Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Всичките евтини койлове са ужасно твърди, и моето е ужасно. Добре, че имам късмета да я карам по немски пътища. И въпреки това ми е твърдо. Не знам колко голяма ще е разликата с някое марково окачване. Според мен на тия коли, които така и така нямат кой знае каква возия, всеки койл ще избива бъбреци :) Взимай EIBACH Pro kit, доколкото чета по немските форуми доста го хвалят като качествено окачване на сносна цена. И визията ще ти е супер и за българските пътища ще е напълно поносимо според мен :)
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Kirocco написа:Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така.
Eibach Pro Kit е комплект Bilstein скъсени амортисьори с пружини Eibach. Иначе да, от 10 до 40 мм са, според мен до -20 мм може да караш оригиналните амортисьори от -20 мм надолу трябват скъсени.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
bulr1dr написа:Kirocco написа:Да ти кажа колега чувал съм за този про кит на Eibach и то само добри отзиви. До колкото знам става въпрос за 4-ри понижаващи пружини с оптимална твърдост, които запазват до някаква степен сравнително "комфорта" и подобряват управляемостта. До колкото знам китовете са от 10мм до 40мм като максимален избор на понижаващата пружина. Въпроса е дали тази пружина е подходяща за нормален стоков амортесьор? По пътя на логиката а и до колкото зная би следвало да е така.
Eibach Pro Kit е комплект Bilstein скъсени амортисьори с пружини Eibach. Иначе да, от 10 до 40 мм са, според мен до -20 мм може да караш оригиналните амортисьори от -20 мм надолу трябват скъсени.
Благодаря за инфото колега от тук нататък трябва да си преценя какво искам. Тези дни покарахме с приятели за удоволствие м/у селата в софииско с едно добро темпо и скорост и честно да ти кажа това нямаше как да се случи с много смъкната кола на койлове. Просто този който е с койловете ще изостава. Пътищата ни не го позволяват.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Беше ми скучно в това мрачно време и реших да покарам из дъждовна София.. Направих си експеримент и записах малко видео с размисли по време на шофиране. хахаха...
https://www.youtube.com/watch?v=n_7FD26OCCY
https://www.youtube.com/watch?v=n_7FD26OCCY
Последна промяна от Kirocco на Нед 20 апр 2014 1:02, променено общо 1 път.
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
уникат ! Абе наказваш ли ги на 202-ра ?
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Marto_cafeto написа:уникат ! Абе наказваш ли ги на 202-ра ?
Никой не наказвам никъде колега, просто си карам. Минал ми е мерака за такива неща.
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Браво просто с кеф да го гледаш това Сироко
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
След като свалих койловете покарах известно време колата със стоковите амортесьори. Вози не лошо, но визията никаква я няма. Когато върнах стоковото окачване отрязах по една навивка на предните пружини и две навивки на задните който са нещо рода на Eibach. В смисъл при мен не понижиха височината, макар че ги взех за такива, но са по стегнати от стандартните. От пред гумата от калника е на по малко от два пръста, обаче от зад продължаваше да вири високо задница на почти четри пръста от калника. Не посмях да кълцам повече намотки от задните пружини и известно време я карах така до днес. Взех си FK амортесьори за отзад с понижаващи 40mm пружини. Идеята е да изравня колата та дори и да е малко по "клекнала" отзад. Пружината е сравнително мека но това ще го установя след като всичко е монтирано и подкарам колата. Търся баланса м/у визия и возия. Ето я как изглежда сега малко я поначукана от градушка ама добре, че е здрава ламарината и не го отнесе много в сравнение с другите коли на пракинга. Има лесно видими вдлъбнатини само на шибидака, защото там ламарината е тънка.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Пружините се оказаха за VW Polo 6N. Хлопаха яко м/у чашките поради това, че са по къси с няколко сантиметра, а в горната стеснена част на последната намотка не пасваха въобще на чашката на Г1 / Scirocco. Даже взехме да преправяме чашка от поло, но пак не пасваше. Като ги взех имах опасения и се зачудих ама викам ще ги пробвам. Евала на фирмата продавач. Обадих им се, извиниха се, че е станала грешка и ще ми изпратят правилните пружини за Г1.
Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:38, променено общо 5 пъти.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Добре, че не са като повечето продавачи на които клиентите са им виновни за частите които продават На голф/сироко/джета пружините са равни отгоре до долу
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Да колега равни са ама кой да обърне внимание в Еконта. Ето и верните пружини. Ако знаех, че евтиния AKX на FK вози толкова "меко" за окачване от типа "спортно" отдавна щях да съм го сложил. Не искам да правя реклама, но за цената си е повече от добро. При мен возят съвсем малко по твърдо от стандартното задно окачване. Амортесиорите година, две да изкарат все е добре. Още не мога да споделя впечатления за здравината за тези, които му се изкушават заради цената. Всичко зависи от това къде как и колко караш колата. Задните пружини понижават 40мм. За мен е важно, че пооправих стойката на колата, като изравних задната с предната част на Роки.
Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:34, променено общо 4 пъти.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Малко снимки в общ план.
Последна промяна от Kirocco на Вто 01 юли 2014 22:59, променено общо 3 пъти.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Ново гърне за G2 GTI. Седи много по добре на тази кола в сравнение с всякакви други огромни "кюнци". Поне за мен е така. Благодарско на колегата, който го монтира и напасна. Той си знае кой е.
- Kirocco
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 17:57
- Автомобил: VW Scirocco Scala
- Двигател: EX
- Местоположение: София
Re: Възстановявaне на Scirocco Scala 1987г.
Малко подготовка за пролет 2015. Да се похваля с новата ми придобивка! Редките ATS CUP 8J ет18 2бр. за героя за задни "с прилично голям борд" . Като се оправят и се полират ще светнат. Специални благодарности на Милен за това, че се раздели с тях.
Последна промяна от Kirocco на Пон 20 окт 2014 20:10, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта