Поло 86С 1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот muns61 » Пон 26 юли 2010 17:22


С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.
:beer




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 26 юли 2010 17:41


muns61 написа:С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.
:beer

Говориш за тампона,тогава се заваряваше на сложен двигател,мястото беше много неудобно,сега при изкаран двигател е по лесно да се работи,освен това ламарината там е доста тънка и се заваряваше на 2степен на цеото.Ако се наложи ще укрепим и отзад с дебела ламарина :talk: Иначе като гледам англичаните какво укрепване са направели на рога mhihi ,доста материал са използвали :beer


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот kaiser666 » Пон 26 юли 2010 20:28


Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата? :roll:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Пон 26 юли 2010 22:33


kaiser666 написа:Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата? :roll:

Ами внимаваме да не прекалим.Целта е да намерим оптималния баланс между тегло и здравина :talk:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот znainainai » Вто 27 юли 2010 14:37


Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Вто 27 юли 2010 14:44


И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?

Освен, че ще харчи повече гориво? mhihi


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 27 юли 2010 18:29


Vento написа:И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?

Освен, че ще харчи повече гориво? mhihi

Едва ли ще е 50процента,един,два листа ламарина не правят 50процента и да сметнет това което е изрязано.Нещата ще са балансирани,ясно е че ще иска укрепване,но не говорим за изливане на кофраж,а за няколко добавки mhihi
znainainai написа:Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта :Mr Green Fun

Викам да кача няколко :кючек: Хем ще играят,хем ще балансират колата на завоите :063:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Vento » Вто 27 юли 2010 19:34


А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот Stenly » Вто 27 юли 2010 20:14


Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 27 юли 2010 20:50


Vento написа:А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.

Така,полуоските са същите,старите,само едната ще е скъсена :wink: Мотор и скоростна няма кой знае каква фрапатна разлика от старите като тежест.Даже мотора вече не лежи на рога,а лежи на конструкцията,гредите на купето,което значи е по добре от 1вия вариант mhihi Тампоните и те като полуоските са същите от стария двигател,дори и на мотора,за всеки случай имам подсигурен тампон за двигателя от голф3,разликата не е съществена като тежест от стария тампон.Механизми за превключване,е там да няма да се боря с скоростната,че колко да тежат :063: Няма да слагам дебел винкел,я има 1кило,я няма и толкова.Генерация,новата е по тежичка от старата,ама и диаметъра е по голям от старата,колко влияние да окаже на колата,а пък на предницата да не говоря че няма никакво влияние,просто се разпределя по цялата дължина на колата :wink: Равносметката не е натежаване с 50процента,а напълно в нормите :012: Все пак преди да правим нещо,се допитваме до съответните хора за мнение :012:

Stenly написа:Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...

По въпроса за инжекциона,за момента ще е с карбуратор,колата ще е ижедневка и на ГАЗ.Тука с последното инжекциона не се вписва,отделно нова инсталация за него+компютър+дебитомер :horror: Все скъпи неща.За спирачките е решено,сега ще се кара с стандартните,като сервото и помпата ще са от пасат,а след време ще се купят според джантите и други спирачни апарати за отпред и ако е възможно да махнем барабаните отзад и да ги заменим с дискови :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот stefan4o » Вто 27 юли 2010 21:04


Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човек :screwy Имам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Вто 27 юли 2010 21:13


stefan4o написа:Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човек :screwy Имам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.

Не знам как е по книга,но на поло 1.0 и 1.3 на поло са еднакви полуоските.А по въпроса дали ще станат на макарони,ще се разбере след като дам газ mhihi Като гледам размера,дебелината на материла,полуоските са доста плътни,не са кухи и се различавата от голфовите,имам бледи спомени mhihi от едни плуоски от субарото ми,та 1.8 боксеров двигател,та полуоските са приблезително същите,но съществиния тест ще дойде,като намачкам газта mhihi По въпроса за спирачките,както казах като му дойде момента,знам какво да купя,ама кеша го няма.Търся спонсори,може и от женски пол mhihi ,предложението ми е,да им закича името на колата mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот madcap » Сря 28 юли 2010 16:01


Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат :Mr Green Fun


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот enigma79 » Сря 28 юли 2010 16:49


madcap написа:Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат :Mr Green Fun

Краси,май ще трябва не овца,ами цяла крава да взимам да ви черпя :bowdown .Ще има голяма почерпка.Тука VWтийм се оказа много силен :bowdown :bowdown :bowdown Ама не само щеви черпя,направо ще ви :kissy: :063:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 15 окт 2010 13:12


До къде го докара колега ?



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта