В този форум съм нов,но съм ентусиазиран да стана част от вас(вашето общество).Ето че дойде и моето време...колата е подарък от баща ми(всъщност той я кара близо 9 години).Взех курсовете и ми я подари,след като той си взе чисто нова от магазина Досега само наливах гориво,карах и сменях консумативи.Напоследък обаче взех се опаричвам и завърших училище.Наеха ме на работа и взеха да капят парички,които влагам лека полека в колата ми!Идеята ми е да направя нещо стилно.Не искам да е кич тунинг шоу или както казвате ала "перник перформънс"(нищо лично за колегите от Перник,ама нали...голф->кич->Перник).Та идеята ми е да направя стилна линия на колата с времето и някой "модификации" тип тунинг с цел практика.Колата е произведена 89та 1.6 карбуратор,но така и не знам какъв.На капака пише нещо с E или аз се бъркам по тази лепенка.Колата я купихме на 89 000км през далечната 98ма.Сега е на 135 000 и малко,като от 2 седмици съм с газова LOVATO.Общо взето съм доволен много.Нисък разход и почти никаква разлика с бензина.Понеже засега "тунинга" по колата ,ще е само за вид ,а ще чакам двигателя да го уморя от каране я пускам в раздел Оптичен тунинг.Понеже всичко ще става с лични средства,ще бъде бавно...все пак бащата не ми киха пари за щяло и нещяло.Потдръжката и горивото си ги поемам лично аз от мой средства,но няма как.Ще успеем.
Като за начало какво съм направил:
Затъмнени стопове и мигачи
Нови фарове (DEPO)
Ксенон
Сенник от фолио
"Спортен въздушен филтър за картерни газове" (YED) - Сложих го защото ми се беше скъсал маркуча и не ми се занимаваше
Пълно обслужване на масла,ремъци,филтри
Газова уредба LOVATO
Оборотомер
Изместена задна чистачка
Скромно аудио с 4 колони Бошмен и CD SONY CDX-S22
2бр нови летни гуми Hankook Optimo 175/75/r13
Чакам да направя(близко бъдеще до месец максимум) :
мод 1 предна чистачка с чистачка без рамо(тези дето са като ска(безшарнирни или не помня как се казваха точно))
Запланувано за тази година(подредени по важност):
Рекаро салон от 2ка или 3ка
Брони от широките с решетка без емблема
Джанти
Спортно окачване
По-малък волан(не е задължително да е спортен)
Аларма+централно
Бас каса с усилвател
За догодина дай боже:
Боя
Двигател може би с изпускателна системка,а у(някой от 2ка...голямо GTI и такива)
Дано всичко стане.Ето и малко снимков материял:
В началото на годината поставих Sony CD с колонки Boschman 2бр в таблото и 2 броя на кората.Доста съм доволен.Сега започнах лека полека да си преправям и колата,така че да ме кефи като се возя в нея Днес най-накрая схванах цаката на газовата и вече колата върви по мед и масло.Като цяло монтажа беше малко проблемен,но момчетата се справиха идеално.Голяма далавера тази газ
Първоначално всичко започна от тук:
Ето новите фарове:
Ефекта от тях:
Мирко се радва на колата си без стопове
Ето ги затъмнени:
Mалко да се изфукам с новите фарове:
Понеже жълтите крушки ме дразниха....ги смених с лед:
Най-голямата екстра.Фолио за сенник.Идеално!Няма слънце...кеф!Малко кофти го залепих,но се забелязва само от близо,ако се втренчиш яко!Кой да знае,че се лепи на сянка и по хладното.... :
Това не са мехурчета,а просто вода...
Оборотомер:
Ето крайният резултат:
Лично на мен ми харесва.Придава "спортен" вид.
Ето го в действие:
Днес установих:
1----2000rpm----25км/ч
2----2000rpm----45км/ч
3----2000rpm----65км/ч
4----2000rpm----75км/ч
Отделно
2----6500rpm----105км/ч
3----6000rpm----135км/ч
Останаха малко козметично поправки в купето,изпиране на тапицерията и еднааа хубава автомивка и съм идеален
Ето още малко "тунинг".Модификацията е чисто практическа и наистина има полза.Сега като погледна виждам цяло стъкло,а не една чистачка която се набива на погледа ти....
Ето какво се прави:
Тази малката щангичка се превърта на 180градуса и воала:
Ето крайният резултат:
Надявам се скоро да повдигна темата.....лека полека,ще правя "Голфетка" в изчистен стил.Нямам намерение да е яко кич.Затова и мисля да се води CL- Classic
За боя мисля нещо зеленикаво или тъмен мат..нещо подобно на хондите.Много ме радва цвета им (матово виолетово).Двигателя е друго на ръка.Формата освен от броните не мисля да я променям друго яче.Някоя зарибена джанта(мечтая си за някой http://kevin.heide-crew.de/Stuff/Fotos/ ... %20003.jpg , но ще видим) и така.Ако иамте някви припоръки с цел запазване на "класически вид" на колата споделяйте.Също така ако нещо не ви хареса...отворен съм за критики.
Благодаря за отделеното време!
Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Последна промяна от mupk0 на Чет 11 юни 2009 0:03, променено общо 1 път.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
като за начало си земи табло със оборотомер и махни тоя че нещо не се връзва там,намери си една лайсна за над фаровете,широките брони си ги написал,сложи и прагове и вежди и с ниско окачване ще стане 6 от мене толкова
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Не се бях сетил за това.Прагове и вежди...какви?Всмисъл може ли да видя нещо конкретно?Дай боже до месец/два да е свален с джантички.Оборотомера...ми изпадна супер промоция.15лв с всякви разности по доставки и затова го сложих,а не взех табло.Малко по-тънко да мина за момента Аз мислех да раздувам калниците,защото мислех да правя джанти от типа две в едно.Нещо с голямо EJ (или както се водеше) от типа над 8-9 примерно.Някак си ме кефят тези "разплути" гуми.Лаисната за над фаровете...кви пари върви?От друга страна не искам и да я слагам,защото всеки втори има такава подяволите.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
намери снимки на голф рали и виж неговите калници как са раздути,а за оборотомера щом е на далавера е 6+ за лайсните търси от широките
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Такива раздувки само ще мога да сънувам......с 4 врати съм
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Колега остани си с тесните брони (нямаш си и най-малакта предства какъв филм са тези широки брони на твоето купе, ако нямаш нерви и доста $ по добре недей), сложи ниско окачване, хубава джанта и широк нож.
Всичко друго може да почака. Първото нещо е окачването
Всичко друго може да почака. Първото нещо е окачването
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Захвана го ей ;Д .. Според мен е по-добре да си останеш с тесните брони, 'щото и те както веждата над фаровете вече всеки 2-ри Голф "тунинг" е с такива ..На твоите им трябва само да добавиш сивите лайсни по тях, както си е оригинално :
2-ро може да го махнеш тоя обортомер,че загрозява интериора нещо (май на форда повече ше му ходи )
След това може и ей тия стопове да си набавиш
Джантите добри си харесал,надявам се да си ги намериш както и фаровете са се получили мн. добре .. Това е от мен,ако се сетя нещо за напред ще добавям Успех
2-ро може да го махнеш тоя обортомер,че загрозява интериора нещо (май на форда повече ше му ходи )
След това може и ей тия стопове да си набавиш
Джантите добри си харесал,надявам се да си ги намериш както и фаровете са се получили мн. добре .. Това е от мен,ако се сетя нещо за напред ще добавям Успех
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
vr6_ написа:Захвана го ей ;Д .. Според мен е по-добре да си останеш с тесните брони, 'щото и те както веждата над фаровете вече всеки 2-ри Голф "тунинг" е с такива ..На твоите им трябва само да добавиш сивите лайсни по тях, както си е оригинално :
2-ро може да го махнеш тоя обортомер,че загрозява интериора нещо (май на форда повече ше му ходи )
След това може и ей тия стопове да си набавиш
Джантите добри си харесал,надявам се да си ги намериш както и фаровете са се получили мн. добре .. Това е от мен,ако се сетя нещо за напред ще добавям Успех
Вкарвате ме в голям размисъл.Вярно че и с тези брони е красив.Просто трябва някак си да ги усвежа,че са някви леко на петна и ме дразнят.Чух за пистолет с горещ въздух.Наистина ли става?Оборотомера и стоповете по-нататък.Засега и с тези е окей,пък оборотомера ще го махна като преценя ,че ме дразни.Все пак за безпари толкова.По-добре с този отколкото без
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Ако имаш патлак със горещ въздух може да пробваш с него.Ако нямаш купуваш си един спрей черен матов и една водна шкурка и почваш.
- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Ето в тази тема viewtopic.php?f=53&t=142501 пише за броните(както и за пистолета(за който аз съм казал, че нищо не става)) Може да ти е полезна темичката погледни я. Успех с колицата добре се получава.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Най - тънко ще минеш като си останеш с тънките брони сложиш спортно окачване, хубава джанта, широкия нож и вежди за калниците и вратите от широките. А ако ти се струва че с тесните не е хубаво разгледай по чужбина колко хубави голфове има с тесните брони
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
V.Nanovski написа:Най - тънко ще минеш като си останеш с тънките брони сложиш спортно окачване, хубава джанта, широкия нож и вежди за калниците и вратите от широките. А ако ти се струва че с тесните не е хубаво разгледай по чужбина колко хубави голфове има с тесните брони
Може ли линкче нещо....аз щото гоних по-различен ефект,но не пречи да си сменя мнението още в този етап
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
murko купи си Хонда , Иво !
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Идеи и насоки по моят "проект" Golf MK2 CL
Познах те аз...няма пък.Няма да сменям немското за японско както ти направи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта