Имам чувство че нещата са доста позамряли тука, но както и да е аз продължавам.
Общо взето 2-3 месеца преди това колата вече не беше ежедневка, караше се от време на време само. Не след дълго гарнитурата на мотора се предаде, не беше прегряла, нито омеша масло и антифриз, а просто започна да изхвърля антифриза от пасажерската страна
Изпадна ми кола донор, 96-та Пасат уж на малко километри, но така или иначе новия мотор щеше да се обслужи. Така и стана, нова гарнитура, вериги, обтегачи, водна помпа, семеринги и т.н. всичко за което се сетих смених.
След като излезна от Пасата, двигателя мина обилно миене и започна да се разглобява



Изпуснал съм голяма част от снимковия материал, но почти всичко се подмени и започна да се сглобява


След като двигателя беше сглобен, беше време колата да започне да се разглобява и общо взето за около 2 часа стария мотор беше навън.







На следващия ден скоростите и коша също минаха през обилно миене.


И обратно в гаража готови за качване на новия мотор.







Тук вече работещ



На следващия ден преди да се сглоби напълно беше малко наказана навънка, че имаше да се свърши работа по друга кола на сухо в гаража


Началото на Май месец се сдоби с едни 15-ки, беше ми омръзнало да се занимавам и бях зарязал почти всичко. Кабриото го изкарвах само за разходки насам-натам като се затопли, пък и имаше доста други коли по които все имаше нещо за вършене.



Тука с всекидневния си брат

Както и трябваше да се обърне малко внимание и на последното попълнение за тогава


Не след дълго се сдоби и с ново таванче, просто светлия вече с нищо не ми се връзваше.

Общо взето това е моментното състояние на колата, отново прибрана в гаража за зимата.