
Поло 86С 1.8Т
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.


- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
muns61 написа:С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.
Говориш за тампона,тогава се заваряваше на сложен двигател,мястото беше много неудобно,сега при изкаран двигател е по лесно да се работи,освен това ламарината там е доста тънка и се заваряваше на 2степен на цеото.Ако се наложи ще укрепим и отзад с дебела ламарина
Иначе като гледам англичаните какво укрепване са направели на рога
,доста материал са използвали 
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата? 
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
kaiser666 написа:Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата?
Ами внимаваме да не прекалим.Целта е да намерим оптималния баланс между тегло и здравина

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Vento написа:И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?
Едва ли ще е 50процента,един,два листа ламарина не правят 50процента и да сметнет това което е изрязано.Нещата ще са балансирани,ясно е че ще иска укрепване,но не говорим за изливане на кофраж,а за няколко добавки
znainainai написа:Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта
Викам да кача няколко
Хем ще играят,хем ще балансират колата на завоите 
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Vento написа:А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.
Така,полуоските са същите,старите,само едната ще е скъсена
Тампоните и те като полуоските са същите от стария двигател,дори и на мотора,за всеки случай имам подсигурен тампон за двигателя от голф3,разликата не е съществена като тежест от стария тампон.Механизми за превключване,е там да няма да се боря с скоростната,че колко да тежат
Няма да слагам дебел винкел,я има 1кило,я няма и толкова.Генерация,новата е по тежичка от старата,ама и диаметъра е по голям от старата,колко влияние да окаже на колата,а пък на предницата да не говоря че няма никакво влияние,просто се разпределя по цялата дължина на колата
Все пак преди да правим нещо,се допитваме до съответните хора за мнение
Stenly написа:Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...
По въпроса за инжекциона,за момента ще е с карбуратор,колата ще е ижедневка и на ГАЗ.Тука с последното инжекциона не се вписва,отделно нова инсталация за него+компютър+дебитомер
Все скъпи неща.За спирачките е решено,сега ще се кара с стандартните,като сервото и помпата ще са от пасат,а след време ще се купят според джантите и други спирачни апарати за отпред и ако е възможно да махнем барабаните отзад и да ги заменим с дискови 
- stefan4o
- Мнения: 19354
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човек
Имам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.
Имам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
stefan4o написа:Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човекИмам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.
Не знам как е по книга,но на поло 1.0 и 1.3 на поло са еднакви полуоските.А по въпроса дали ще станат на макарони,ще се разбере след като дам газ
Като гледам размера,дебелината на материла,полуоските са доста плътни,не са кухи и се различавата от голфовите,имам бледи спомени
от едни плуоски от субарото ми,та 1.8 боксеров двигател,та полуоските са приблезително същите,но съществиния тест ще дойде,като намачкам газта
По въпроса за спирачките,както казах като му дойде момента,знам какво да купя,ама кеша го няма.Търся спонсори,може и от женски пол
,предложението ми е,да им закича името на колата 
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
madcap написа:Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат
Краси,май ще трябва не овца,ами цяла крава да взимам да ви черпя
.Ще има голяма почерпка.Тука VWтийм се оказа много силен
Ама не само щеви черпя,направо ще ви

- bbboiko2004
- Мнения: 4318
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
До къде го докара колега ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта