Въздушно окачване, кое и как работи?

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот dancing_niki » Чет 18 окт 2012 13:49


Има и комбинации при които пружината си я има, но е по-къса, за да има място и за възглавницата над нея.




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот DragoGT » Чет 18 окт 2012 15:32


да има го и това

ИзображениеИзображение


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот maniaka » Чет 18 окт 2012 18:25


Добре на мен ми е интересно,ако се прави най-простия вариянт с няколко клапанчета за метан и прекъсвачи.Как точно се регулира някакво ниво на колата,като изключим най-ниско,когато е изпуснат въздуха?И някой има ли снимка на въпросните възглавници от кабина на камион?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот ANDREYO » Чет 18 окт 2012 19:01


http://www.wabco-auto.com/uploads/pics/Calm_01.jpg това е с амортисъора
http://ytairspring.en.alibaba.com/product/453663476-212540598/Scania_Cabin_Air_Bag.html
а тука са само възглавници,а контрола на височината става с кантарчета от бмв е39 примерно или х5 слагат се единия им край монтиран на купето а другия на носач или на мост и следят разлики в височината и са свързани за клапаните dump нещо такова на първо четене. Възглавниците ходих и ги гледах амортисъора минава през нея и не е нужно да се затваря херметично защото тя си е затворена.
Ето как е при allroad http://www.blauparts.com/audi_allroad_suspension/audi_allroad_airbag_suspension_conversion_kit.html


Потребителски аватар
audi_s2_
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:28
Автомобил: Golf MK2
Двигател: 1.8 GTI 8V
Местоположение: Асеновград

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот audi_s2_ » Чет 18 окт 2012 19:36




Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот polski-grizach » Съб 20 окт 2012 14:25


Добре де;-Всички знаем че въздушното окачване се поставя за по-голям комфорт и по плавно убиране на трептенията вместо пружината (ресьора).Колегата Андрейо е казал на два три пъти точно от какво биха паснали.Именно от кабина на камион.Колко тежи тази кабина?Защо не са я направили на окачване тип макферсон?С извинение доста "състезатели" и привърженици на автомобила са идвали при мен и не мога да опиша шофирането на този тип коли като кибритени кутийки.Може би от възраста ми едвам смогвам да сляза от такава кола и да притичам до тоалетната.Г-2;Г-3 примерно тежат по 900 кг.Как би се държал един такъв автомобил с такива възглавници?Струва ли си?Колко ще е разликата м-у пружина и възглавницата?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот ANDREYO » Съб 20 окт 2012 14:32


ше подрусва кабината мисля е около 900 кила че и нагоре а е само с две възглавници в задния край


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот maniaka » Съб 20 окт 2012 16:57


polski-grizach написа:Добре де;-Всички знаем че въздушното окачване се поставя за по-голям комфорт и по плавно убиране на трептенията вместо пружината (ресьора).Колегата Андрейо е казал на два три пъти точно от какво биха паснали.Именно от кабина на камион.Колко тежи тази кабина?Защо не са я направили на окачване тип макферсон?С извинение доста "състезатели" и привърженици на автомобила са идвали при мен и не мога да опиша шофирането на този тип коли като кибритени кутийки.Може би от възраста ми едвам смогвам да сляза от такава кола и да притичам до тоалетната.Г-2;Г-3 примерно тежат по 900 кг.Как би се държал един такъв автомобил с такива възглавници?Струва ли си?Колко ще е разликата м-у пружина и възглавницата?

А пък според мен нито един от питащите не търси комфорта.Може би само хората на който възраста им пречи да ходят до тоалетната ще търсят комфорт в голф 2 с въздушно окачване facepalm


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот kr86 » Нед 21 окт 2012 12:27


Това е добра самоделка
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10218
видях компресори по 99 долара из нета
има също и пресостати с точно определени налягания за вкл и изключване.
Общо взето с малко време и фантазия и парички разбирасе става работата
http://www.airbagit.com/Adjustable-Coil ... s/1841.htm


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот ANDREYO » Нед 21 окт 2012 13:31


Добра самоделка но в този проект възглавницата спрямо амортисъора трябва да е херметично затворена а при възглавница от кабина не е нужно и монтажа е по лесен
А явно са се усетили за този варянт говорим Изображение


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 10 май 2014 10:40


Захванах се и аз, за сега само събирам части мнения и мисля.
Да вметна че колата е Impreza WRX GF8.
Ще го направим с регулируемо окачване за по-лесно.
Окачването е Helix 200лева втора употреба.
Изображение
Всички отвори ще се заварят, и ще се направят два нови, за вкарване и изкарване на въздуха.Бутилката е 25 лева втора употреба, с заварки и боя излиза около 40-45лева.
Изображение
Ето го компресора мисля че тези барове са достатъчни.
http://www.hpdrivetech.com/produkt/airpower1/
Изображение
Маркучи разпределители, кабели и т.н мисля че е ясно, още не мога да каза колко ще струват защото не съм ги купил.
Ще се карат без пружини, само с възглавница.
При мен ще бъде по същият начин, само че вътре ще има резба.
Изображение
Изображение
Ето снимки на колега от ауди форума, който доста ми помогнаха.
http://kalin3000.snimka.bg/other/hidravlika-ili-pnevmatika.544335.21178665
Мисля че трябва да има филтър за компресорчето да не влиза влага в него?
За сега съм избрал ето тези, мисля че тези 7бара ше издържат?
http://autoline-bg.com/sf/rezervni-chasti-hodova-pnevmatichna-vzglavnica--14020610224179218300.html
Изображение
Изображение
Изображение
Чудя се как да направя и 4те да са равни, мисля да сложа от някое бмв от фаровете за регулиране.Или като пусна едно и също количество на всякъде ще бъдат равни. http://www.tps-truckparts.com/item/view/4996/%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE
Горе долу излиза 1000лева(зависи какви части се ползват).
Всякакви мнение са добре дошли!

Последна промяна от Wrofeel_VR6 на Съб 10 май 2014 20:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4615
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот hvp800 » Съб 10 май 2014 11:13


проекта ти е добър а като гледам и желание и старание никак не ти липсват и съм сигурен че резултата ще е забележителен накрая, Само да не забравиш да разкажеш за проекта най-подробно, със снимки и видео ,като му дойде времето :th_up


Потребителски аватар
JaDaWiN
Мнения: 921
Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
Местоположение: София

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот JaDaWiN » Съб 10 май 2014 13:04


Успех с проекта! А защо никой не говори за хидравлично окачване вместо въздушно?


bayspiro
Мнения: 905
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот bayspiro » Съб 10 май 2014 14:01


JaDaWiN написа:Успех с проекта! А защо никой не говори за хидравлично окачване вместо въздушно?


Защото историята го познава като болка в долната част на гърба - Ситроен :horror
Но и там не е съвсем хидравлично, а хидропневматично, поради нищожната свиваемост на течностите.Ползват се азотни акумулатори (тип хидрофор)


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Въздушно окачване, кое и как работи?

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Съб 10 май 2014 20:44


По-сложно е, и щом всички фирми който правят такъв тип окачвания ги правят на въздух значи това е най-добрия вариант(според мен).
Аз не целя добра возия, а през повечето време колата да е ниска и примерно ако си ходя на село да я повдигна за да мога да мина.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта