Pironski написа:Не помня от кога,нова тема за автомобил ми беше грабвала така "окото"![]()
С голямо удоволствие я прочетох и разгледах![]()
И аз съм я виждал тази кола още преди да си закупя от същия модел,но жалко че се разделих с нея![]()
До ден днешен понасям "хуленето" на приятели:че ми отивала много и как така съм могъл да се разделя с нея...![]()
Пожелавам ти да успееш да постигнеш желание ефект и не за кратко да и се наслаждаваш (покарай теб и ние)![]()
За джанти няма да ти давам съвет,ти най-добре си знаеш,само мога да ти покажа на какви съм имал възможност да карам аз и какви имах мерак да сложа някога:
Джантите са GOTTI 15" с гуми 195/45
Мерси колега! Готито са супер и придават много як вид на колата. А тези OZ тук в България са неоткриваеми. Единствено чрез Ebay. Купувай, като изпадне едно Роко и се завръщай в играта!

Отново благодаря на всички за коментарите и пожеланията. Те значат много за мен! 
Задния спойлер беше освежен и поставен на мястото си. Според мен изглежда екстра! Около него на задната врата има черна фабрична лепенка, която ще набавя и сложа по натам, а също така и на колоните зад вратите и в задната част на самите врати. (Мислил съм за карбонов варият но се отказах. Идва ми прекалено тЮнинг.
) Задните стопове няма какво да се направи за сега с тях за освежаването им. Ще помисля по въпроса по натам и ще се опитам да намеря здрав заден десен стоп, защото сегашния има малка забележка на мигача, която не е нещо фрапиращо. Рамената на чистачките ще ги оправя след седмица две. В момента са в стил Rat - Tuning.
Днес си взех джантите за Рокото.
Пристигнаха по Еконт. Те са ATS CUP 15цола 4х100 7J ET28. Някой може да ме обвинят в комерсиалност, но
джантите изглеждат много свежи особено две от тях.
Лично за мен са супер, a и са полирани до блясък!
Бордовете са в много добро състояние, а по средата на две има съвсем малко паднал лак.
в България. Лично аз се колебаех м/у GOTTI с които е бил колегата Pironski и ATS, но състоянието на ATS-ките и факторите цена, състояние наделяха. Разликата по между им е, че GOTTI са с ЕТ25 и със седем отвора в джантата, като "триъгълниците" съответно са по големи в сравнение с ATS-ките, който са с осем отвора. Лично аз съм доволен за момента от тези джанти.
По натам може да помисля за нещо по "екзотично".... 


Душата ми се пълни като видя такава тема. С интерес ще следя темата да видя колата в завършен вид, предполагам, че ще ми хареса (фен съм на изчистеното и заводското)