
Всичко започна с идеята за реставрация на любимия модел (както и повечето от проектите де

Ето какво видяхме:
И момчето което беше основния виновник за всичко (сегашния собственик на автомобила) си го "заплю" и решихме да го запалим след като 3 години не е бил пален и до последно е каран с военна нафта. То пък взе че запали след 20-30 метра дърпане и идеята веднага беше една боя и цялостно освежаване на всичко по колата ...
Както се вижда .... имаше какво да се освежава

И се започна едно развиване на болтчета, гайки и видийки и махане на пластмаски ... и скоро се получи тази визия

Решихме да отворим и да поосвежим старата печка

Обаче тъй като работим на място в което имаме достъп до доста части и решихме да му сложим една хидравлика и ето резултата

После имаше идея да му слагаме климатик

Но по-наложащо беше работата по боядисването, а тя течеше с пълна пара:
И вече пред бояджийното

И след бояджийното:
И обратно вкъщи (в гаража де ) и пробно сглобяване на предницата
Е имаше и малко застой, но финансите са водеща роля, а и имаше доста идеи какво да става с колата ... дали да се сменя сърцето и или да си остане DIESEL POWER
Имаше и изкарване са измиване и пудрене

А коша си чакаше (вече беше решено) новото сърчице да дойде
Ето го и него
Двигателя е 2Е (само блока с буталата и вала)
А това щеше да е главата (от октавия 1,8 20v)
Стига толкова за сега ... че ме заболя очите да преглеждам снимки да пиша
