
JETTA MK2 - освежаващ тунинг ( ПРОЕКТА СЕ ЗАКРИВА )
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
didkoltd написа:Имам забележка към маската която си сложил тази бялата с надписа,защо не сложи тази която ти пратих аз ,беше перфектна!
Доста мислих коя да сложа....Тази която ми прати беше по-добра, но щеше да падне още доста рязане и заваряване......предпоставка за поява на корозия след време. Оставям я за резерва.....
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Започвам работа по задния капак, тоест по премахване на номера.
Първо си изрязах парче ламарина. Дължината е колкото разтоянието от двата долни ръба. При мен е точно 918мм. Широчината на ламарината е пуснах от всеки край с по 8 мм повече за да може да се прегъне накрая. Така и ще се заздрави констукцията, като цяло.
Ето как прегънах първо долния край, така че да се защипе отдолу. Заварките ще са отзад и водата няма да е проблем.
Леко почуквайки отзад ламарината дори се защипа и стоеше самичка.
Трябваше някак да придам овал в горната част за да следва извивката на стоповете. Подлагайки тръба с голям диаметър и леко натискайки одгоре придадох лек овал в горната част.
Накрая премачках и излишните 4 мм отгоре на 180 градуса така че горния ръб на капака и новата ламарина да легнат в една равнина.
До тук за днес. Утре продължение !
Първо си изрязах парче ламарина. Дължината е колкото разтоянието от двата долни ръба. При мен е точно 918мм. Широчината на ламарината е пуснах от всеки край с по 8 мм повече за да може да се прегъне накрая. Така и ще се заздрави констукцията, като цяло.

Ето как прегънах първо долния край, така че да се защипе отдолу. Заварките ще са отзад и водата няма да е проблем.


Леко почуквайки отзад ламарината дори се защипа и стоеше самичка.



Трябваше някак да придам овал в горната част за да следва извивката на стоповете. Подлагайки тръба с голям диаметър и леко натискайки одгоре придадох лек овал в горната част.


Накрая премачках и излишните 4 мм отгоре на 180 градуса така че горния ръб на капака и новата ламарина да легнат в една равнина.

До тук за днес. Утре продължение !
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Stoi написа:alpine написа:нещо ново ? айде че те настигам вече![]()
![]()
![]()
аааа не си казал че ще се гонимСТАРТ ! ( плюс това играеш нечесно. Сега по твоя капак бачкам
![]()
![]()
)
пффф аз колко съм го шкурил него ... ама последния път като го бях чукнал не го направих като хората щото нямах условията. ама не е много работата по него така че

какво стана с дръжките , вътре ? мн ми е интересно как вървят нещата

- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
alpine написа:Stoi написа:alpine написа:нещо ново ? айде че те настигам вече![]()
![]()
![]()
аааа не си казал че ще се гонимСТАРТ ! ( плюс това играеш нечесно. Сега по твоя капак бачкам
![]()
![]()
)
пффф аз колко съм го шкурил него ... ама последния път като го бях чукнал не го направих като хората щото нямах условията. ама не е много работата по него така че![]()
какво стана с дръжките , вътре ? мн ми е интересно как вървят нещата
Капака който е на последните снимки е твоя, но без стъклопаста вече

дръжките....само ще дам жокер


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта