на колата .
Това за дросела звучи интересно , ако не ти е проблем пусни снимки да видим как се е получило при теб . Решили сме да преработим колектора защото сток си е леко запушен , имаше снимки на тази процедура в форума но немога да я намеря .


:Mr Green Fun mhihi mhihi Доктор ох върви
Изображение


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот sashobas » Чет 06 авг 2009 12:13


Доктор ох върви mhihi mhihi mhihi .
Тази снимка и идеята са много яки. :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот pe6kata » Чет 06 авг 2009 18:05


Ето и снимките-идеята съм я взел от чуждите форуми, правят го масово и с доста добри отзиви и трябваше да се опита :D
Отдолу пред клапата има един много голям ръб и по-малък горе зад нея. На снимката не става много ясно обаче. На практика на 20%отворена клапа въздух не влиза(така казват и има нещо вярно). Свали гумения ръкав и виж :shock .
Разглобих изцяло дросела ,махнах клапата и почнах с пила, но минах на остра ножка материала е мек и лесно се сваля, на мен ми бе по-удобно да го издялам и така до водна шкурка 800. Там където лежи клапата в затворено положение не пипам!
На практика се офомиха два конуса-пред и зад клапата като тясната им част беше към клапата.
Самата клапа я подострих, само махнах ръба-дебела е 6мм, направих я да реже :D
Колата стана много по-пъргава на особено на ниски обороти, при подаване на газ реагира мигновено :D Струва си човек да се заиграе :wink:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот mk1 » Чет 06 авг 2009 19:13


добре се е получило ....
една идея от мен :
надери с шкурка 40 или 80 дросела .... за да се получава микро завихряне.така се намалява триенето и се повишава пропускливоста . полираянето е противопоказно!


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот mk1 » Чет 06 авг 2009 19:21


ето тук има ясен пример:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3513640&page=3


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот Dimitaki » Чет 06 авг 2009 19:29


Чувах всякакви митове и легенди че колата е във Сф и че много добре изглежда(и още по-добре звучи)но нямах късмет да я видя лично.Ама миналата неделя дремех и карах и какво да видя-златисти джанти със доста приличен борд и просто оттам :shock
Колега alpine колата ти е просто нещо което лично аз досега още не съм виждал и мога да кажа 1-ХАРЕСВА МИ :wink:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

Мнениеот hamann » Пон 17 авг 2009 21:25


Изображение

доста приятно освежаване е получила джетуната

п.с - swap-а аз да бях сигурно по-хубаво щях да го направя ама ае :Mr Green Fun



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта