
п.п. Много приятно се раздвижи този подфорум последните седмици, нека този "братовчед" внесе малко колорит


Взех колата в началото на юни като подарък за бъдещата ми съпруга, а сега настояща с идеята да бъде семейна кола


Изненадата беше поднесена, обслужване, след това КАТ и се започна ежедневната й употреба.
Много съм изкефен от кабриото. Чувството да караш кабрио е отлично, разбира се когато се кара след 17-18ч. лятото , не ми понася да ме пече през деня

Добър екземпляр се оказа, има всички възможни екстри за модела (без 2.2 турбо е само

Купето няма никакви сериозни удари което си е важно за кабрио

Мотора е 2 литра ABK 115 коня.... да кажем,че няма какво да му се обсъжда

След като колата си беше в отлично стоково състояние бях решил, че няма да се пипа




Първото нещо което започнах да му търся бяха фарове с лупи от S2/RS2/Competition както и някой кабриота с V6 доколкото знам. Набавих му перфектни халогени не пожълтели и предницата се освежи приятно. Трябва с новата броня леко да му оправя фугите че бягат на места хихи
Купих му всичко необходимо за конверсия към 5х112мм , но изкочиха комплект RH 17х8j et35 с гуми 215 45 17" и реших да му ги сложа за времено, взе че ми хареса как седи и смятам да отложа малко конверсията към 5х112 , тъй като джантите които бях приготвил , седят доста приятно на ралито

Последва нареждане на детайли които бях приготвил за интериора: алуминиеви педали, скоростен лост от TT, алуминиев пепелник/монетник(


Наложително беше да му се смени гърнето и мисля че не сгреших в избора - оригинално гърне за кабрио V6

Eто какво се получи с леко пипване от моя страна. Имам още няколко други идеи , но трудно се намират тези части