колата е Голф 4 ТДИ АРЛ преди доста време бях видял колата захвърлена в едно хале където беше престояла близо година и нещо защото момчето от когото я купих имаше още 2 такива и тая замисляше на части да я продава и след доста разговори най сетне склони да ми я даде та взех си аз колата с два чувала части в ето това състояние

след като я посъбрах регистрирах и покарах известно време ми дойде вече слабичка та си викам да я позасиля с помоща на Брезел я позасилихме и в един слънчев студен зимен ден си пътувам за варна и както си карам и се чува много странен за мен звук както и да е прибрах се някъкси до Разград и диганозата беше строшена скоростна кутия свалям я аз още вечерта отварям и


няма 3 скорост........айде нова кутия слагам всичко и си джиткам известно време обаче пак ме ухапа нещо и си викам тая кола пак не върви и след малко преговори с един тунинг майстер се сдобих с ето това


и айде пак в играта....след посещение при небезизвестния варненски Келеш мога да кажа че колата леко се опитва да си хапе каишката ето и графгиката

това естественно е мощност на колелата та после викам да наблегна леко и на външния вид като сложих 18ки окачване тампони на носачите от С3 та ето така изглежда до стоков такъв


а ето така изглежда под капака

след една гонка обаче незнайно как ми се строши фара а отдавна имах мерак да ги направя черни та ето сега беше момента и резултата е такъв


в момента нямам по хубави снимки но днес утре ще я щракна и ще постна по добри
а занапред съм замислил отново ново турбо биелите ми пътуват вече насам и едни дюзи естественно но това по натам първо искам да си ъпгрейдна спирачките че се засилвам доста пък тя неще да спира