Моя МК2 GTI Bright Blue Metallic
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
на боди е 28 лева ама се бели доори и с пластофикс отддолу. вземи нещо качествено и по-скъпо. на спрей-а държи повече дори и да е на боди. ама кутия - по-добре, но и вземи разредилел за нея,защото може и от коросилина да се бели. иначе успех
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
- Огито Ангелов
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Пет 28 авг 2009 17:35
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT
- Местоположение: Варна
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Не съм търкал нищо, само измих, подсуших и обезмаслих. На спрей е бетон, 2-ра зима ще карам с тази броня.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Огито Ангелов написа:Не съм търкал нищо, само измих, подсуших и обезмаслих. На спрей е бетон, 2-ра зима ще карам с тази броня.
Хм искаш да кажеш директно върху боята!?Ще се пробва пък ако не стане ще се мисли нещо!Благодаря Колега
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
според мен (един прост бояджия) ползвай структура в кутия, спрейовете са т...к работа
дюзата на пистолета трябва да е около 1.6 но продукти всякакви-на кутията трябва да пише дюза, налягане и т.н.
повърхността трябва да е матирана- едно 320 или 400 с машината и червен скочбрайт за труднодостъпните места ще ти свърши добра работа
обезпрашаваш и обезмасляваш с конвенционален обезмаслител
нанасяш 2-3 ръце без да наливаш много за да не стане много дебел слоя- може да се нацепи от прекалено наливане на една ръка
налягането не трябва да е много високо за да не пада материала на сухо
ако дюзата ти е по-малка можеш да разредиш структурата с малко кореселин но малко
дюзата на пистолета трябва да е около 1.6 но продукти всякакви-на кутията трябва да пише дюза, налягане и т.н.
повърхността трябва да е матирана- едно 320 или 400 с машината и червен скочбрайт за труднодостъпните места ще ти свърши добра работа
обезпрашаваш и обезмасляваш с конвенционален обезмаслител
нанасяш 2-3 ръце без да наливаш много за да не стане много дебел слоя- може да се нацепи от прекалено наливане на една ръка
налягането не трябва да е много високо за да не пада материала на сухо
ако дюзата ти е по-малка можеш да разредиш структурата с малко кореселин но малко
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
bagera написа:според мен (един прост бояджия) ползвай структура в кутия, спрейовете са т...к работа
дюзата на пистолета трябва да е около 1.6 но продукти всякакви-на кутията трябва да пише дюза, налягане и т.н.
повърхността трябва да е матирана- едно 320 или 400 с машината и червен скочбрайт за труднодостъпните места ще ти свърши добра работа
обезпрашаваш и обезмасляваш с конвенционален обезмаслител
нанасяш 2-3 ръце без да наливаш много за да не стане много дебел слоя- може да се нацепи от прекалено наливане на една ръка
налягането не трябва да е много високо за да не пада материала на сухо
ако дюзата ти е по-малка можеш да разредиш структурата с малко кореселин но малко
По молба на един колега от модула:
"Евала,тдавна не бях чел толкова подробно обяснено нещо"
Zero Cool
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Да допълня че със пистолет , ефекта няма общо със спрея , в пъти по добре и по истинско става 

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
judasss написа:Да допълня че със пистолет , ефекта няма общо със спрея , в пъти по добре и по истинско става
И аз така мисля
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Историята на моя МК2 9А --> TDI
Калоян Крумов написа:bagera написа:според мен (един прост бояджия) ползвай структура в кутия, спрейовете са т...к работа
дюзата на пистолета трябва да е около 1.6 но продукти всякакви-на кутията трябва да пише дюза, налягане и т.н.
повърхността трябва да е матирана- едно 320 или 400 с машината и червен скочбрайт за труднодостъпните места ще ти свърши добра работа
обезпрашаваш и обезмасляваш с конвенционален обезмаслител
нанасяш 2-3 ръце без да наливаш много за да не стане много дебел слоя- може да се нацепи от прекалено наливане на една ръка
налягането не трябва да е много високо за да не пада материала на сухо
ако дюзата ти е по-малка можеш да разредиш структурата с малко кореселин но малко
По молба на един колега от модула:
"Евала,тдавна не бях чел толкова подробно обяснено нещо"
Zero Cool
мерси, хубаво е някой да даде обяснение за нещо което си решил да правиш сам, Дарин е мераклия и му се отдава, няма да е първият, няма и да е последният
Dare_16V_9A написа:Днес взех структурна боя в кутия за пистолет и взех да освежа решетката!
Резултата общо взето ми хареса доста добре стана спрямо очакванята ми
пропуснал съм, ако имаш забележки от камъчета например или други подобни дълбоки наранявания, можеш да им направиш по една поправка с кит като го занулиш
примерно тази цепчица в долната част

при претъркване на лака при матирането му, трябва да внимаваш с пръскането на тези места- можеш да пръснеш само тези места с една-две много тънки ръце даже да прозират леко и тогава почваш целите детайли
рискът е че ако основата е нестабилна може да се нагърчи долният слой(базата)
ако някъде ти се очертаят петна от протъркано или китосани поправки изчакай стръктората да дръпне и можеш да я прешкуриш да препръскаш отново

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Моя МК2 9А --> TDI REFRESH Edition BLUE
Благодаря много за полезната информация колега!
Другото нещо за което се замислих е да премахна боята на тези места които ще са черни с боди 700 до пластмаса и да започна наново така мисля,че по добре ще се получи!
Другото нещо за което се замислих е да премахна боята на тези места които ще са черни с боди 700 до пластмаса и да започна наново така мисля,че по добре ще се получи!
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Моя МК2 9А --> TDI REFRESH Edition BLUE
Dare_16V_9A написа:Благодаря много за полезната информация колега!
Другото нещо за което се замислих е да премахна боята на тези места които ще са черни с боди 700 до пластмаса и да започна наново така мисля,че по добре ще се получи!
няма смисъл само ще си усложниш живота, пак ще трябва грунд да пръскаш

при положение че имаш здрава основа не е оправдано
за реставриране на някоя класика ще го приема...
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Моя МК2 9А --> TDI REFRESH Edition BLUE
bagera написа:Dare_16V_9A написа:Благодаря много за полезната информация колега!
Другото нещо за което се замислих е да премахна боята на тези места които ще са черни с боди 700 до пластмаса и да започна наново така мисля,че по добре ще се получи!
няма смисъл само ще си усложниш живота, пак ще трябва грунд да пръскаш![]()
при положение че имаш здрава основа не е оправдано
за реставриране на някоя класика ще го приема...
Хм ще се мисли в процес май

- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Моя МК2 9А --> TDI REFRESH Edition BLUE
Dare_16V_9A написа:Колеги освен силовия тунинг който я чака колата съм се замислил да променя и вънщния вид на колата говоря за напълно стоков вид като на едн EDITION BLUE
С риск да ме наплюят някои колеги, да изкажа и аз мнение. Ако мислиш да се придържаш към напълно стоков вид, за да заприлича максималко на Edition Blue, мисля, че ще е добре да разкараш тая решетка без емблема и да си намериш такава, която е оригинално с червен кант и черна емблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта