Въпрос за фланци???

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
mr.armany
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 21:42
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за фланци???

Мнениеот mr.armany » Чет 24 фев 2005 21:38


та въпроса мие каква е разликата м/у двата вида фланци?
тоест м/у тези който се захващат един път за главината с 4/или/5
болта"в зависимуст от джантата" и с другите 4/или/5 болта се захваща
самата джанта за фланеца който един път вече е хванат за главината!

И другия обикновенния при който само се слагат по дълги болтове!

Та въпросите ми са следните:

имали разлика м/у двата вида усвен на външен вид и начин на закрепяне? и каква е?

кой от двата вида е по добър?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 24 фев 2005 21:56


тези първите са по добри, по следната причина......

Имаш по добро захващане и болтовете са по къси => колелото не виси на болтовете само, по дъгите болтове могат да се огънат от повечко натиск и млатене из дупкитие, сещаш се какво става....


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 25 фев 2005 0:15


Ами самия факт, че при единия вариант се използват 4 болта а при другия 8 говори донякъде за преимущества и недостатъци.От друга страна при ладите слагат шпилки, нанизват фланците и след това джантата с гайки.......нека някой който е правил такива шашми каже :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 25 фев 2005 19:57


Аз карам с фланци на задните колела на Голф-а и използвам елементарнат система с 4 по дълги болта, но фланците са ми само по 15мм , за повече бих се замислил за захващането......


Потребителски аватар
Pav4o
Мнения: 205
Регистриран на: Чет 18 ное 2004 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pav4o » Пет 25 фев 2005 19:59


2-3 оборота са предостатъчни за сигурността :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 25 фев 2005 20:49


да ма на барабанни спирачки отзад не искаш да слагаш много дълги болтове щото ще ходиш с лопатка после да събираш части ако не се хвърлиш някъде преди това....... 8)


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Съб 23 апр 2005 21:35


prj57 написа:тези първите са по добри, по следната причина......

Имаш по добро захващане и болтовете са по къси => колелото не виси на болтовете само, по дъгите болтове могат да се огънат от повечко натиск и млатене из дупкитие, сещаш се какво става....

фланеца влиза то4но на главината,не си мисли 4е не е измислено!съвсем не се държи само на болтовете!!! :o


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ВЪПРОС ЗА ФЛАНЦИ???

Мнениеот gas » Съб 23 апр 2005 21:45


mr.armany написа:та въпроса мие каква е разликата м/у двата вида фланци?
тоест м/у тези който се захващат един път за главината с 4/или/5
болта"в зависимуст от джантата" и с другите 4/или/5 болта се захваща
самата джанта за фланеца който един път вече е хванат за главината!

И другия обикновенния при който само се слагат по дълги болтове!

Та въпросите ми са следните:

имали разлика м/у двата вида усвен на външен вид и начин на закрепяне? и каква е?

кой от двата вида е по добър?

ако искаш пиши л.с. ще се разберем и ще ти покажа и двата вида

Последна промяна от gas на Пон 25 апр 2005 0:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Съб 23 апр 2005 21:47


До 15-20мм. не е проблем да се сложат стандартни фланци.Над този размер,обаче е наложително да се мине на втория вариант 4+4 болтове.Сами се сещате защо.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: ВЪПРОС ЗА ФЛАНЦИ???

Мнениеот NovobranecGT » Нед 24 апр 2005 11:00


gas написа:
mr.armany написа:та въпроса мие каква е разликата м/у двата вида фланци?
тоест м/у тези който се захващат един път за главината с 4/или/5
болта"в зависимуст от джантата" и с другите 4/или/5 болта се захваща
самата джанта за фланеца който един път вече е хванат за главината!

И другия обикновенния при който само се слагат по дълги болтове!

Та въпросите ми са следните:

имали разлика м/у двата вида усвен на външен вид и начин на закрепяне? и каква е?

кой от двата вида е по добър?

ела до хеед-91,ще ти покажа и двата вида!

Кажи цени за 4 фланеца 25мм заедно с болтовете(говоря за тези, които се закрепят първо към главината и после към тях джантата)


nikicar
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

за фланците...

Мнениеот nikicar » Пон 25 апр 2005 14:23


Здравейте !
Има възможност за фланци със шпилки които се монтират на самият фланец , а той се закрепва със болтове към главината . Минималната дебелина на този фланец трябва да е 30 мм , за да има здравина . Обикновено тази система се ползва при автомобили при които не може да се намерят подходящи джанти - примерно имаш 4х114,3 а искаш да ползваш 4х100 . Комплекта 4 фланеца е 360 лв.
adventurecarbg@abv.bg


Потребителски аватар
turbo_freak
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 15 авг 2008 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот turbo_freak » Съб 23 авг 2008 17:24


Здравейте !
Има възможност за фланци със шпилки които се монтират на самият фланец , а той се закрепва със болтове към главината . Минималната дебелина на този фланец трябва да е 30 мм , за да има здравина . Обикновено тази система се ползва при автомобили при които не може да се намерят подходящи джанти - примерно имаш 4х114,3 а искаш да ползваш 4х100 . Комплекта 4 фланеца е 360 лв.
adventurecarbg@abv.bg

Как бе? Отиди при стругар ще ти напраи фланци, квито искаш! /Стига стругаря да е добър/ Ще ти излязат 40 лв. /Ако има разни шпилки и тем подобни, разбира се, цената ще скочи, но максимум до 80 лв./
П.П. Говорим за комплект от 4 броя, като материала е на стругаря !


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 23 авг 2008 17:40


Знам че темата е стара, но имам един въпрос. Чух че със фланци много бързо се износвали лагерите. Има ли нещо такова?
Задните джанти ми стоят доста прибрани и искам да сложа фланци.
Мога ли да сложа фланци с 4 болта като се направи така че Главината да влиза във фланеца и фланеца в централния отвор на джантата. Става ли достатъчно сигурно. Трябва ми фланец около 20мм.

При положение че джантите ми са с ет35 занчи ли че ако сложа 20мм фланец ще стоят като джанти с ет15


G60

Мнениеот G60 » Съб 23 авг 2008 17:55


turbo_freak написа:
Здравейте !
Има възможност за фланци със шпилки които се монтират на самият фланец , а той се закрепва със болтове към главината . Минималната дебелина на този фланец трябва да е 30 мм , за да има здравина . Обикновено тази система се ползва при автомобили при които не може да се намерят подходящи джанти - примерно имаш 4х114,3 а искаш да ползваш 4х100 . Комплекта 4 фланеца е 360 лв.
adventurecarbg@abv.bg

Как бе? Отиди при стругар ще ти напраи фланци, квито искаш! /Стига стругаря да е добър/ Ще ти излязат 40 лв. /Ако има разни шпилки и тем подобни, разбира се, цената ще скочи, но максимум до 80 лв./
П.П. Говорим за комплект от 4 броя, като материала е на стругаря !
Къде е тоя стругар,който ще направи 4бр. преходни фланци за 80лв и на всичкото отгоре и материала да е негов? :screwy


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 23 авг 2008 19:31


и аз имам един въпрос .
от каква кола могат да се ползват по дълги болтове за малки фланци иде реч(15-20мм) или се продават някъде?



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта