
Проект Calipso 2.8 VR6 ново на 55стр.
- Skakauec
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: AMF
- Местоположение: Перник/София
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Преди няколко дни засекох колата по софийските улици и мога да кажа, че доста добре се стреляше 

- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Всичко по това е бижу е правено с много много сърце... Пеше,брат радвам се че съм допринесъл частица към джетун... нямам търпение да я видя в пълна сила като се върна...
Така и не ги замерихме 54 vs. 60 hp
Така и не ги замерихме 54 vs. 60 hp

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
BoJleH написа:Всичко по това е бижу е правено с много много сърце... Пеше,брат радвам се че съм допринесъл частица към джетун... нямам търпение да я видя в пълна сила като се върна...
Така и не ги замерихме 54 vs. 60 hp![]()
С това турбо щеше да те отвее яко

- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
a може ли да помоля за снимка от интериора, последната снимка от интериора е когато беше с корадовите седалки 

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Бях забравил за тези фотоси и случайно попаднах на тях.Това произведение на изкуството е подаръка на Петър от неговата приятелка Галя за рожденния му ден на който той беше на плаване.Тази картина е направена толкова добре колко и самата джета.









Последна промяна от sashobas на Вто 28 юли 2009 21:53, променено общо 1 път.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
sashobas написа:BoJleH написа:....[/size]
....
E Волка тая загадка си остана неразгадана

bbboiko2004 написа:a може ли да помоля за снимка от интериора, последната снимка от интериора е когато беше с корадовите седалки
Ще направим малко снимки на интериора скоро , но ще е след промените по корите които сме запланували . Салона в момента е ел.кожен от Сеат Леон купра , като е вграден перфектно , дори ползва механизма си който е с колелцата за да може да се мърда лесно напред и назад защото това става само от копчето и ако бях го направил с плъзгачите от мк2-3 щеше да изгори вече .
sashobas написа:Бях забравил за тези фотоси .....
Да това беше вече още един неочакван подарък на който се зарадвах адски много . ВСичките тези снимки , коментари , картини , видеота ще си останат скъп спомен за всички свързани с колата



- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Питанка за изпускателната система- за колектора-марка, цена и откъде го взе(ако не е тайна
)и колко ти искаха за суперспринта? За ф-60 разбрах, ама ползваш ли средно и резонансно гърне, и колата шумна ли стана?
В западните форуми чета, че ползват резонатори(1или 2) от ТТ, цяла генерация качва 12-14 коня, измерени на дино, повишава доста Н.М. и мах. въртяш момент го постига при по-ниски обороти.
Виждам че си манияк
и ще споделя две дреболийки, пък може да са ти от полза 
Понеже не съм снимал моя колектор, качих снимките от този, от който копирах идеята, получи се 1:1
. Определено радва след като вдигнеш капака(то наличието на вр6 е предостатъчно, ама все пак)
И другото е разстъргване и полиране на тялото на дросела-махаш едно голямо стеснение пред дросела и самата клапа я подостряш, резултата е повече въздух особено при малки ъгли на отваряне на дросела, много чувствителна на подаване на газ, ефекта е добър и си заслужава търкането, ако те интересува ще кача и снимки.

В западните форуми чета, че ползват резонатори(1или 2) от ТТ, цяла генерация качва 12-14 коня, измерени на дино, повишава доста Н.М. и мах. въртяш момент го постига при по-ниски обороти.
Виждам че си манияк


Понеже не съм снимал моя колектор, качих снимките от този, от който копирах идеята, получи се 1:1

И другото е разстъргване и полиране на тялото на дросела-махаш едно голямо стеснение пред дросела и самата клапа я подостряш, резултата е повече въздух особено при малки ъгли на отваряне на дросела, много чувствителна на подаване на газ, ефекта е добър и си заслужава търкането, ако те интересува ще кача и снимки.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
golf4e-abf написа:Питанка за изпускателната система- за колектора-марка, цена и откъде го взе(ако не е тайна)и колко ти искаха за суперспринта? За ф-60 разбрах, ама ползваш ли средно и резонансно гърне, и колата шумна ли стана?
В западните форуми чета, че ползват резонатори(1или 2) от ТТ, цяла генерация качва 12-14 коня, измерени на дино, повишава доста Н.М. и мах. въртяш момент го постига при по-ниски обороти.
Виждам че си манияки ще споделя две дреболийки, пък може да са ти от полза
Понеже не съм снимал моя колектор, качих снимките от този, от който копирах идеята, получи се 1:1. Определено радва след като вдигнеш капака(то наличието на вр6 е предостатъчно, ама все пак)
И другото е разстъргване и полиране на тялото на дросела-махаш едно голямо стеснение пред дросела и самата клапа я подостряш, резултата е повече въздух особено при малки ъгли на отваряне на дросела, много чувствителна на подаване на газ, ефекта е добър и си заслужава търкането, ако те интересува ще кача и снимки.
Колектора го е поръчал брат ми от Германия (за цена ще ти пиша л.с. с точност) . Генерацията я направихме ф60 отпред до отзад първоначално само с задно спортно гърне . Но много беше шумна . Сложих си едно средно гърне на ф63 . Сега съм така , поотихна доста но искам още по тиха да стане . Следващата стъпка е слагането на резонатор от ево9 . Имам и резонатор от ТТ който ще си заспи много добре , ако искам да стане още по тиха след този от ево9-ката . Генерацията стана много кадърна но ще видя кога ще мога да я снимам .
За колектора идеи много . Това което ти си показал е един от варянтите , все още не съм решил какво ще направя , имам свален колектор и капак за главата и като ги направя както реша ще си ги сложа директно на колата .
Това за дросела звучи интересно , ако не ти е проблем пусни снимки да видим как се е получило при теб . Решили сме да преработим колектора защото сток си е леко запушен , имаше снимки на тази процедура в форума но немога да я намеря .



- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Доктор ох върви
.
Тази снимка и идеята са много яки.



Тази снимка и идеята са много яки.

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Ето и снимките-идеята съм я взел от чуждите форуми, правят го масово и с доста добри отзиви и трябваше да се опита
Отдолу пред клапата има един много голям ръб и по-малък горе зад нея. На снимката не става много ясно обаче. На практика на 20%отворена клапа въздух не влиза(така казват и има нещо вярно). Свали гумения ръкав и виж
.
Разглобих изцяло дросела ,махнах клапата и почнах с пила, но минах на остра ножка материала е мек и лесно се сваля, на мен ми бе по-удобно да го издялам и така до водна шкурка 800. Там където лежи клапата в затворено положение не пипам!
На практика се офомиха два конуса-пред и зад клапата като тясната им част беше към клапата.
Самата клапа я подострих, само махнах ръба-дебела е 6мм, направих я да реже
Колата стана много по-пъргава на особено на ниски обороти, при подаване на газ реагира мигновено
Струва си човек да се заиграе 

Отдолу пред клапата има един много голям ръб и по-малък горе зад нея. На снимката не става много ясно обаче. На практика на 20%отворена клапа въздух не влиза(така казват и има нещо вярно). Свали гумения ръкав и виж

Разглобих изцяло дросела ,махнах клапата и почнах с пила, но минах на остра ножка материала е мек и лесно се сваля, на мен ми бе по-удобно да го издялам и така до водна шкурка 800. Там където лежи клапата в затворено положение не пипам!
На практика се офомиха два конуса-пред и зад клапата като тясната им част беше към клапата.
Самата клапа я подострих, само махнах ръба-дебела е 6мм, направих я да реже

Колата стана много по-пъргава на особено на ниски обороти, при подаване на газ реагира мигновено


Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
добре се е получило ....
една идея от мен :
надери с шкурка 40 или 80 дросела .... за да се получава микро завихряне.така се намалява триенето и се повишава пропускливоста . полираянето е противопоказно!
една идея от мен :
надери с шкурка 40 или 80 дросела .... за да се получава микро завихряне.така се намалява триенето и се повишава пропускливоста . полираянето е противопоказно!
- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.
Чувах всякакви митове и легенди че колата е във Сф и че много добре изглежда(и още по-добре звучи)но нямах късмет да я видя лично.Ама миналата неделя дремех и карах и какво да видя-златисти джанти със доста приличен борд и просто оттам
Колега alpine колата ти е просто нещо което лично аз досега още не съм виждал и мога да кажа 1-ХАРЕСВА МИ

Колега alpine колата ти е просто нещо което лично аз досега още не съм виждал и мога да кажа 1-ХАРЕСВА МИ

- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект Calipso 2.8 VR6 44стр, 6-2-1 46стр.

доста приятно освежаване е получила джетуната
п.с - swap-а аз да бях сигурно по-хубаво щях да го направя ама ае

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта