Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот bulr1dr » Съб 05 апр 2014 21:04


Всичките евтини койлове са ужасно твърди, и моето е ужасно. Добре, че имам късмета да я карам по немски пътища. И въпреки това ми е твърдо. Не знам колко голяма ще е разликата с някое марково окачване. Според мен на тия коли, които така и така нямат кой знае каква возия, всеки койл ще избива бъбреци :) Взимай EIBACH Pro kit, доколкото чета по немските форуми доста го хвалят като качествено окачване на сносна цена. И визията ще ти е супер и за българските пътища ще е напълно поносимо според мен :)




Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 05 апр 2014 22:09


Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така. :gruebel


Потребителски аватар
bulr1dr
Мнения: 397
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
Двигател: от 1600 до 3200
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот bulr1dr » Съб 05 апр 2014 22:21


Kirocco написа:Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така. :gruebel


Eibach Pro Kit е комплект Bilstein скъсени амортисьори с пружини Eibach. Иначе да, от 10 до 40 мм са, според мен до -20 мм може да караш оригиналните амортисьори от -20 мм надолу трябват скъсени.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пон 07 апр 2014 12:16


bulr1dr написа:
Kirocco написа:Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така. :gruebel


Eibach Pro Kit е комплект Bilstein скъсени амортисьори с пружини Eibach. Иначе да, от 10 до 40 мм са, според мен до -20 мм може да караш оригиналните амортисьори от -20 мм надолу трябват скъсени.


Благодаря за инфото колега :th_up от тук нататък трябва да си преценя какво искам. Тези дни покарахме с приятели за удоволствие м/у селата в софииско с едно добро темпо и скорост и честно да ти кажа това нямаше как да се случи с много смъкната кола на койлове. Просто този който е с койловете ще изостава. :mrgreen Пътищата ни не го позволяват. :biggrin


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 19 апр 2014 20:39


Беше ми скучно в това мрачно време и реших да покарам из дъждовна София.. Направих си експеримент и записах малко видео с размисли по време на шофиране. хахаха...

https://www.youtube.com/watch?v=n_7FD26OCCY

Последна промяна от Kirocco на Нед 20 апр 2014 1:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Marto_cafeto
Мнения: 439
Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
Автомобил: Peugeot 307
Двигател:
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Marto_cafeto » Съб 19 апр 2014 20:47


уникат ! Абе наказваш ли ги на 202-ра ?


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 19 апр 2014 22:28


Marto_cafeto написа:уникат ! Абе наказваш ли ги на 202-ра ?


Никой не наказвам никъде колега, просто си карам. :biggrin Минал ми е мерака за такива неща. :wink


Потребителски аватар
vwladi
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
Автомобил: VW Passat B3 35i
Двигател: ABS 1992
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот vwladi » Чет 08 май 2014 20:15


Браво просто с кеф да го гледаш това Сироко :11


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пет 27 юни 2014 11:49


След като свалих койловете покарах известно време колата със стоковите амортесьори. Вози не лошо, но визията никаква я няма. Когато върнах стоковото окачване отрязах по една навивка на предните пружини и две навивки на задните който са нещо рода на Eibach. В смисъл при мен не понижиха височината, макар че ги взех за такива, но са по стегнати от стандартните. От пред гумата от калника е на по малко от два пръста, обаче от зад продължаваше да вири високо задница на почти четри пръста от калника. Не посмях да кълцам повече намотки от задните пружини и известно време я карах така до днес. Взех си FK амортесьори за отзад с понижаващи 40mm пружини. Идеята е да изравня колата та дори и да е малко по "клекнала" отзад. Пружината е сравнително мека но това ще го установя след като всичко е монтирано и подкарам колата. Търся баланса м/у визия и возия. Ето я как изглежда сега малко я поначукана от градушка ама добре, че е здрава ламарината и не го отнесе много в сравнение с другите коли на пракинга. Има лесно видими вдлъбнатини само на шибидака, защото там ламарината е тънка.
Прикачени файлове
IMAG0463-1.jpg
IMAG0461.jpg
IMAG0464.jpg
IMAG0439.jpg


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Съб 28 юни 2014 9:56


Пружините се оказаха за VW Polo 6N. Хлопаха яко м/у чашките поради това, че са по къси с няколко сантиметра, а в горната стеснена част на последната намотка не пасваха въобще на чашката на Г1 / Scirocco. Даже взехме да преправяме чашка от поло, но пак не пасваше. Като ги взех имах опасения и се зачудих ама викам ще ги пробвам. :mhihi Евала на фирмата продавач. Обадих им се, извиниха се, че е станала грешка и ще ми изпратят правилните пружини за Г1. :th_up

Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:38, променено общо 5 пъти.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот golfmk1 » Съб 28 юни 2014 10:25


Добре, че не са като повечето продавачи на които клиентите са им виновни за частите които продават :wink На голф/сироко/джета пружините са равни отгоре до долу :wink


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 01 юли 2014 22:12


Да колега равни са ама кой да обърне внимание в Еконта. :smile Ето и верните пружини. Ако знаех, че евтиния AKX на FK вози толкова "меко" за окачване от типа "спортно" отдавна щях да съм го сложил. Не искам да правя реклама, но за цената си е повече от добро. При мен возят съвсем малко по твърдо от стандартното задно окачване. Амортесиорите година, две да изкарат все е добре. Още не мога да споделя впечатления за здравината за тези, които му се изкушават заради цената. Всичко зависи от това къде как и колко караш колата. Задните пружини понижават 40мм. За мен е важно, че пооправих стойката на колата, като изравних задната с предната част на Роки.
Прикачени файлове
IMAG0479.jpg
IMAG0474.jpg
IMAG0473.jpg
IMAG0471.jpg
Стария стандартен амортесьор с отрязани две навивки на пружината.
IMAG0468.jpg

Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:34, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 01 юли 2014 22:18


Малко снимки в общ план.
Прикачени файлове
IMAG0490.jpg
IMAG0489.jpg
IMAG0487.jpg
IMAG0478.jpg
IMAG0475.jpg

Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:59, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Вто 01 юли 2014 22:27


Ново гърне за G2 GTI. Седи много по добре на тази кола в сравнение с всякакви други огромни "кюнци". Поне за мен е така. Благодарско на колегата, който го монтира и напасна. Той си знае кой е. :th_up
Прикачени файлове
IMAG0480.jpg
IMAG0481.jpg
IMAG0483.jpg


Потребителски аватар
Kirocco
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
Автомобил: VW Scirocco Scala
Двигател: EX
Местоположение: София

Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.

Мнениеот Kirocco » Пон 20 окт 2014 18:33


Малко подготовка за пролет 2015. Да се похваля с новата ми придобивка! Редките ATS CUP 8J ет18 2бр. за героя за задни "с прилично голям борд" :biggrin . Като се оправят и се полират ще светнат. Специални благодарности на Милен за това, че се раздели с тях. :th_up
Прикачени файлове
IMAG0686.jpg

Последна промяна от Kirocco на Пон 20 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта