Как да сложа 15ки et12 на Toledo 1L, приемам идеи на 2ра стр

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Как да сложа 15ки et12 на Toledo 1L, приемам идеи на 2ра стр

Мнениеот lowrider » Пон 02 юни 2008 19:07


Едит 2011, темата е стара, едно време съм писал простотии, сега искам да знам как да го смъкна и да му сложа 15ки с ет 12, ще се кара със 195/50 гуми.









В моето семейство има една поговорка 'няма нищо по-постоянно от временното', та така това е моята 'временна' кола, която взе да ми допада едва напоследък :banghead: , нищо че я карам вече 20 000км и малко над половин година.

Изображение

Испанецът е с 2Е мотор демек това си е моята куца GTi-ка ;) Както доста колеги във форума започвам с джанти попаднаха ми 'некви' ББС-ки

Изображение

кви са тея болчета викам, ше земат да ми се разглобят докато карам, поне имат капачки mhihi
Изображение

не се сдържах поне да ги наложа...
Изображение

мдаам яко полиране ще падне на есен, но като си представя резултата и се разтапям :026:

Номер 2 в списъка ми:

Изображение
еми не ми се кара оффроудър, просто не върви някак си с тоя ник лоурайдър...в момента е с пружини от пасат комби мисля :horror:

Та сега искам да ми кажете към какво да се насоча спортни аморт. + пружини или само пружини, че не искам и да става каруца. Разбира се, че искам коиловъри, но съм беден студент :)

Номер 3: за бога кажете, какво гърне да и измисля на тази кола, на оригиналното двуцевката му е дълга метър...ще откача

Изображение

4рииии климатик, не мога без клима, не и ли сложа клима ще я продам :?

засега е това, скоро малко действие и снимки ще има от моя страна, на първо време обаче искам съвети за номер 2, как да го смъкна моя раничко? За оригинални пружини от Г3 гти нещо?

Последна промяна от lowrider на Вто 16 авг 2011 14:36, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Пон 02 юни 2008 19:44


Абе другите работи ще ги опрайш, ама тоз ауспух ебати пръча.. много са гадни ауспусите на тия сеати...


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 02 юни 2008 20:20


сложи си каквото си избереш гърне накрая , а не както е сток с дълга тръба ;)


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 02 юни 2008 21:12


отрежи парктроника /теглича/ mhihi


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пон 02 юни 2008 21:15


santo_trafficante написа:отрежи парктроника /теглича/ mhihi


после ти ще ревеш не аз mhihi


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пон 02 юни 2008 21:32


Да напиша и аз нещо след малък застой:

За 1 - Джантите - класика,друго няма какво да се каже!
За 2 - Ако ще я сваляш и искаш да вози меко слагай пружини от Г3 2Е мотор преди 95-та година,спортни пружини и нормални амортесьори - забрави ефекта е обратен,ако искаш стабилност и перфектна стойка цяло спортно ама забравяш за мекото возене,тука сам си избираш!
За 3 - Гърнето както каза и Пецата се преправя и се изтегля назад правят се нови куки за тампоните и нямаш грижа аз така съм направил на Джетата ако не се лъжа твоите аспуси са едно към една с моите така,че няма да имаш проблем.Тва е лесния начин да присадиш каквото си искаш гърне,а иначе ако ще слагаш ново си има оригинално с дълги тръби като стандартния!
За 4 - Климатика е една задължителна вече екстра,хубаво нещо си е и си тръгнал на правилен път.Не съм сигурен обаче всичко под таблото дали ще пасне от Г3 иначе в моторния отсег всичко е еднакво с Г3,лесно се намират на сносни цена!
Каквото и да решиш да правиш ,успех и ако има нещо питай ще помагаме! :wink:


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Вто 03 юни 2008 0:15


А леле братле,от каде изкопа тези джанти. :bowdown
Иначе успех с това каде си се захванал. :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 03 юни 2008 0:40


Браво на тебе ... :lol:
Но не хаби тея джанти за Сеат ... :lol: , продай ги на някой, който ще ги сложи на Мк2 и ще им вземеш толко пари, колкото да си купиш някой ОЗ-ки, които според мен ще му тичат много повече на Сеата!
Замисли се и за маторя, някое и друго валче, филтър и чип, та да тръгне това 2Е! Пружините от Пасат на купе на Мк2, като това на тоя Сеат возят доста твърдо и са екстра, аз ше си резна едни такива за зимния сетъп на окачването! А за спортни пружини и нормални амортисьори няма абсолютно нищо лошо, има спортни пружини със съобразена височина за нормални амортисьори! Ако е фен да слага Билщайни с 40мм стъбло, те тогава може да ходи два пъти ходишно на контролен преглед за бъбреците!


