Голф 4 ГТИ-ТДИ
- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Да,доколкото знам е само за борда.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V ... 23069042/3
По това което виждам в схемата, при Голф 4 датчика който е на бронята е за климатроника и борд компютъра - G17.
Въпросът ми сега е - различен ли е този датчик при Пасат Б5.5 и Голф 4
По това което виждам в схемата, при Голф 4 датчика който е на бронята е за климатроника и борд компютъра - G17.
Въпросът ми сега е - различен ли е този датчик при Пасат Б5.5 и Голф 4
- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
6669 написа:http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.K04510489/23069042/3
По това което виждам в схемата, при Голф 4 датчика който е на бронята е за климатроника и борд компютъра - G17.
Ами,незнам при мене не са така нещата като на тази схема имам 2 отделни датчика.Колата беше г4 99г АХФ мотор.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Именно и аз съм с АХФ 99г - по-вероятно е да си бил с допълнителен климатик
Някой може ли да ми даде оригиналните номера на преходниците за подкалниците на предната броня от Р32
Някой може ли да ми даде оригиналните номера на преходниците за подкалниците на предната броня от Р32
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Така - равносметката след днешната профилактика (чак сега ми остана време за моята кочина).
Накратко история - около 2000 оборота колата получаваше такъв ритник, че все едно съм с V8 под капака , направихме един лог с FELIPE - за което му благодаря страшно много. И се оказа че колата пренадува зверски и температурата която отчита компа играе между 20 и 30 градуса.
Последва подмяна на термостат и температурен датчик, но уви - температурите останаха същите
Днес разрових инсталацията и намерих съпротивление, което беше изолирано. Реших и да търся причината за пренадуването (не че не си знам, че актуатора евентуално трябва да се настрой, но все пак)
Свалих актуатора - една шепа боклуци изпадаха (дори беше блокирал).
Геометрията също беше тръгнала да блокира, но слава богу се раздвижи на ръка.
В момента съм с селеноида на ЕГР-а, вакумните маркучи са силиконови, турбо пътищата са перфектни (дори съм с пенкейк от 1.8Т), ЕГР-а и клапата за гасене вече си имат заместител.
И в крайна сметка - не можах да си позная колата - супер равномерно разгръщане на мощността, няма го дразнещия ритник.
Но както всяко хубаво нещо, така и това беше за кратко - реших да пробвам дали пренадува - е същата работа на 3та, в 3500 влиза в авариен режим - явно ще трябва да регулирам актуатора найстина
Накратко история - около 2000 оборота колата получаваше такъв ритник, че все едно съм с V8 под капака , направихме един лог с FELIPE - за което му благодаря страшно много. И се оказа че колата пренадува зверски и температурата която отчита компа играе между 20 и 30 градуса.
Последва подмяна на термостат и температурен датчик, но уви - температурите останаха същите
Днес разрових инсталацията и намерих съпротивление, което беше изолирано. Реших и да търся причината за пренадуването (не че не си знам, че актуатора евентуално трябва да се настрой, но все пак)
Свалих актуатора - една шепа боклуци изпадаха (дори беше блокирал).
Геометрията също беше тръгнала да блокира, но слава богу се раздвижи на ръка.
В момента съм с селеноида на ЕГР-а, вакумните маркучи са силиконови, турбо пътищата са перфектни (дори съм с пенкейк от 1.8Т), ЕГР-а и клапата за гасене вече си имат заместител.
И в крайна сметка - не можах да си позная колата - супер равномерно разгръщане на мощността, няма го дразнещия ритник.
Но както всяко хубаво нещо, така и това беше за кратко - реших да пробвам дали пренадува - е същата работа на 3та, в 3500 влиза в авариен режим - явно ще трябва да регулирам актуатора найстина
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Малко за завършек на годината.
Весело посрещане на новата година - и нека донесе на всеки мечтания проект !!
Весело посрещане на новата година - и нека донесе на всеки мечтания проект !!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Благодаря за пожеланията.На теб да си жив и здрав,успех и късмет през Новата 2013 година.И нека има какво да гледаме с работата по проекта.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Съвсем скоро ще разкрия и какво се случва вътре, имам само малко довършителни работи
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
За много години колеги !!!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Бяло,черно вътре.Отвън мат.Харесваш строгите неща май? Дунавското хоро звучи и красивият голф е с отворени врати. Ха-ха-ха-ха Браво уникално
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Крушките дето осветяват номера ти какви са и откъде ги взе и каква цена?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Подарък са ми от Аутопро.бг
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Мхм, намерих ги, но трябва да измеря колко милиметра са моите, че да не ги объркам.
http://www.autopro.bg/%D1%81%D0%B2%D0%B ... %D0%BF-c5w
За тези които и те искат да се сдобият с такива
http://www.autopro.bg/%D1%81%D0%B2%D0%B ... %D0%BF-c5w
За тези които и те искат да се сдобият с такива
- bakalovag
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
- Автомобил: Skoda Oktavia
- Двигател: 1.9 TDI AHL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 ГТИ-ТДИ
Здравей колега и поздравления за проекта! Относно крушките на номера, аз ги смених с диодни но не такива http://www.autopro.bg/%D1%81%D0%B2%D0%B ... %D0%BF-c5w, тъй като набива грешка и се налага чистене с VAG-COM, а с LED същия цокъл. И в купето съм с LED и е много ефектно. Ето подобни на моите http://www.autoled-bg.com/index.php?rou ... uct_id=207.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта