Добар вечер колеги
Три пъти започвам да пиша таз тема. 
Та има мн.снимки и инфо за смъкнати но не и за повдигнати ВФ,мисля.
Моята ше е за повдигнати коли,смисъл за свой разработки или заводски /но не разпоространените ........../ 
 
Имам някой друг ред да напиша за моята разработка,но имам именничка и сеа не съм малко в час за лООкуми за да пиша. Лоокумите утре да вида колко ше се одобри темата.  
 
И започвам темата с моят повдигнат голф 3 комби синхро /собственоръчно/ ,зарибен за повдигането от наш съфорумец-съгражданин go6obonev който го е вдигнал мой набор авер,приятел...........
пп.прилагам снимки на моя масло-трошач,който иска малко дойзкосуряване,стана навирен,одзаде.
Може на ората да им се стори малко но я ги погледнете с 14ки джанти
							Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
- Wrofeel_VR6
 - Мнения: 1670
 - Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
 - Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
 - Двигател: AEB
 - Местоположение: Видин
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Хайде и аз да се запиша 
 , двамата с баща ми го повдигнахме, рязахме чашката на амортисьор и я повдигахме, но не помня с колко.Помня че като се опитах да сложа джантата нещо не стана, гумата опираше в долните ръбове на калника 
 , размера не го помня.Та после рязахме предните калници малко с флекса. 
 
Колата разбира се е Синхро.
 



			
									
										
						
 , размера не го помня.Та после рязахме предните калници малко с флекса. 
 Колата разбира се е Синхро.
 


- vin_d
 - Мнения: 272
 - Регистриран на: Пет 08 яну 2010 17:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Търговище o0 W 0o
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
добре седи 2-ратия голфет синия,кефи ме,аре още пишете,че имам да си допивам.Подържам печката.Мойте моми са болни /имам момиче именичка и жена/ и да не чува дявала не е по-добре от голята змия/ че ми е оставила да си допивам  
Тва последното е мн.хард ама ме кефи,но ако се вдигне и от към сарецето ше кърти. Как си го постиганал,толкоз мн.
Утре ше пиша и моя начин
			
									
										
						
Тва последното е мн.хард ама ме кефи,но ако се вдигне и от към сарецето ше кърти. Как си го постиганал,толкоз мн.
Утре ше пиша и моя начин
- georgebonev
 - Мнения: 3112
 - Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
 - Автомобил: Golf 3 Variant
 - Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
 - Местоположение: Търговище
 - Контакти:
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Така го взех Голфа, повдигнат.
Разбрах, че са понаждани амортисьорите с втулки около 4-5 см. Предните - под чашките, задните - долу, на болта.
Снимки с летните гуми 225/50 7Jx15 предни (606 мм диаметър, +28 от стандартните 185/65 R14) и 205/60 7Jx15 задни (627 мм диаметър, +49 мм от стандартните):



Снимки със зимните гуми 185/65 6Jx14 (+19 мм в диаметър)


Предните амортисьори

Задните амортисьори

			
													Разбрах, че са понаждани амортисьорите с втулки около 4-5 см. Предните - под чашките, задните - долу, на болта.
Снимки с летните гуми 225/50 7Jx15 предни (606 мм диаметър, +28 от стандартните 185/65 R14) и 205/60 7Jx15 задни (627 мм диаметър, +49 мм от стандартните):
Снимки със зимните гуми 185/65 6Jx14 (+19 мм в диаметър)
Предните амортисьори
Задните амортисьори
				   							 				   
					Последна промяна от georgebonev на Сря 08 яну 2014 18:29, променено общо 1 път.
									
			
										
						- 
				grishitu
 - Мнения: 1106
 - Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Споделяйте и начина на повдигане, не само снимки. 
Благодаря.
			
									
										
						Благодаря.
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............

Отпред амортисьорите са бразилски, не се водят повдигащи
  Отзад e с пружини от Пасат Б3 седан, тъй като оригиналните бяха омекнали. На снимката е със 195/50/15, но по принцип се караше със 185/65/15 и изглеждаше доста по-добре. Няма такъв кеф, тва бордюри, по-дълбоки дупки, кални пътища с коловози - няма пречка
 Впрочем, окачването (пружини и амортисьори) ми седи, някой ако има интерес може да се разберем нещо, само ми пречи.

- vwladi
 - Мнения: 58
 - Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
 - Автомобил: VW Passat B3 35i
 - Двигател: ABS 1992
 - Местоположение: София
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Идеята за тема е много добра, евалата. Има едно доста повдигнато венто и едно поло като минавам ще ги снимам и ще кача снимки, а дано се запозная да видя и кои са собствениците, но наистина много добра идея !!! 
			
									
										
						
- mitko85
 - Мнения: 753
 - Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
 - Автомобил: E91
 - Двигател: M47
 - Местоположение: София
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Голф, пасат, джета, венто и всички производни на тях от VAG групата в тези години на производство са с еднотипни пружини откъм лягане към чашката на тампона и амортисьора. Всичко идва от това че почти всички са с еднакви тампони на макферсона и от там и еднакви горни чашки на пружината. Това важи и за задния мост. Долната витка на пружината съвпада с леглото на амортисьора може би от 83' до 98'. Всичко е игра с теглото на колата.
			
									
										
						- caro
 - Мнения: 580
 - Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
 - Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
 - Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Само,че без GTI.
			
									
										
						- Volkov
 - Мнения: 1704
 - Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
 - Автомобил: Golf 3 20 Jahre
 - Двигател: 2.0 16V ABF
 - Местоположение: София
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Да си копирам едно старо мнение!
За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!

За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
А можете да го хването само в горния край на шенкела и долния на аморта сиреч с 3 болта, но пак планка се слага отвън!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!
 

Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!
 
Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!
 
Успех на 'сички!
Важно: внимавайте с повдигането да не ви окъсеят полуоските!
			
									
										
						За отзад!
Слагат се метални планки като тези от руския сайт... между апортесьора и задния мост с желаната от вас височина!
Ляга на моста и се завива с болт от аморта, а отгоре лежи аморта на тази планка и с още 1 такъв болт се завива самия аморт за тази планка!
Прави се с височина желана от Вас, аджеба 10/15 см!
Това е за отзад!

За отпред се прави подобна схема планка между шенкела и аморта предния.... там вече ви трябват 4 болта такива с които се хваща шенкела за стеблото на аморта!
А можете да го хването само в горния край на шенкела и долния на аморта сиреч с 3 болта, но пак планка се слага отвън!
Ето снимка прилагам за да добиете представа!!!!
 
Правете ги здрави от здрав метал и не жалете заварки, не е шега все пак!
 Дано да ви е просветнало, ако има въпроси ще се опитам да визуализирам с картинки
П.П. по този начин си оставате с вашите си пружини, и аморти, не е нужно да слагате пасатови, па те да са прекалено твърди и возията да почне да страда!
 Успех на 'сички!

Важно: внимавайте с повдигането да не ви окъсеят полуоските!

- alpine
 - wheels dealer
 - Мнения: 3020
 - Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
 - Автомобил: L-Es
 - Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Една наша разработка за кънтри  
 



			
									
										
						
 


- kr86
 - Мнения: 422
 - Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
 - Автомобил: Golf mk2
 - Двигател: 1.6 automatic 1984 year
 - Местоположение: софия
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Вдигането е лесната част.
Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
			
									
										
						Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
- Wrofeel_VR6
 - Мнения: 1670
 - Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
 - Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
 - Двигател: AEB
 - Местоположение: Видин
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
При 4х4-то полуоските са различни, и може да се повдигне още повече.
При обикновените не знам как е.
			
									
										
						При обикновените не знам как е.
- Volkov
 - Мнения: 1704
 - Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
 - Автомобил: Golf 3 20 Jahre
 - Двигател: 2.0 16V ABF
 - Местоположение: София
 
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
kr86 написа:Вдигането е лесната част.
Кажете обаче какво става с каретата и полуоските?
Повече от 10 см вече, идват къси каретата/полуоски, за обикновени коли, които не са 4х4!
Но пък повече от 10см от сток вдигната кола си мисля е безумно, при положение че може да се кара и с по-високи гуми, от тях идва още височина...
alpine написа:Една наша разработка за кънтри![]()
Много добра идея, заварките предполагат голяма точност!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта
			   

