Здравейте Колеги,
Реших и аз да пусна една темичка за колата от любимата ни марка, която така да се каже съм се захванал да освежа.
Накратко историята:
Много време се канех да се купя една от най-любимите ми коли а именно Голфче 1ца Кабрио

Преди това съм карал няколко тройки, но единицата си ми беше мания от самото начало. След края на миналото лято най-накрая събрах капитал

и започнах да се оглеждам за запазен екземпляр. Отне доста време докато в началото на януари не се сдобих с това




87ма 1.6 - 75 p.s. без код на мотора

Отвътре беше много запазена, гюрука беше в перфектно състояние (може би сменян) и отвън също беше в прилично състояние. Това е всичко което ми трябваше

Имаше проблем с карбуратора но след малко настройки стана като часовник.
Колкото и странно да беше бях си купил джанти за колата преди колата

На много добра цена се сдобих с прилични BBS RM 012. И така като вече имах и колата можеше да започне възстановяването
Всичко по реда си разглобяване, полиране на бордовете (за което благодаря много на Ники от форума

) и сглобяване:)

Освежаване на капачките, тъй като са пластмасови и нямаше как да се полират. В случая спрей хром с грунд се справи доста добре според мен


Крайния резултат



Междувременно бях поръчал и гумите за тях

а именно Nankang NS2 185/45/15. Много рядък размер, но според мен идеалния компромис откъм визия и комфорт за кола която мисля да се кара много лятно време.


Също така бяха поръчани фарове с кръстачка, опушени кристални мигачи и окачване от ebay

Намерихме и няколко решетки с два фара и от всичките се сглоби една доста запазена

При положение, че нова такава в Германия е около 100 евро, мисля, че си заслужаваше труда
Стоповете реших да пробвам да ги облепя частично с червено фолио...

Мисля, че се получи доста добре
