
Поло 86С 1.8Т
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.


- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
muns61 написа:С подсилката е по - добре, че предните греди на това Поло са доста кашкавалени. Лесно се сгъват при удар и лесно се разпъват. Правете по - хубави заварки. На вашите тока е малък или телта много, та няма достатъчно провар. Така рискувате пукнатини до заварката, щото ламарината не е била нагрята достатъчно.
Говориш за тампона,тогава се заваряваше на сложен двигател,мястото беше много неудобно,сега при изкаран двигател е по лесно да се работи,освен това ламарината там е доста тънка и се заваряваше на 2степен на цеото.Ако се наложи ще укрепим и отзад с дебела ламарина



- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата? 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
kaiser666 написа:Имаш ли идея колко тежка ще ти стане предницата?
Ами внимаваме да не прекалим.Целта е да намерим оптималния баланс между тегло и здравина

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Vento написа:И тук идва въпросът:
Ако повишим мощността с 50% (условно), за което се наложи да повишим и теглото с 50% (примерно) - КЪДЕ НИ Е КИЛЕПИРЪТ?
Освен, че ще харчи повече гориво?
Едва ли ще е 50процента,един,два листа ламарина не правят 50процента и да сметнет това което е изрязано.Нещата ще са балансирани,ясно е че ще иска укрепване,но не говорим за изливане на кофраж,а за няколко добавки

znainainai написа:Ше сложи един сандък със пясък в багажника и ше изравни тежестта
Викам да кача няколко


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Vento написа:А разликата в тежестите на 1,8 мотор и скорости, полуоски и тампони на мотора, механизми за превключване и ауспуси спрямо 1,3 слагаш ли ги? Отделно подсилването.
Така,полуоските са същите,старите,само едната ще е скъсена






Stenly написа:Направи си двигателя с инжекцион не се занимавай да преработваш тоя карб ако искаш колата да върви истински и преди всичко оголи цялото купе и го подсили малко защото 100 на 100 има ръжди. Сложи си хубави спирачки за да не се пребиеш някъде оттам по-голямо серво обаче трябва да му търсиш място .... има сума ти вързани работи нищо не става с един по мощен мотор в коша може да го правиш бавно но го направи истински...
По въпроса за инжекциона,за момента ще е с карбуратор,колата ще е ижедневка и на ГАЗ.Тука с последното инжекциона не се вписва,отделно нова инсталация за него+компютър+дебитомер


- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човек
Имам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.

Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
stefan4o написа:Как ще са еднакви полуоските от 1.3 и 1.8 ГТИ бре човекИмам един буквар за Мк2 там пише съвсем други неща. Общо взето там ги деляха на три вида - за 1.1 и 1.3 размер х, за 1.6 и 1.8 размер у, за ГТИ са с друг размер. Не знам кое и какво си гледал и мерил, ама тези полуоски да не станат на макарони като й дадеш повечко газ?
Относно спирачките - не си прави експерименти с тях. Твоята кола най-вероятно е с 239мм плътен диск отпред. Моята е със същите знам как спира, представям си такива спирачки при ГТИ. За справка - преди 1990 мисля, че всички ГТИ са с вентилиран диск 239мм отпред и дискове отзад, след това доколкото знам са 256мм отпред с дискове отзад.
Не знам как е по книга,но на поло 1.0 и 1.3 на поло са еднакви полуоските.А по въпроса дали ще станат на макарони,ще се разбере след като дам газ





- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
madcap написа:Няма да има грижа с полуоските, на по старите модели са плътни, а на новите са кухи, аз съм с двата модела в еднно хе хе, и търпи на бая огън, а за спирачки и там ще го уредим, имам подарък за тебе Жоре, задни спирчаки апарати с едни дискове ако станат
Краси,май ще трябва не овца,ами цяла крава да взимам да ви черпя






- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло 86С 1.3 в Поло 86С 1.8 PB 112hp
До къде го докара колега ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта