Забравих да кажа, че единичката, която видяхме днес беше сякаш излязла от вортекс-а. Страхотна!
В последните дни на август обаче реших да направя още едно пътешествие. Мислех да пропътувам от София до Созопол, после през Бургас, Варна, Шумен, Русе и Букурещ пак до София. Разходката от предишния уикенд ми беше вдъхнала увереност в колата, но все още се притеснявах за две неща - размера на гумите и виенето на касетофона.
Първото решение дойде лесно - кои джанти не бях слагал все още?
Второто отне много повече време и радикални мерки, но заключих, че ако слушам една касетка достатъчно упорито, виенето ще изчезне. Изборът беше труден, но изби 'сичките си противници:
1985 Mk1 Golf Cabriolet
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Ако касетофона още вие мога да му помогна да спре.
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
И макар "Ride the Lightning" много повече да съответстваше на мощта, извираща изпод капака, потеглихме. По пътя стана ясно, че без значение на музиката, старото спортно окачване Apex "куфее" и при най-малката неравност. С болка на сърцето съдбата му беше решена. Но за това по-натам.
По пътя името на колата дойде само. Макар да харчеше много за поддръжка, сравнена с другите ми щайги, тази беше адски икономична откъм храната. Пътешествието ми излезе сравнително евтино; често си мислех, че колата е някоя мадама на диета. Реших да я нарека Надин.
Искрени благодарности на Пирона за помощта и пореден поклон пред Митко Малкия (досегашният механик), който между две цигари смени окачването с регулируемо Tuning Art, което не е нещо особено, но ще свърши идеална работа за целта.
На тази снимка новите амортисьори се виждат най-добре. Как обаче се стигна до това състояние на колата ще разкажа по-късно.
По пътя името на колата дойде само. Макар да харчеше много за поддръжка, сравнена с другите ми щайги, тази беше адски икономична откъм храната. Пътешествието ми излезе сравнително евтино; често си мислех, че колата е някоя мадама на диета. Реших да я нарека Надин.
Искрени благодарности на Пирона за помощта и пореден поклон пред Митко Малкия (досегашният механик), който между две цигари смени окачването с регулируемо Tuning Art, което не е нещо особено, но ще свърши идеална работа за целта.
На тази снимка новите амортисьори се виждат най-добре. Как обаче се стигна до това състояние на колата ще разкажа по-късно.
Последна промяна от 420 на Пет 26 окт 2012 22:45, променено общо 1 път.
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: 1985 Golf Cabriolet
поздравление за колата много добре се получава
- shveda_
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Страхотна кола.Тези джанти BBS като че ли най-добре му стоят.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 1985 Golf Cabriolet
Тази кола от каде се появи влюбен съм ...
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Колата се появи от махалата на Стенли, дори беше с някои негови чаркове (ГТИ волан и километраж, които не съм ползвал и ще върна). Виждал си я, нали ходихме до твоя бояджия с нея
Снимки от септемврийската клубна среща пред НИМ, съвпадаща с тази на кабрио клуба.
Седалките бяха много зле. Старият покрив беше текъл върху шофьорската, която беше изгнила зловещо. На снимката леко съм залепил стърчащите влакна заедно, но само дни по-късно дупките пак бяха зейнали. Единственото решение беше да ги подменя.
За новия салон трябваше да се разкарвам чак до Горна Обльоховица (близо 500 км. отиване и връщане) понеже "колегата" не поиска да ги изпрати. Може би защото седалките не отговаряха на описанието от снимките - имаха много повече забележки и липсваха оригиналните подглавници. Така се издразних, че побързах да си тръгна. В момента не намирам снимка само на седалките, но по-надолу се виждат. Няма нищо фатално, но ме ядоса липсата на отношение.
Имах уговорка с бояджия, Митко Бавната стъпка, да започне колата в средата на октомври. Познавам го добре и му имам пълно доверие, също така е баща на момчето, с което работим по колата. Разглобяването започна.
Снимки от септемврийската клубна среща пред НИМ, съвпадаща с тази на кабрио клуба.
Седалките бяха много зле. Старият покрив беше текъл върху шофьорската, която беше изгнила зловещо. На снимката леко съм залепил стърчащите влакна заедно, но само дни по-късно дупките пак бяха зейнали. Единственото решение беше да ги подменя.
За новия салон трябваше да се разкарвам чак до Горна Обльоховица (близо 500 км. отиване и връщане) понеже "колегата" не поиска да ги изпрати. Може би защото седалките не отговаряха на описанието от снимките - имаха много повече забележки и липсваха оригиналните подглавници. Така се издразних, че побързах да си тръгна. В момента не намирам снимка само на седалките, но по-надолу се виждат. Няма нищо фатално, но ме ядоса липсата на отношение.
Имах уговорка с бояджия, Митко Бавната стъпка, да започне колата в средата на октомври. Познавам го добре и му имам пълно доверие, също така е баща на момчето, с което работим по колата. Разглобяването започна.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 1985 Golf Cabriolet
Кой цвят ще е последно оригиналния или сегашния ?
- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: 1985 Golf Cabriolet
Дълго време си мислех да върна фабричния цвят (бронзовосив металик - LA8Y),
но постепенно заобичах синия, който пак е от гамата на Фолксваген от 80'те и се казва Royal blue(LA5U). И в двата случая колата беше за цялостно боядисване.
но постепенно заобичах синия, който пак е от гамата на Фолксваген от 80'те и се казва Royal blue(LA5U). И в двата случая колата беше за цялостно боядисване.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Много е хубава колата колега - поздравления, с нетърпение очаквам снимки...
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: 1985 Golf Cabriolet
Тъмният цвят е по - добре според мен
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: 1985 Golf Cabriolet
420 написа:Дълго време си мислех да върна фабричния цвят (бронзовосив металик - LA8Y),
но постепенно заобичах синия, който пак е от гамата на Фолксваген от 80'те и се казва Royal blue(LA5U). И в двата случая колата беше за цялостно боядисване.
ако я правиш във фабричния цвят, трябва да помислиш и за гюрука
Иначе Да - Страхотна е!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 1985 Golf Cabriolet
Радвам се че тая кола попадна в добри ръце... бях се засилил да я зимам но имах 3 коли и щеше да бъде излишна...
- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 1985 Golf Cabriolet
Много ми харесва кабриото
Успех с проекта занапред
Успех с проекта занапред
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта