BIXenon-лупи FX-R 3-Вграждане на Golf2-Завършен Проект-стр.6
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
да използвам темата искам да попитам 3 инчови лупи влизат ли в фара на голф 4 лупите са от шкода 2005 г някой вграждал ли е на голф 4
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
Извинявай колега,но никъде не си упоменал как си изчистил стъклата на фара преди да сложиш лупите ? Ако е удобно да ми дадеш някакъв отговор ще съм ти много благодарен. Защото и аз съм решил да сложа и идея си нямам с какво да ги изтъркам ..
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
ivo8181 написа:да използвам темата искам да попитам 3 инчови лупи влизат ли в фара на голф 4 лупите са от шкода 2005 г някой вграждал ли е на голф 4
невъзможни неща няма
огромни са по принцип тези лупи
не можеш да ги наместиш вътре биз рязане
трябва много рязане и преправяне на рефлекторите и капачките на фара за да се изнесат на зад.
по лесно е да вградиш 2.5 инчова лупа около 10-11см
пак ще се реже, но доста по малко.
фара на г4 е прекалено плитък за лупи без рязане
www.stretrofit.wordpress.com
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
Danko_80 написа:Извинявай колега,но никъде не си упоменал как си изчистил стъклата на фара преди да сложиш лупите ? Ако е удобно да ми дадеш някакъв отговор ще съм ти много благодарен. Защото и аз съм решил да сложа и идея си нямам с какво да ги изтъркам ..
технологията е много проста но ужасно скъпа.
за мен като цена беше ок. защото аз вече професионално се занимавам с вграждане на лупи от доста време и премахвам оребрение.
диамантинени дискове 14бр.
от 80 до 2000 като едрина на абразива
от бг. да ги купиш не стават за нищо като качество само парите си ще дадеш на вятъра
а не са евтини
от бг. като цена за бройка са по около 20-30лв за 1бр
почти във всяка железария ги има.
аз си поръчвам от америка доста по скъпи но много качествени около 23-27$ за 1бр
за пастирането на стъклото след шлайфането (термичната обработка)
ползвам специализирани пасти за стъкло
поръчвам ги от америка
4бр.
2бр абразив
по едър и фин
2бр полиращи
по едър и фин
комплекта е около 400$
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
strahil_toshkov написа:ivo8181 написа:да използвам темата искам да попитам 3 инчови лупи влизат ли в фара на голф 4 лупите са от шкода 2005 г някой вграждал ли е на голф 4
невъзможни неща няма
трябва много рязане и преправяне на рефлекторите и капачките на фара за да се изнесат на зад.
по лесно е да вградиш 2.5 инчова лупа около 10-11см
пак ще се реже, но доста по малко.
фара на г4 е прекалено плитък за лупи без рязане
огромни са по принцип тези лупи
не можеш да ги наместиш вътре биз рязане
www.stretrofit.wordpress.com
до колкото мерих не се събират за 3 см към капачката ,следователно ще иска преправяне на капаците ,иначе невиждам друг проблем да се съберат иначе лупата е оригинал хела и е доста масивна и капачки от гти 5 си намерих за тях,време е да действам с проекта
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
ivo8181 написа:strahil_toshkov написа:ivo8181 написа:да използвам темата искам да попитам 3 инчови лупи влизат ли в фара на голф 4 лупите са от шкода 2005 г някой вграждал ли е на голф 4
невъзможни неща няма
трябва много рязане и преправяне на рефлекторите и капачките на фара за да се изнесат на зад.
по лесно е да вградиш 2.5 инчова лупа около 10-11см
пак ще се реже, но доста по малко.
фара на г4 е прекалено плитък за лупи без рязане
огромни са по принцип тези лупи
не можеш да ги наместиш вътре биз рязане
www.stretrofit.wordpress.com
до колкото мерих не се събират за 3 см към капачката ,следователно ще иска преправяне на капаците ,иначе невиждам друг проблем да се съберат иначе лупата е оригинал хела и е доста масивна и капачки от гти 5 си намерих за тях,време е да действам с проекта
давай смело
само да добавя за рязането на рефлектора за вграждане на лупи.
внимавай как режеш - грешки при рязането не могат да се коригират.
директно при грешка се започва нов рефлектор
намести много внимателно лупата по оригиналната геометрия
и по хоризонтал
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
Стана време да изтупам малко прахта от тази тема
предстои ми производство на нови фарове за моят автомобил
за бъдещият ми проект съм избрал модел биксенонови лупи от последно поколение
за мен това са едни от 3те модела лупи които отдават най много светлина на пред и на страни
как ще ги събера във фаровете идея си нямам защото са огромни - но както много пъти съм казвал на много хора - не възможни неща няма
модела се казва FX-R 3.0
рефлектора е на City Light
оптиката - бифокалната леща е на Stanley Lights
очаквайте развитие - за съжаление всичко ще става доста бавно поради факта че работя денонощно почти без почивни дни
ето някколко снимки на лупите и на осветеноста им
image hosting above 5 mb
предстои ми производство на нови фарове за моят автомобил
за бъдещият ми проект съм избрал модел биксенонови лупи от последно поколение
за мен това са едни от 3те модела лупи които отдават най много светлина на пред и на страни
как ще ги събера във фаровете идея си нямам защото са огромни - но както много пъти съм казвал на много хора - не възможни неща няма
модела се казва FX-R 3.0
рефлектора е на City Light
оптиката - бифокалната леща е на Stanley Lights
очаквайте развитие - за съжаление всичко ще става доста бавно поради факта че работя денонощно почти без почивни дни
ето някколко снимки на лупите и на осветеноста им
image hosting above 5 mb
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пон 21 яну 2013 20:07
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: sofia
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - NEW Пр
Колега всичко е възможно. Аз напъхах лупи Валео от Q7 във фаровете на пасат б4 :) Ще чакам продължението на темата с интерес :)
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - Проект
strahil_toshkov написа:Стана време да изтупам малко прахта от тази тема
предстои ми производство на нови фарове за моят автомобил
за бъдещият ми проект съм избрал модел биксенонови лупи от последно поколение
за мен това са едни от 3те модела лупи които отдават най много светлина на пред и на страни
как ще ги събера във фаровете идея си нямам защото са огромни - но както много пъти съм казвал на много хора - не възможни неща няма
модела се казва FX-R 3.0
рефлектора е на City Light
оптиката - бифокалната леща е на Stanley Lights
очаквайте развитие - за съжаление всичко ще става доста бавно поради факта че работя денонощно почти без почивни дни
ето някколко снимки на лупите и на осветеноста им
image hosting above 5 mb
Отново стана време да изтупам прахта от тази тема и да свърша нещо смислено за себе си.
ДА СИ НАПРАВЯ НОВИТЕ ФАРОВЕ ЗА КОЛАТА МИ
започнах днес вечерта производството и проектирането на на удълженията за рефлекторите на новият ми проект - биксенонови лупи FX-R 3 - 2.5 от последно поколение вградени във рефлекторни фарове от голф 2
като погледнах предишният ми пост в темата от коя дата е 14,04,2014
добре се справям намерих време за себе си след 11 месеца
на снимка 1 донора за бъдещите фарове
upload photo
БОКЛУК НЕЗЕМЕН ЗА 15ЛВ ОТ ЕВРО 07
добрече от него ще се ползват само елементите за захват
===========================================================
на снимка 2 биксеноновата лупа която трябва да се вгради в рефлектора
post image
==============================================================
на снимка 3 сложна и много време-отнемаща работа по професионално проектиране на захвата на лупата спрямо планката за удължение на рефлектора
uploading pictures
===============================================================
на снимка 4 готовите удължители планки фабрични отвори и захвати за геометрична настройка във всички посоки и уплътняване на цялата конструкция в 3D вариант
на навите лупи
upload img
сега остава да пусна за изработка нужните детайли.
- jabre
- Мнения: 317
- Регистриран на: Сря 16 фев 2011 16:15
- Автомобил: vw passat 35i vw golf mk1 1979
- Двигател: AAZ 1992
- Местоположение: Vlasotince - Србия (Serbia)
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - NEW Пр
Очаквамо снимки :roll:
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit-Лупи за Вграждане на VW Golf 2 - NEW Пр
Отново да изтупам прахта от темата
днес беше по принцип почивен ден за мен
който обаче прекарах във работа от сутринта чАк до сега ЗА ДА ИЗРАБОТЯ ЧАСТ ОТ НОВИТЕ МИ ФАРОВЕ ЗА ЛИЧНИЯТ МИ АВТОМОБИЛ .
започнах с производството на основните детайли за фаровете
6 часа работа със струга
2 часа на фрезата
1 час с телоподаващото - за примерен фиксаж на детайлите
още съм до никъде
тепърва предстои утре да се произведат детайлите за затваряне на конструкцията.
след това предстои настройката на геометрията на лупата спрямо автомобила
също така предстои новата метализация (хром) на всички детайли които вече са в изключително лошо състоявие от многото процеси които не могат да ги запазят чисти
ето малко снимки
с изработката и примерната визия на новите ми фарове до колкото може да се разбере от мърсотията по тях
най вероятно повечето то вас ще си кажат че от това повече фар няма да стане
но почакайте още около 20-30 дни и ще видите крайният резултат
от новите фарове
след като приключа с този проект понеже много ми хлопа мандалото
започвам ново нещо
ще вградя биксенонови лупи моримато н1 2.5 инча в оригиналните халогенни фарове от голф 2
но това дано стане тази година
СНИМКИ
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
днес беше по принцип почивен ден за мен
който обаче прекарах във работа от сутринта чАк до сега ЗА ДА ИЗРАБОТЯ ЧАСТ ОТ НОВИТЕ МИ ФАРОВЕ ЗА ЛИЧНИЯТ МИ АВТОМОБИЛ .
започнах с производството на основните детайли за фаровете
6 часа работа със струга
2 часа на фрезата
1 час с телоподаващото - за примерен фиксаж на детайлите
още съм до никъде
тепърва предстои утре да се произведат детайлите за затваряне на конструкцията.
след това предстои настройката на геометрията на лупата спрямо автомобила
също така предстои новата метализация (хром) на всички детайли които вече са в изключително лошо състоявие от многото процеси които не могат да ги запазят чисти
ето малко снимки
с изработката и примерната визия на новите ми фарове до колкото може да се разбере от мърсотията по тях
най вероятно повечето то вас ще си кажат че от това повече фар няма да стане
но почакайте още около 20-30 дни и ще видите крайният резултат
от новите фарове
след като приключа с този проект понеже много ми хлопа мандалото
започвам ново нещо
ще вградя биксенонови лупи моримато н1 2.5 инча в оригиналните халогенни фарове от голф 2
но това дано стане тази година
СНИМКИ
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit лупи-Вграждане на Golf2 - NEW Проект-ст
И продължението от днес
изработихме и задните капачки (удължители) на лупите
те се 2 размера за да може да се затворят с капачки от 150мм.
всички детайли са геометрично настроени по всички възможни величини спрямо геометрията на автомобила
остава единствено геометрия по хоризонтал но тя ще е на доста по късен етап след монтажа на новите завършени фарове на колата
всички детайли са точковани за правилна геометрична стабилност с телоподаващо.
на по късен етап сбед извършване на куп малки процедури точките от заварките ща се премахната и детайлите ща се пуснат на компютърни заваръчни шевове.
ето няколко снимки от днес
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
изработихме и задните капачки (удължители) на лупите
те се 2 размера за да може да се затворят с капачки от 150мм.
всички детайли са геометрично настроени по всички възможни величини спрямо геометрията на автомобила
остава единствено геометрия по хоризонтал но тя ще е на доста по късен етап след монтажа на новите завършени фарове на колата
всички детайли са точковани за правилна геометрична стабилност с телоподаващо.
на по късен етап сбед извършване на куп малки процедури точките от заварките ща се премахната и детайлите ща се пуснат на компютърни заваръчни шевове.
ето няколко снимки от днес
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
www.stretrofit.wordpress.com
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit лупи-Вграждане на Golf2 - NEW Проект-ст
Отново след месец е време да изтупам прахта.
Много на често почнах да почиствам
Днес като по чудо в делничен ден оспях да си зглобя фаровете и да ги тествам на автомобила - макар и без стъкла и декорации.
покарах 2км - свети БЕЗОБРАЗНО СИЛНО - оптиката на FX-R 3.0 е изключително добра
тестовете са проведени с оригинални крушки на D2S OSRAM 4200K -
някакви доста стари скрапове останали в сервиза
като се алуминизират почистят пастират и полират фаровете и се залепят стъклата
ще поставя нови крушки
ето няколко снимки
пакетирани - чакащи за нов свободен момент за довършване на
многото малки но изключително важни детайли за визията и конструкцията на фаровете
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
Много на често почнах да почиствам
Днес като по чудо в делничен ден оспях да си зглобя фаровете и да ги тествам на автомобила - макар и без стъкла и декорации.
покарах 2км - свети БЕЗОБРАЗНО СИЛНО - оптиката на FX-R 3.0 е изключително добра
тестовете са проведени с оригинални крушки на D2S OSRAM 4200K -
някакви доста стари скрапове останали в сервиза
като се алуминизират почистят пастират и полират фаровете и се залепят стъклата
ще поставя нови крушки
ето няколко снимки
пакетирани - чакащи за нов свободен момент за довършване на
многото малки но изключително важни детайли за визията и конструкцията на фаровете
S.Т. Retrofit Light Performance Bulgaria –
Innovative Headlight Upgrades
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit лупи-Вграждане на Golf2 - NEW Проект-ст
Вече му се вижда края.
реших фаровете да имат декорации които визуално да завършат крайният продукт
така изглеждат декорациите - изрязани са на лазЕр
без покритие
upload pic
монтажа на ел регулирането се оказа трудна задача
с доста преправяне на зхвати и местене на водачи най накрая се получи.
оставил съм допуски по 1.65мм от всяка страна на ел машинката за да може лесно да се демонтира при нужда.
така изглежда фара след алуминизацията на рефлеторите и декорациите.
и горе долу това ще е визията на фаровете с няколко декоративни промени след монтажа на лупата и орязването на декоративната шапка
от тук на татък следва
боядисването на всички детайли - прахово - високо температурно - цвета няма значение
премахването на точковите заварки и залепването на всички детайли един за друг.
пълното събиране на фаровете и техния монтаж
най на края настройката
реших фаровете да имат декорации които визуално да завършат крайният продукт
така изглеждат декорациите - изрязани са на лазЕр
без покритие
upload pic
монтажа на ел регулирането се оказа трудна задача
с доста преправяне на зхвати и местене на водачи най накрая се получи.
оставил съм допуски по 1.65мм от всяка страна на ел машинката за да може лесно да се демонтира при нужда.
така изглежда фара след алуминизацията на рефлеторите и декорациите.
и горе долу това ще е визията на фаровете с няколко декоративни промени след монтажа на лупата и орязването на декоративната шапка
от тук на татък следва
боядисването на всички детайли - прахово - високо температурно - цвета няма значение
премахването на точковите заварки и залепването на всички детайли един за друг.
пълното събиране на фаровете и техния монтаж
най на края настройката
- strahil_toshkov
- Мнения: 1396
- Регистриран на: Чет 31 яну 2008 10:58
- Автомобил: VW GOLF 3 16V LIMITED EDITION
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
Re: BIXenon-RetroFit лупи-Вграждане на Golf2 - NEW Проект-ст
днес определено беше тежък ден
но резултатите са на лице
почти изцяло завършени фарове
това ще е визията на фарчетата
за мен това са максимално изчистени фарове без абсолютно никакви излишни детайли.
семплото но стилното за мен винаги е красиво.
не съм ги пробвал още на колата като визия как ще бъдат
но на базата на това което видях днес при сглобяването ще стоят много добре
това е снимка на завършената визя на фаровете без стъкла
how to do a screenshot on a pc
това са донорите за кристалните стъкла за фарчетата
uploading images
това чудо на тайванската осветителна технология наречена с марка DEPO
в една друга тема бях писал че тази марка фарове трябва да бъде закрита с закон.
научно-иследователския, директорския, дизайнерския и отговарящия за качествения контрол екипи трябва да бъдат заточени в концлрагери за вечни времена.
завода и складовете за фарове в тайван трябва да бъдат взривени с атомна бомба
в периметър от 500км не трябва да има останали фарове и хора.
но
силно казано прозрачните стъклата които ще ползвам в момента за бъдещите си фарове са DEPO
това ще е за кратко - ще си намеря стъкла без надписи - просто ще ми отнеме повече време.
права тези фарове от повече от година - искам да ги водя на колата най после
така изглежда фара със стъкло
image hosting over 10mb
ЛЕЛЕ
тези надписи са покъртително грозни - по спешност ще търся стъкла без надписи по тях с подходящ размер - най вероятно от мерцедес G клас на ZKV
малко окабеляване на високо-волтови кабели
upload image
pic upload
и остава ел регулирането, отдушниците, каските и гумените капачки за от зад
този път съм заложил за осветяване на пътя на нови OSRAM-D2S-4300K-OEM-35W крушки.
смятdм да тормозя 35W крушките с,
баласти с повишена мощност и бръз старт AES-FAST BRIGHT-AC-55W
интересно ми е колко ще издържат преди да изгорят OEM крушките на OSRAM
очаквайте още снимки и продължение в скоро време
но резултатите са на лице
почти изцяло завършени фарове
това ще е визията на фарчетата
за мен това са максимално изчистени фарове без абсолютно никакви излишни детайли.
семплото но стилното за мен винаги е красиво.
не съм ги пробвал още на колата като визия как ще бъдат
но на базата на това което видях днес при сглобяването ще стоят много добре
това е снимка на завършената визя на фаровете без стъкла
how to do a screenshot on a pc
това са донорите за кристалните стъкла за фарчетата
uploading images
това чудо на тайванската осветителна технология наречена с марка DEPO
в една друга тема бях писал че тази марка фарове трябва да бъде закрита с закон.
научно-иследователския, директорския, дизайнерския и отговарящия за качествения контрол екипи трябва да бъдат заточени в концлрагери за вечни времена.
завода и складовете за фарове в тайван трябва да бъдат взривени с атомна бомба
в периметър от 500км не трябва да има останали фарове и хора.
но
силно казано прозрачните стъклата които ще ползвам в момента за бъдещите си фарове са DEPO
това ще е за кратко - ще си намеря стъкла без надписи - просто ще ми отнеме повече време.
права тези фарове от повече от година - искам да ги водя на колата най после
така изглежда фара със стъкло
image hosting over 10mb
ЛЕЛЕ
тези надписи са покъртително грозни - по спешност ще търся стъкла без надписи по тях с подходящ размер - най вероятно от мерцедес G клас на ZKV
малко окабеляване на високо-волтови кабели
upload image
pic upload
и остава ел регулирането, отдушниците, каските и гумените капачки за от зад
този път съм заложил за осветяване на пътя на нови OSRAM-D2S-4300K-OEM-35W крушки.
смятdм да тормозя 35W крушките с,
баласти с повишена мощност и бръз старт AES-FAST BRIGHT-AC-55W
интересно ми е колко ще издържат преди да изгорят OEM крушките на OSRAM
очаквайте още снимки и продължение в скоро време
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта