
Първо голфа изглеждаше така - обикновен стоков голф


Първото нещо което направих беше боядисването на джанти и спирачкни апарати.



След това смених решетка на онази без еиблема на Jom и боядисвах решетките в бронята в цвета на колата

Не ми допадаше решетката и я смених с онахи на FK

Последваха диодни габарити и след тях ксенони на къси и на дълги,


После малко премених си решенитео относно цвета на решетките

След това следваше разглабяне на предния панел, изчистване на пластмасите. Сменене стоковия касетофон на Pioneer DEH UB 4000. Купуване на навигация Гармин нюви. Слагане на панелен K&N филтър, махане на катализатора (след което още повече се влюбих в колата си



Зима премина, да кажем успешно и стана време да обуя голфа с по големи чепици


Изчистване на задния капак от буквите

И зарадвах голфа с фаровете с лупи р32 стайл, както и нови крушки за дълги, и дясно голямо огледало


След това Буст метъра нв FK се вписа в интериора ми


Реших да тествам карбоново фолио и най лесния начин беше да облепя някоя малка част която да се намира от пред, понеже решетка без емблема успя да ми омръзне (не е очудващо




Последваха фланците 20 мм от зад

После голчето си поиска нов комплект на маховик и съидинител, и ми опразни джоба до края на 2010.



За сега това е, очакват го фланците от пред и смъкване малко по на долу.
П.П. Искам да благодаря на всички съфорумци за консултации и отговри на всички мои безпокойни въпроси. За помощ от градските колеги (те си знят кои са), страхотни сте от всякъде

п.п2. Извенявам се за граматически грешки, не съм българин.