Форма с която завършва спортния ауспух.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Форма с която завършва спортния ауспух.

Мнениеот L&R » Чет 23 мар 2006 22:50


Не знам дали е обсъждано , но при това разнообразие от накрайници коя форма е най-оптимална. Двуцевки, цял ,двоен ,нагоре, надолу, настрани-модификации много ????

Също така коя ви се струва най-стилна форма, на практика от изпускателната система се вижда само това :)

Последна промяна от L&R на Пет 24 мар 2006 19:49, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 мар 2006 22:55


Като гледам рали автомобилите и тези от туристическтие шампионати на всичките кюнците им са едноцефки. На Impresa WRX STI и Lancer Evo пак крайното гърне завършва с един кюнец. Двойните кюнци са май повече с декоративна цел, отколкото да вършат работа.

Яко тунираните Скайлан ГТ-Р, Супри мупри и други японки и те са с по един кюнец, почти винаги. Тъй мисля аз.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 24 мар 2006 1:19


има и страшно много резачки с по 2 и 4 кюнеца :)

според мен не е важно дали е една тръба или две или три, а общият "дебит" на тръбите. Дали ще е една дебела или две по-тънки - въпрос на вкус.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 24 мар 2006 10:19


musura написа:има и страшно много резачки с по 2 и 4 кюнеца :)

според мен не е важно дали е една тръба или две или три, а общият "дебит" на тръбите. Дали ще е една дебела или две по-тънки - въпрос на вкус.


Човека пита за накрайници!

L&R написа:...при това разнообразие от накрайници коя форма е най-оптимална...


Няма никакво значение дали си с един, два или пет накрайника .... След последното гърне всичко е без значение стига да не стесниш отвора.

РАСО


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 24 мар 2006 11:19


Аз съм малко максималист и харесвам това http://www.prospeed.bg/tuning_product_m ... c=3250&p=6
може и само накрайник но голям единичен


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 24 мар 2006 12:06


нещо дебело в един брой и съвсем леко открояващо се. POLO PAVLETI като че ли го е показал :)

но в никакъв случай НЕ на стърчащо-извитите нагоре двуцевки :shock


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 24 мар 2006 14:50


VWGT написа:но в никакъв случай НЕ на стърчащо-извитите нагоре двуцевки :shock

Това го приемам като обида :wink:


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 24 мар 2006 14:57


NovobranecGT написа:Това го приемам като обида :wink:

мии ... странни са ми :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 24 мар 2006 19:47


paco написа:Човека пита за накрайници!


За тях идеше реч :)

П.П. Какво става с 16VT проекта? Някакви новини?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20243
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 25 мар 2006 22:39


Един мой приятел има ево 7 или 8 незнам точно кое е.

Като купи колата от магазина преди около година и нещо тя беше 270 к.с. Сега е 440! :shock
фабрично имаше 3 катализатора и само от генерацията, която всъщност е една тръба от колекторите до края, качи 30+ к.с.

Тръбата е сигурно 15 см диаметър и си завършва без накрайник...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 25 мар 2006 23:41


:shock Егати пауъра :shock


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 26 мар 2006 0:22


:lol МОМЦИИ
МНОГО ОФТОПИК ОТИДОХТЕ :wink:
човека пита за накрайници
аз си казвам мнението - само накрайник да си сложа?! АЗ?! НИКОГА!
но цяло гърне си е друго
а вече с какъв накрайник ще бъде....ами с ВЪЗМОЖНО ПО ДЕБЕЛ И КРЪГАЛ
не овален не двоен не правоъгълен не извит нагоре или надоле
ЕДНО ДЕБЕЛО И ЛЪСКАВО ЧЕРВО ДА СЕ ПОДАВА ОТЗАДЕ и по-възможност и огън да мета :heeeavy metal



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта