lowrider написа:Ей и аз щях да слагам вежди от 2ка на стария ми иС. Намери ли и М50?
Вече се търси м52б28
moncho8920 написа:Ааууххххх, сега видях, че е двойния стоп

... Петре, престани с тея снимки на таз кола, в тоз форум...
П.С. Аз помеждодругото не виждам нищо лошо да гледаме и помагаме в развитието на една кола, била тя "VW" или Не. Доаказали сте се като хора които наистина имат вкус, желание и нещо което... мамка му, незнам какво е

Лошо няма това си е е30 правено от голфаджии и в него вече има доста vw части тук там
Двойния стоп беше задължително условие - младока не мога да го възприема някак с тройния стоп
bbboiko2004 написа:В БМВ форума има ли тема за тази кола? Или да не търся напразно

Няма тема . Скоро ще се качи всичко в сайта ни, но в момента се мести хоста.
pe6kata написа:адаш, ще се радвам ако качиш някоя снимка с процеса по изграждане на веждите. При мен стои този въпрос на дневен ред,че ми опират гумите... направил си ги много добре, изглеждат естествено на колата, към такава линия ще се стремя и аз

Ще ти пусна снимки на л.с. за да не пълним темата
"Интериора" , боя , велур и черен плат ... в малки количества. Целта беше да си стане спартанско вътре, а и колата се прави за фън и любителски състезания и няма нужда от двете седалки табло и колани вътре. Всяко ъгълче е вътре е боядисано включително таван и под.
Таблото беше тренировачно преди да се почне монтажа на ТТ табло в полото, но всъщност беше по трудно а и плата не позволява почти никакво разтегляне и все пак успяхме да го направим с 1 парче
Решението за седалките също беше спонтанно след като остана доста от плата и определено съм доволен от резултата. Надписите завършват къстъм докосването
Сашо(Sashobass) подари за проекта 2 черни колани schroth и работата заспа



Тук вече позглобен


Задната броня изисква преправяне тъй като е от троен стоп, а в моя случай с новите вежди шанса беше 0 . За това срязах края към бронята и почнах да си го напасвам към веждата, след това се свърза с задната част след като корегирах и дължината.

Стойкаджия