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 03 юни 2008 7:46


didkoltd написа:За 3 - Гърнето както каза и Пецата се преправя и се изтегля назад правят се нови куки за тампоните и нямаш грижа аз така съм направил на Джетата ако не се лъжа твоите аспуси са едно към една с моите така,че няма да имаш проблем.Тва е лесния начин да присадиш каквото си искаш гърне,а иначе ако ще слагаш ново си има оригинално с дълги тръби като стандартния!


трябва да се сложат нови куки на самото купе ли?

didkoltd написа:За 4 - Климатика е една задължителна вече екстра,хубаво нещо си е и си тръгнал на правилен път.Не съм сигурен обаче всичко под таблото дали ще пасне от Г3 иначе в моторния отсег всичко е еднакво с Г3,лесно се намират на сносни цена!
Каквото и да решиш да правиш ,успех и ако има нещо питай ще помагаме! :wink:


климатикът го мислех от ударено толедо да търся или поне всичко в таблото с панел и т.н
Bubo написа:А леле братле,от каде изкопа тези джанти.
Иначе успех с това каде си се захванал. Wink


От един много Голям Човек в този форум, също като теб - Сашо PL_16v :bowdown ( и двамата имам да Ви черпя :oops: )

K_Power написа:...не хаби тея джанти за Сеат ... Laughing , продай ги на някой, който ще ги сложи на Мк2 и...


Що бре, мисля си, че е достатъчно дървено толедото, ще се впишат добре според мен :roll:

K_Power написа:Замисли се и за маторя, някое и друго валче, филтър и чип, та да тръгне това 2Е


Моторът първо трябва да го види някой специалист, че му чука аванса иска си центровка, та нека изкарам всичко от стоковото 2Е, а после ще мисля за дивотии, а и това е кола, която се кара доста - има гНязова уредба, така че силов тунинг на точно този двигател не мисля, да правя, ако реша все пак, то ще е със swap към нещо 2 валово, в 2Е потенциал нема :? Намират ми се едно рециклирано Т25 + кулерче, но до там, като знам още колко трябва да налея за цял охлюв проджект ме заболява главата, засега приоритет ми е да я смъкна,а до есента и клима :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 03 юни 2008 8:19


ПЕДАЛ ! ББС-ки ли взе бе ! Еййй голяма си гейша мааму деа ! :(
Не се обади!
Ай сиктир !

ако моем да ударим едно рамо за каквото и да било знаеш съм на линия ;)


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Вто 03 юни 2008 8:32


K_Power написа:Браво на тебе ... :lol:
Но не хаби тея джанти за Сеат ... :lol: , продай ги на някой, който ще ги сложи на Мк2

Иване, послушай човека! 180лв ти давам за тея стари и смешни джанти, и да си стискаме ръцете :handshake


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 03 юни 2008 9:19


npu3pak написа:
K_Power написа:Браво на тебе ... :lol:
Но не хаби тея джанти за Сеат ... :lol: , продай ги на някой, който ще ги сложи на Мк2

Иване, послушай човека! 180лв ти давам за тея стари и смешни джанти, и да си стискаме ръцете :handshake


180лв + голфа ти ли :wink:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 03 юни 2008 10:40


...... аххх тия джанти .... ахххх ..... ама честито ..... ще стане голяма маниащина .... инъче в ето ТАЯ тема се запалих по тия джанти,може да ти помогне :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 03 юни 2008 12:40


А какво да правя със сегашните ми алуминчета, мисля да ги командировам за зимни 14ки, но ми се иска да ги направя черни(не мат), във фирмата на баща ми ще ги боядисат прахово, само че може би ще трябва да ги потъркам преди това, като захабените бордове ще ги китна лекичко (колко ли ще издържи)...
изгубих си 2 от капачките обаче, а и не мога да преценя как е по-малко грозно с тях или без (т.е има ли смисъл да си търся) идеи?

със
Изображение

Изображение

Изображение


или без


Изображение

Изображение


представете си ги лъскаво черни, че съм скаран с фотошоп :oops:


а ето и това забравих да покажа снощи, въпреки че моите джанти са с по-скромно бордче и голямо ет, гоня тази визия

Изображение


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Вто 03 юни 2008 13:17


Със сегашните ти алуминчета със или без капачки каквото и да правиш разлика няма :065:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта