Най-накрая се реших да пусна тема и за моя Passat B3.
Всичко започна март 2009г.когато бях решил да си купувам кола и си търсех B3-ка понеже баща ми има Б3 и ми хареса като кола ... И се започна едно търсене едно чудо много коли изгледах ама нямаше Passat който да ми хване окото,докато накрая не излезе един който туко що беше вкаран от Италия и беше GL с доста добър външен вид и задоволителен пакет от екстри.
Така изглеждаше когато го купих:

След като го взех го обслужих и започнах да си го карам ...
В един прекрасен ден търсех някакви части за колата в интернет и случайно попаднах на


Като цяло исках колата да стане една комфортна и приятна евридейка!
И първото нещо което купих за колата е GT оригинален спойлер,който придава на колата по елегантен дизайн според мен

Дойде първата зима и реших да се кача малко до Витоша ...
Не мина се време и колата започна да не ми харесва как спира и реших да направя малко ъпгрейд на спирачната система,а именно дискови спирачки отзад,нова спирачна помпа от бус VW T4,нови маркучи,жила на ръчната,нова спирачна течност...Всички части бяха нови и оригинални.
За съжаление нямам много снимки от ъпгрейда




И след всички тези манипулации колата започна да спира значително по добре


Дълго време след това нещата бяха в застой...но един ден случайно изпадна в форума мечтаният от мен сиво-бежав кожен рекаро салон в доста добро състояние за годините си и пълен комплект с бежави пласмаси и бежав мокет,даже на пластмасите от салона пишеше 92г. също като моя Passat
Ето снимки след като беше монтиран:


След като го монтирах возията с него стана по мека и по хубава бях изключително радостен и доволен

Малко след това монтирах и Ел.огледала с подгряване,но за съжаление нямам снимки от монтажа

Не след дълго обаче си намерих джанти 15" 7J ET38 Artec време беше да сменя 14-ките с тасове

Не бяха в много добър външен вид и реших да ги закарам да ги боядисат,но преди това аз си ги подготвих преди боята за да знам,че ще станат както трябва и крайния резултат беше това:
и две малко мраснички снимки как стоят на колата



В началото на тази година към края на януари месец реших да си сложа арматурно табло от Passat B4 и табло до 260 с два дисплея и бордови компютър,след като намерих всички необходими части започна трансплантацията ...


И накрая

Месец по късно реших да направя пълна ревизия на главата на мотора,която включваше нови гумички,нови водачи,шлайф и напасване на клапаните,като главата беше закарана при хора които наистина знаят какво правят съответно и цената беше ... но две хубави неща няма.Накрая сложихме и разпределителен вал от 2E,сменихме всички гарнитури по мотора с оригинални Victor Reinz и Elring.

Няколко дни по късно преправихме климатроника на новия фреон R134a,и сложихме филтър за купето,кутията за филтъра беше поръчана чисто нова от Германия





След месец два дойде VW Festa в Inter Expo Centar,и там като погледах толкова добре направени уникални коли,се надъхах още повече ...
Нямаше как да пропусна и първият за мен VW събор на Крушуна на който се запознах с изключителни хора,а някой и собственици на проекти ...



И даже успях да се наредя на награждаването на Passat и най неочакваното за мен е че бях награден и аз



След това дойде събора на Калояново ...
Малко след Калояново се сдобих с една изключителна за мен придобивка,а именно

И монтирани на колата

Имаха малко забележки,които прикрих за временно...
След като бяха монтирани новите фарове последва монтаж на xenon 5000k на късите и след това реглаж

Преди няколко дни се наложи да отида до Варна и

От доста време се чудех дали да сменям двигателя с нещо малко по динамично и със същия разход като моното и се появи една оферта на която неуспях да устоя.Много хора може да ме питат ама защо такъв а не друг двигател?Отговора е:Така реших!На мен ми трябва долу горе мотор със същата поддръжка като моното и малко по динамичен,особено при изпреварване,а именно 2.0 115к.с ADY отговаря на изискванията ми!
Прибрах се в София и директно в сервиза


Тук искам да изкажа големи благодарности на Стефан(zfa159),че ме е подкрепял и угаждал на всички мой прищявки и толкова пъти ме е търпял да му вися над главата за какво ли не.Ако не беше той колата нямаше да е това което е сега.

Може да съм пропуснал нещо,но това е за сега в общи линии,колата ще продължи да се развива,но бавничко понеже финансите са ограничени

To be continued ...