колата е Голф 4 ТДИ АРЛ преди доста време бях видял колата захвърлена в едно хале където беше престояла близо година и нещо защото момчето от когото я купих имаше още 2 такива и тая замисляше на части да я продава и след доста разговори най сетне склони да ми я даде та взех си аз колата с два чувала части в ето това състояние

след като я посъбрах регистрирах и покарах известно време ми дойде вече слабичка та си викам да я позасиля с помоща на Брезел я позасилихме и в един слънчев студен зимен ден си пътувам за варна и както си карам и се чува много странен за мен звук както и да е прибрах се някъкси до Разград и диганозата беше строшена скоростна кутия свалям я аз още вечерта отварям и
няма 3 скорост........айде нова кутия слагам всичко и си джиткам известно време обаче пак ме ухапа нещо и си викам тая кола пак не върви и след малко преговори с един тунинг майстер се сдобих с ето това


и айде пак в играта....след посещение при небезизвестния варненски Келеш мога да кажа че колата леко се опитва да си хапе каишката ето и графгиката

това естественно е мощност на колелата та после викам да наблегна леко и на външния вид като сложих 18ки окачване тампони на носачите от С3 та ето така изглежда до стоков такъв


а ето така изглежда под капака

след една гонка обаче незнайно как ми се строши фара а отдавна имах мерак да ги направя черни та ето сега беше момента и резултата е такъв


в момента нямам по хубави снимки но днес утре ще я щракна и ще постна по добри
а занапред съм замислил отново ново турбо биелите ми пътуват вече насам и едни дюзи естественно но това по натам първо искам да си ъпгрейдна спирачките че се засилвам доста пък тя неще да спира



Ако нещо не можеш да си намериш друга турбинка,да ти пращам моята