Въздушно окачване, кое и как работи?
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Има и комбинации при които пружината си я има, но е по-къса, за да има място и за възглавницата над нея.
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
да има го и това
- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Добре на мен ми е интересно,ако се прави най-простия вариянт с няколко клапанчета за метан и прекъсвачи.Как точно се регулира някакво ниво на колата,като изключим най-ниско,когато е изпуснат въздуха?И някой има ли снимка на въпросните възглавници от кабина на камион?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
http://www.wabco-auto.com/uploads/pics/Calm_01.jpg това е с амортисъора
http://ytairspring.en.alibaba.com/product/453663476-212540598/Scania_Cabin_Air_Bag.html
а тука са само възглавници,а контрола на височината става с кантарчета от бмв е39 примерно или х5 слагат се единия им край монтиран на купето а другия на носач или на мост и следят разлики в височината и са свързани за клапаните dump нещо такова на първо четене. Възглавниците ходих и ги гледах амортисъора минава през нея и не е нужно да се затваря херметично защото тя си е затворена.
Ето как е при allroad http://www.blauparts.com/audi_allroad_suspension/audi_allroad_airbag_suspension_conversion_kit.html
http://ytairspring.en.alibaba.com/product/453663476-212540598/Scania_Cabin_Air_Bag.html
а тука са само възглавници,а контрола на височината става с кантарчета от бмв е39 примерно или х5 слагат се единия им край монтиран на купето а другия на носач или на мост и следят разлики в височината и са свързани за клапаните dump нещо такова на първо четене. Възглавниците ходих и ги гледах амортисъора минава през нея и не е нужно да се затваря херметично защото тя си е затворена.
Ето как е при allroad http://www.blauparts.com/audi_allroad_suspension/audi_allroad_airbag_suspension_conversion_kit.html
- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Добре де;-Всички знаем че въздушното окачване се поставя за по-голям комфорт и по плавно убиране на трептенията вместо пружината (ресьора).Колегата Андрейо е казал на два три пъти точно от какво биха паснали.Именно от кабина на камион.Колко тежи тази кабина?Защо не са я направили на окачване тип макферсон?С извинение доста "състезатели" и привърженици на автомобила са идвали при мен и не мога да опиша шофирането на този тип коли като кибритени кутийки.Може би от възраста ми едвам смогвам да сляза от такава кола и да притичам до тоалетната.Г-2;Г-3 примерно тежат по 900 кг.Как би се държал един такъв автомобил с такива възглавници?Струва ли си?Колко ще е разликата м-у пружина и възглавницата?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
ше подрусва кабината мисля е около 900 кила че и нагоре а е само с две възглавници в задния край
- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
polski-grizach написа:Добре де;-Всички знаем че въздушното окачване се поставя за по-голям комфорт и по плавно убиране на трептенията вместо пружината (ресьора).Колегата Андрейо е казал на два три пъти точно от какво биха паснали.Именно от кабина на камион.Колко тежи тази кабина?Защо не са я направили на окачване тип макферсон?С извинение доста "състезатели" и привърженици на автомобила са идвали при мен и не мога да опиша шофирането на този тип коли като кибритени кутийки.Може би от възраста ми едвам смогвам да сляза от такава кола и да притичам до тоалетната.Г-2;Г-3 примерно тежат по 900 кг.Как би се държал един такъв автомобил с такива възглавници?Струва ли си?Колко ще е разликата м-у пружина и възглавницата?
А пък според мен нито един от питащите не търси комфорта.Може би само хората на който възраста им пречи да ходят до тоалетната ще търсят комфорт в голф 2 с въздушно окачване
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Това е добра самоделка
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218
видях компресори по 99 долара из нета
има също и пресостати с точно определени налягания за вкл и изключване.
Общо взето с малко време и фантазия и парички разбирасе става работата
http://www.airbagit.com/Adjustable-Coil ... s/1841.htm
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218
видях компресори по 99 долара из нета
има също и пресостати с точно определени налягания за вкл и изключване.
Общо взето с малко време и фантазия и парички разбирасе става работата
http://www.airbagit.com/Adjustable-Coil ... s/1841.htm
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Добра самоделка но в този проект възглавницата спрямо амортисъора трябва да е херметично затворена а при възглавница от кабина не е нужно и монтажа е по лесен
А явно са се усетили за този варянт говорим
А явно са се усетили за този варянт говорим
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Захванах се и аз, за сега само събирам части мнения и мисля.
Да вметна че колата е Impreza WRX GF8.
Ще го направим с регулируемо окачване за по-лесно.
Окачването е Helix 200лева втора употреба.
Всички отвори ще се заварят, и ще се направят два нови, за вкарване и изкарване на въздуха.Бутилката е 25 лева втора употреба, с заварки и боя излиза около 40-45лева.
Ето го компресора мисля че тези барове са достатъчни.
http://www.hpdrivetech.com/produkt/airpower1/
Маркучи разпределители, кабели и т.н мисля че е ясно, още не мога да каза колко ще струват защото не съм ги купил.
Ще се карат без пружини, само с възглавница.
При мен ще бъде по същият начин, само че вътре ще има резба.
Ето снимки на колега от ауди форума, който доста ми помогнаха.
http://kalin3000.snimka.bg/other/hidravlika-ili-pnevmatika.544335.21178665
Мисля че трябва да има филтър за компресорчето да не влиза влага в него?
За сега съм избрал ето тези, мисля че тези 7бара ше издържат?
http://autoline-bg.com/sf/rezervni-chasti-hodova-pnevmatichna-vzglavnica--14020610224179218300.html
Чудя се как да направя и 4те да са равни, мисля да сложа от някое бмв от фаровете за регулиране.Или като пусна едно и също количество на всякъде ще бъдат равни. http://www.tps-truckparts.com/item/view/4996/%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE
Горе долу излиза 1000лева(зависи какви части се ползват).
Всякакви мнение са добре дошли!
Да вметна че колата е Impreza WRX GF8.
Ще го направим с регулируемо окачване за по-лесно.
Окачването е Helix 200лева втора употреба.
Всички отвори ще се заварят, и ще се направят два нови, за вкарване и изкарване на въздуха.Бутилката е 25 лева втора употреба, с заварки и боя излиза около 40-45лева.
Ето го компресора мисля че тези барове са достатъчни.
http://www.hpdrivetech.com/produkt/airpower1/
Маркучи разпределители, кабели и т.н мисля че е ясно, още не мога да каза колко ще струват защото не съм ги купил.
Ще се карат без пружини, само с възглавница.
При мен ще бъде по същият начин, само че вътре ще има резба.
Ето снимки на колега от ауди форума, който доста ми помогнаха.
http://kalin3000.snimka.bg/other/hidravlika-ili-pnevmatika.544335.21178665
Мисля че трябва да има филтър за компресорчето да не влиза влага в него?
За сега съм избрал ето тези, мисля че тези 7бара ше издържат?
http://autoline-bg.com/sf/rezervni-chasti-hodova-pnevmatichna-vzglavnica--14020610224179218300.html
Чудя се как да направя и 4те да са равни, мисля да сложа от някое бмв от фаровете за регулиране.Или като пусна едно и също количество на всякъде ще бъдат равни. http://www.tps-truckparts.com/item/view/4996/%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE
Горе долу излиза 1000лева(зависи какви части се ползват).
Всякакви мнение са добре дошли!
Последна промяна от Wrofeel_VR6 на Съб 10 май 2014 20:45, променено общо 2 пъти.
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
проекта ти е добър а като гледам и желание и старание никак не ти липсват и съм сигурен че резултата ще е забележителен накрая, Само да не забравиш да разкажеш за проекта най-подробно, със снимки и видео ,като му дойде времето
- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
Успех с проекта! А защо никой не говори за хидравлично окачване вместо въздушно?
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
JaDaWiN написа:Успех с проекта! А защо никой не говори за хидравлично окачване вместо въздушно?
Защото историята го познава като болка в долната част на гърба - Ситроен
Но и там не е съвсем хидравлично, а хидропневматично, поради нищожната свиваемост на течностите.Ползват се азотни акумулатори (тип хидрофор)
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Въздушно окачване, кое и как работи?
По-сложно е, и щом всички фирми който правят такъв тип окачвания ги правят на въздух значи това е най-добрия вариант(според мен).
Аз не целя добра возия, а през повечето време колата да е ниска и примерно ако си ходя на село да я повдигна за да мога да мина.
Аз не целя добра возия, а през повечето време колата да е ниска и примерно ако си ходя на село да я повдигна за да мога да мина.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта