 След малък застой, почнах да разглеждам форума, и нямаше как да не остави сляд върху моят здрав сън, почнаха да ми се въртят различни мисли в главата, и епопеята започна...
  След малък застой, почнах да разглеждам форума, и нямаше как да не остави сляд върху моят здрав сън, почнаха да ми се въртят различни мисли в главата, и епопеята започна...Първо голфа изглеждаше така - обикновен стоков голф


Първото нещо което направих беше боядисването на джанти и спирачкни апарати.



След това смених решетка на онази без еиблема на Jom и боядисвах решетките в бронята в цвета на колата

Не ми допадаше решетката и я смених с онахи на FK

Последваха диодни габарити и след тях ксенони на къси и на дълги,


После малко премених си решенитео относно цвета на решетките

След това следваше разглабяне на предния панел, изчистване на пластмасите. Сменене стоковия касетофон на Pioneer DEH UB 4000. Купуване на навигация Гармин нюви. Слагане на панелен K&N филтър, махане на катализатора (след което още повече се влюбих в колата си
 ) Дойде зима и трябваше на намеря начин да си возя сноуборда, и ето ги, изпаднаха греди за багажника.
 ) Дойде зима и трябваше на намеря начин да си возя сноуборда, и ето ги, изпаднаха греди за багажника.

Зима премина, да кажем успешно и стана време да обуя голфа с по големи чепици


Изчистване на задния капак от буквите

И зарадвах голфа с фаровете с лупи р32 стайл, както и нови крушки за дълги, и дясно голямо огледало


След това Буст метъра нв FK се вписа в интериора ми


Реших да тествам карбоново фолио и най лесния начин беше да облепя някоя малка част която да се намира от пред, понеже решетка без емблема успя да ми омръзне (не е очудващо
 ) сложих с емблема и облепих лъскава част на емблема с въпросното карбоново фолио, ето какво се получи
 ) сложих с емблема и облепих лъскава част на емблема с въпросното карбоново фолио, ето какво се получи


Последваха фланците 20 мм от зад

После голчето си поиска нов комплект на маховик и съидинител, и ми опразни джоба до края на 2010.
 С идването на 2011 реших да почистя волана ( че кожата беше се поизтъркала) и да направя ветробран подобен от тези на THULE, поради звука кото се получава между напречна греда и покрива, при взигането повече от 60 km/h, резултата е следния :
  С идването на 2011 реших да почистя волана ( че кожата беше се поизтъркала) и да направя ветробран подобен от тези на THULE, поради звука кото се получава между напречна греда и покрива, при взигането повече от 60 km/h, резултата е следния :

За сега това е, очакват го фланците от пред и смъкване малко по на долу.
П.П. Искам да благодаря на всички съфорумци за консултации и отговри на всички мои безпокойни въпроси. За помощ от градските колеги (те си знят кои са), страхотни сте от всякъде

п.п2. Извенявам се за граматически грешки, не съм българин.
 
			   









 
 








 Продължавай нататък
 Продължавай нататък