My new VW mk1- Gti
- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
My new VW mk1- Gti
Здравейте колеги! От около 4 месеца съм горд собственик на Голф 1, 1.3 бензин. Колата по документи датата на първа регистрация е '93- та година. Като цяло много запазена кола с минимални забележки по купето. Колата е вкарана '94-та година в България от Австрия. Цветът е бежав, пребоядисвана е '99 година. Замисълът на тази кола е да се прави малко по малко през свободното време. С риск да срещна критика, но колата ще има друга боя, надявам се на зима да се боядиса за сега цветът е под въпрос. По колата набавих няколко Интересни неща като барче с уредите, метални брони, волан от гти и широк нож. Ето и малко снимки.
							
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от abbaa на Чет 14 дек 2017 18:01, променено общо 2 пъти.
									
			
									- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
Джанти+ окачване= стенс мобил  
							
			
									
										
						
- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
Колата имаше шум в мотора и реших да регулираме малко разстоянието на клапаните. Като свалих капака на клапаните се оказа че няма да стане с реглаж. Намерих друг вал и кобилици малко настройка и стана доста добре. Ще кажа колко добре след тази неделя като мине Калояново и да видим какво време ще даде на Италианското.
							
			
									
										
						- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
Върнах силата на двигателчето и дойде време за лек ъпгрейд на спирачките. На голф 1 не стават други по- големи апарати от vag автомобилите без да се правят фланци за тях. Чел съм по форумите да слагат шенкели с главни и апарати от голф2, обаче така курмилния накрайник идва дълъг и трябва да се накъси и завари, но това не ми вдъхва доверие. Та апарати на Голф 1 без фланци и преправяне стават перфектно от Опел. Ползват се апаратите и съпортите от Опел и дискове от VW, в зависимост от големината. Аз лично ще слагам 256мм. за момента не ми трябват по- големи само да ми тежат. На Опел болтовете за захващане към шенкели са 10мм., А на единицата са 8мм. Само трябва стругар да ги остърже и става перфектно. Малко снимков материал. И едно спойлерче от Интеграле сложих да не излети от пистата.
							
			
									
										
						- Bai Sando
 - Мнения: 8116
 - Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
 - Автомобил: Audi A 3
 - Двигател: 2000 TDI 2006г
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: My new VW mk1
Супер е 
			
									
										
						
- Voluminer
 - Мнения: 342
 - Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
 - Автомобил: Vw Passat B3
 - Двигател: 2e
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: My new VW mk1
Мернах те на околовръстното,готино голфче.Много ме радват единичките 
			
									
										
						
- 
				golfmk1
 - Low rider
 - Мнения: 5576
 - Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
 - Автомобил: OLD
 - Двигател: OTO
 - Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
 
Re: My new VW mk1
И на мен ми допадат 
			
									
										
						
- Volkov
 - Мнения: 1704
 - Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
 - Автомобил: Golf 3 20 Jahre
 - Двигател: 2.0 16V ABF
 - Местоположение: София
 
Re: My new VW mk1
 Супер е! Крилото ми харесва също!- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
В готовност за писта Дракон.
							
			
									
										
						- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
Прибрах се от Калояново благополучно с едно 1во място в дисциплината'драг жива сила' . За съжаление нямаше възможност в дисциплините на пистата да се класирам понеже най- малкия клас беше до 130к.с. Колата вероятно ще се кара още един месец и после ще се започне работа по нея. Има минимални ръжди по купето, които ще изчистя на пясък, ще се изкърпи където е необходимо ще се свали задния мост за рециклиране и ще се маже яко с мазила против ръжда.
							
			
									
										
						- hi4umir4uu
 - Мнения: 191
 - Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
 - Автомобил: Passat b7
 - Двигател: EcoFuel
 - Местоположение: София
 
- Bai Sando
 - Мнения: 8116
 - Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
 - Автомобил: Audi A 3
 - Двигател: 2000 TDI 2006г
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: My new VW mk1
Определено беше една от най-атрактивните коли на Калояново 
			
									
										
						
- abbaa
 - Low rider
 - Мнения: 292
 - Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: lovech
 
Re: My new VW mk1
За атрактивна незнам, обаче за най- маломощна беше 1ва. За догодина ще е по- подготвена. С тези сликове беше като рат проект.
							
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
			   
