Също така коя ви се струва най-стилна форма, на практика от изпускателната система се вижда само това
Форма с която завършва спортния ауспух.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Форма с която завършва спортния ауспух.
Не знам дали е обсъждано , но при това разнообразие от накрайници коя форма е най-оптимална. Двуцевки, цял ,двоен ,нагоре, надолу, настрани-модификации много ????
Също така коя ви се струва най-стилна форма, на практика от изпускателната система се вижда само това
Също така коя ви се струва най-стилна форма, на практика от изпускателната система се вижда само това
Последна промяна от L&R на Пет 24 мар 2006 19:49, променено общо 3 пъти.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като гледам рали автомобилите и тези от туристическтие шампионати на всичките кюнците им са едноцефки. На Impresa WRX STI и Lancer Evo пак крайното гърне завършва с един кюнец. Двойните кюнци са май повече с декоративна цел, отколкото да вършат работа.
Яко тунираните Скайлан ГТ-Р, Супри мупри и други японки и те са с по един кюнец, почти винаги. Тъй мисля аз.
Яко тунираните Скайлан ГТ-Р, Супри мупри и други японки и те са с по един кюнец, почти винаги. Тъй мисля аз.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:има и страшно много резачки с по 2 и 4 кюнеца
според мен не е важно дали е една тръба или две или три, а общият "дебит" на тръбите. Дали ще е една дебела или две по-тънки - въпрос на вкус.
Човека пита за накрайници!
L&R написа:...при това разнообразие от накрайници коя форма е най-оптимална...
Няма никакво значение дали си с един, два или пет накрайника .... След последното гърне всичко е без значение стига да не стесниш отвора.
РАСО
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Аз съм малко максималист и харесвам това http://www.prospeed.bg/tuning_product_m ... c=3250&p=6
може и само накрайник но голям единичен
може и само накрайник но голям единичен
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20400
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Един мой приятел има ево 7 или 8 незнам точно кое е.
Като купи колата от магазина преди около година и нещо тя беше 270 к.с. Сега е 440!
фабрично имаше 3 катализатора и само от генерацията, която всъщност е една тръба от колекторите до края, качи 30+ к.с.
Тръбата е сигурно 15 см диаметър и си завършва без накрайник...
Като купи колата от магазина преди около година и нещо тя беше 270 к.с. Сега е 440!
фабрично имаше 3 катализатора и само от генерацията, която всъщност е една тръба от колекторите до края, качи 30+ к.с.
Тръбата е сигурно 15 см диаметър и си завършва без накрайник...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
МОМЦИИ
МНОГО ОФТОПИК ОТИДОХТЕ
човека пита за накрайници
аз си казвам мнението - само накрайник да си сложа?! АЗ?! НИКОГА!
но цяло гърне си е друго
а вече с какъв накрайник ще бъде....ами с ВЪЗМОЖНО ПО ДЕБЕЛ И КРЪГАЛ
не овален не двоен не правоъгълен не извит нагоре или надоле
ЕДНО ДЕБЕЛО И ЛЪСКАВО ЧЕРВО ДА СЕ ПОДАВА ОТЗАДЕ и по-възможност и огън да мета

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта