Започвам с малко снимки на колата, купих я от един мексиканец, които за съжаление не се е грижил много добре за колата. Бях късметлия, че бях първият които отиде да я гледа и веднага я взех, тъй като това е първата единичка която виждам за продаване от 2 години. В момента в които я взимах още 6-7 човека дойдоха на място готови да я вземат и още поне толкова се обадиха.

Та ето ги и първите снимки в момента в които я гледах и купих:




След като си я прибрах, на другия ден след обстоен преглед установих, че колата има 3 скъсани тампона на двигатела, който се държеше на 1 тампон и полуоските само

От там се започна работа по нея, сменихме всичките тампони на двигателя. Тогава се оправи и проблема с които се продаваше колата(1 и 2 скорост не можели да влезнат).. Как тези тампони бяха скъсани така и не ми стана ясно, но както и да е

След обстойни прегледи по колата видях, че няма грам ръжда което ме зарадва много. Боята също е в много добро състояние, като изключим забележките по задния капак, но това е дребна работа.
Тъй като частите за тея коли не се намират много, някои неща ми е трудно да ги намеря и ще отнеме време, но хубавите неща стават бавно.
Идейте ми за колата са да се запази в почти максимално оригинален вид с малко детайли пипнати.
Стига думи, ето за какво става на въпрос.










Колата вече седи на спортно окачване, което ще е за начало, а именно жълти спортни амортесьори и спортни пружини Neuspeed.
Седалките не са в перфектен вид, но според мен някои добър тапицер би се справил с тях, освен ако не осъщества една от другите ми идей за интериора.











За да вкарам колата в движение трябваше да се сменат още разни неща като бензинова помпа, механичната инжекция, предни главини с апарати, дискове и накладки.


И набавяне на малко важни части за колата, като предния спойлер, защото беше начупен на парченца, намерил съм и левият праг, но нещо не мога да се свържа с човека.. Също така взех и решетки който седят на предната маска под предната броня.





Веждите на предните калници също са много интересни, аз до сега не бях виждал такива, така са заради предния спойлер.

Друго нещо което съм подготвил за колата са тези дръжки от порше 944


Това са нещата за които се сещам на първи дъх, по колата има още доста работа да се свърши и доста неща които трябва да се махнат като цяло от нея. Гърнето е едно от тях, както и всичките излишни кабели и глупости които са сътворени по нея от предния собственик.