VolksWagen Passat b3 1.8Турбо

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Съб 18 юни 2011 22:28


Bai Sando написа:С тия мигачи е друга работа :да: Жулни и една шкуркичка 2000 и една пастичка и става още по-шукаритетна колицата :beer

Мм съгласен съм тия дни като нищо да го направя...добра идея ми даде




Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Вто 21 юни 2011 0:10


Днес след пътуване до Габрово реших да щтракна 3-4 снимки на фона на шипка и на Габровският пейзаж,и след това обърнах внимание на колометража и видях на какви километри ми стана колицата

П.п Сори за кофти качеството
П.п2 тези дни ми се върти идеята да си преместя отвора за зареждане на газовата зад стопа,та идеята ми е,че имам ел.машинка за люк,дали ако направя метална конструкция,тип шейна(скара) дали немога да ползвам машинката да вадя и прибирам стопа,не ми се смейте сериозен съм ако някой има идея как може да стане или някаква схема да помага


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Сря 22 юни 2011 18:13


Днес радостен и щастлив от взимане на диплома за завършено средно реших да си полигавя колата,чудих се какво мога да направя и прецених,че нещо е мръсна и се почна с прахосмукачка пак с препарати за табла...отворих капака и scare
Гарнитурата на капака изпуска масалце и като се почна едно чистене едно чудо и боядисах един детайл.Ето снимки

П.п Остана само една хубава подредба на маркучи и кабеляци,че адски ме вбесяват така
Прикачени файлове
ABCD0006.JPG
ABCD0007.JPG
ABCD0008.JPG
ABCD0009.JPG
ABCD0010.JPG

Последна промяна от vackooo на Сря 22 юни 2011 18:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Сря 22 юни 2011 18:15


ABCD0015.JPG
ABCD0014.JPG
ABCD0013.JPG
ABCD0012.JPG
ABCD0011.JPG


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Сря 22 юни 2011 18:15


ABCD0016.JPG


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Чет 30 юни 2011 14:25


Колеги дайте ми съвет какво да направя?
Значи тъй като 4-те 9-ки са с ЕТ45 отзад съм си решил проблема,но отпред ми трябват фланци 15-18мм как ще е по-добре да действам:
1-да ги направя с 4 отвора и дълги болтове(нещо не ме дърви така)
2-да ги направя с 8(4дупки фланец,главина и другите 4 джанти фланец)

И другият ми въпрос е,ако сложа 4-те 9-ки ще трябва ли да преработвам калници?Защото по мой изчисления отзад съм в момента ЕТ10,а оптред ще съм ЕТ30(ако съм с 15мм фланец) и ЕТ27 ако съм с 18мм фланец.Целта ми е колата да слезне до най-ниското ниво,което позволява окачването и си мисля,че ще трябва бомбене,но нека по образованите кажат
Мерси предварително

Последна промяна от vackooo на Чет 30 юни 2011 16:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот tupalka » Чет 30 юни 2011 15:25


Ако искаш да я смъкнеш, няма да минеш без раздувка. При мен деветките са с ет 30 и отпред джантата ми минава на 2мм. от койла и въпреки, че съм зачукал ръба на веждата понякога ми закача, пък и не мога да я развия повече от средата на резбата на койла. Препоръчвам ти да си измериш точно колко да ти е дебел фланеца и ако е до 20мм, спокойно можеш да сложиш по-дълги болтове. Успех и пускай снимки да видим каква стойка ще извади.. heavy metal zork


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот tupalka » Чет 30 юни 2011 15:26


А как си изкарал отзад главината от моста?


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Чет 30 юни 2011 15:41


tupalka написа:А как си изкарал отзад главината от моста?

нали като свалиш барабана ти се откриват 6 болта,като ги развиеш барабана се отделя от самия мост,след това си взех заготовка 15мм,наложих я на моста белязах и разпробих дупките,след това взех по дълги болтова,забравих каква якост бяха вече и за по сигурно като завих болтовете им лепнах по една гайка за всеки случай.По този начин се получава следното нещо:
Преди процедурата имаш мост-барабан,след нея става мост-планка-барабан.Дано си ме разбрал


Потребителски аватар
tupalka
Мнения: 295
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот tupalka » Чет 30 юни 2011 17:11


:да:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юни 2011 21:30


vackooo написа:Колеги дайте ми съвет какво да направя?
Значи тъй като 4-те 9-ки са с ЕТ45 отзад съм си решил проблема,но отпред ми трябват фланци 15-18мм как ще е по-добре да действам:
1-да ги направя с 4 отвора и дълги болтове(нещо не ме дърви така)
2-да ги направя с 8(4дупки фланец,главина и другите 4 джанти фланец)

И другият ми въпрос е,ако сложа 4-те 9-ки ще трябва ли да преработвам калници?Защото по мой изчисления отзад съм в момента ЕТ10,а оптред ще съм ЕТ30(ако съм с 15мм фланец) и ЕТ27 ако съм с 18мм фланец.Целта ми е колата да слезне до най-ниското ниво,което позволява окачването и си мисля,че ще трябва бомбене,но нека по образованите кажат
Мерси предварително


За фланците - определено 2-рия вариант е по надежден, но защо се вкарваш в такива филми :roll: Спокойно може да си намериш подобни 9-ки с подходящо ЕТ :)

За втория въпрос - не мога да кажа със 100% сигурност защото не знам колко ти се развиват койловете и наблюденията ми са върху Б4 а не Б3, обаче
1. С ЕТ 30 в най-ниско положение джантата ще ти опира в пружината. При мен гайката минаваше на милиметри от гумата и не опираше само защото гумата беше разпъната :Mr Green Fun Само че гайката ми беше на 40-50мм от най ниското.
2. Калници със сигурност ще трябва да правиш и то трябва да е брутално разпъване за да може да се въртят предните.
3. И пластмасовите подкалници ще пречат
4. Широки джанти вкарани в калниците, нещо не ми се вързват :roll:


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Чет 30 юни 2011 21:59


Winner25 написа:
vackooo написа:Колеги дайте ми съвет какво да направя?
Значи тъй като 4-те 9-ки са с ЕТ45 отзад съм си решил проблема,но отпред ми трябват фланци 15-18мм как ще е по-добре да действам:
1-да ги направя с 4 отвора и дълги болтове(нещо не ме дърви така)
2-да ги направя с 8(4дупки фланец,главина и другите 4 джанти фланец)

И другият ми въпрос е,ако сложа 4-те 9-ки ще трябва ли да преработвам калници?Защото по мой изчисления отзад съм в момента ЕТ10,а оптред ще съм ЕТ30(ако съм с 15мм фланец) и ЕТ27 ако съм с 18мм фланец.Целта ми е колата да слезне до най-ниското ниво,което позволява окачването и си мисля,че ще трябва бомбене,но нека по образованите кажат
Мерси предварително


За фланците - определено 2-рия вариант е по надежден, но защо се вкарваш в такива филми :roll: Спокойно може да си намериш подобни 9-ки с подходящо ЕТ :)

За втория въпрос - не мога да кажа със 100% сигурност защото не знам колко ти се развиват койловете и наблюденията ми са върху Б4 а не Б3, обаче
1. С ЕТ 30 в най-ниско положение джантата ще ти опира в пружината. При мен гайката минаваше на милиметри от гумата и не опираше само защото гумата беше разпъната :Mr Green Fun Само че гайката ми беше на 40-50мм от най ниското.
2. Калници със сигурност ще трябва да правиш и то трябва да е брутално разпъване за да може да се въртят предните.
3. И пластмасовите подкалници ще пречат
4. Широки джанти вкарани в калниците, нещо не ми се вързват :roll:

За какви филми говорим?
Няма да ги вкарвам в калниците,но окачването не ми е много твърдо и при неравности ми е дерт да не реже гумите калника


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юни 2011 22:21


Ами няма как да не опира :)
Това е 9j ЕТ25 с 215/40 гума
Изображение

И тук се вижда къде е опирал предпазния борд на гумата
Изображение
Ако бях развил още малко и ще опира и джантата :)
И на тази височина си опираше и при най незначителната неравност.

Изображение
На тази височина вече можеше да се кара


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот vackooo » Чет 30 юни 2011 23:08


ясно и благодаря ама нещо не ме устройва тази височина :mrgreen: искам мааалко по ниско ще го мисля


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: VW Passat b3 комби-----My Prid3!!!

Мнениеот Winner25 » Чет 30 юни 2011 23:15


vackooo написа:ясно и благодаря ама нещо не ме устройва тази височина :mrgreen: искам мааалко по ниско ще го мисля

Варианта е да си нагласиш калниците за желаната височина :)
Иначе и на мен ми харесва да е по ниско, но сега няма как. Като сложа зимните гуми с г60 джантите ще си я пусна пак :)



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта