
Та малко за колата: Голф 3 1.8 90коня ABS на газ, 1992г., като екстри има ел. люк и огледала, допълнително слагани ел.стъкла/съдя по това, че копчетата са на таблото/, ел.фарки. Като я взех (2 февруари 2009г.




Започна се с малко музика вътре - нищо фрапиращо - колкото да има да ми мяука докато карам. CD- Kenwood W3044GY(в по-долни снимки го има), задна линия Boschmann 9588KW, предна линия Hertz DSK 165 и на снимката се вижда какво се крие в багажното:


Макар че знаех за форума от самото начало, тук някъде в този момент тръгнах против всички закони на т.нар. "тунинг". За щастие не към менюта и разни подобни. Вместо да следвам логиката джанти->окачване, малко обърнах реда. Бях изненадан от меката и нестабилна возия и ме дразнеше много. Обмислих варианта за спортни пружини, но нещо не съм фен на този вариант: къси пружини на стоков амортисьор. Последва закупуване на окачване LowTech 60/40 с любезното съдействие на колегата doktora_gti както и едни ниски чашки също от него, но за това по-късно. На снимките колата тъкмо слиза от крика и изглежда малко джипче, но в последствие си слезе надолу. Доста след това последва и покупка на широк нож, на който почти веднага му се случи случка в един дъжд с една дупка. Колата се сдоби и с би-ксенон h4, но нямам сега снимка с него запален.








Колата нямаше оборотомер и реших да взема табло от Венто. Циферблатите са изпъкнали и самата визия на таблото с уредите е по-приятна, според мен, от това на Голф. Застана добре на вече приличния интериор.


Дойде зима обаче и попаднах в един дълъг застой, а и предварителни изпити (кандидат-студентски), малко учене и така. Правеше се по калата пак нещо, но бяха дребни детайлни неща като барване на мигачите и блендите отпред и всички нормални неща за да се поддържа колата вървяща и в изрядно състояние. Стопли се, дойде бала, спретнахме Голфчето с балончета (костюмирания съм аз) и леко се подава колата:

След бала вече беше ред на джантите. Първата придобивка беше за много кратко, а именно Azev Type E 16" 7.5J. Джантите не бяха в добро състояние, лака беше паднал на много места както на най-важното- свалихме ги от кола 4*100, но се оказаха 4*98 и като подарък и следствие от това се наложи смяна на предната лява главина




В дена в който джантите заминаха, бяха поръчани новите от колега от форума, а именно Rial Lemans 4*100 16" 7J с полирани лъчи, с предни гуми Toyo Proxxes T1S и задни Toyo Proxess T1R и 4те 215/40/16. Малко след това се сдобих и с ниски чашки Bonrath и визията на колата се подобри. Не съм я водил някъде на добър пейзаж за да я наснимам. В момента е дооста мръсна и в състоянието, което е на следващите снимки:



Това е свършеното по нея до момента. Със сигурност съм изпуснал нещо, но няма как. Имам много идеи, не толкова пари и абсолютно никакво време. По-малко от месец имам до изпитите и в момента колата е назад в списъка с длъжности, но ще дойде и нейното време отново скоро.