Голф 3 Тунинг Идеи

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
shuguri
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 авг 2014 12:18
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот shuguri » Чет 07 авг 2014 12:30


Здравейте голфъри

Братото ми завеща един Голф 3 1.4 , 93г на 195.000км, бензин/газ. Колата ми се дава в измъчено състояние. Трябва да се смени цялата предница- 1 фар, амортисиори, спирачки, смяна на масло . Заделил съм едни 1500лв, които съм спестил и се чудя дали да ги влойа в колата. Докъде биха стигнали те? Другата ми идея беше след това да я тунинговам, но нямам никакви идеи и дали ще се вмести в тия пари. Дали с тия 1500лв не си купя нова кола от европа. Но пък ако си купя нова ще ми излезе по скъпо. Приемам идеи и предлойения :)




Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот anonym0us » Чет 07 авг 2014 13:57


Колега, по-принцип горе-доло технически за тези пари можеш да я стегнеш. Но за тунинга, няма да стигнат!
Предни амортисьори най-евтини и читави са 200 лева с монтирането (ако не си ги слагаш сам де)
После имаш фар, намира се за от 20 до 30 лева втора ръка.
Маслото можеш и сам да смениш до към 60 лева със масления филтър.
А колко други неща ще излязат няма как да знаеш. С две думи изпусната кола и жена, трудно се вкарват в ред, но не е невъзможно!
Ако можеш без кола, събери още някой лев, и си купи нещо читаво до към 4 бона!
Погледни Голф-а ако е загнил, по купето не се занимавай въобще!


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 07 авг 2014 14:37


Продай го и си купи 2.0 малкото гти,това 1.4 си е умряло още в завода.
няма смисъл да набиваш пари ,после ще те е яд.
за 2000 ленааима хубави климатични Гти-та в прилично състояние,и ще харчи 2-3 литра повече газ,но ще върви. Карал съм 1.4 голф 3 и знам за какво става дума.Успех


shuguri
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 авг 2014 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот shuguri » Чет 07 авг 2014 17:27


Много четох относно това и навсякъде тия двигатели ги хейтват. Особенно когато колата е на газ, бутилката е намалена докраи за по малак ражод и просто при един малак баир просто умира и се кара на 2,3 скорост със 60км/х. Това мойе ли да се поправи и да стане по пъргава и какво коства това. Чувал съм за чипове, дали ще вършат работа? От към ръзда има да, но по вратата предимно леки петна, отдолу няма мръднато. Правописните грешки са от кирилизатора, тъи като не разполагам с такъв на компутъра и изпозвам някакъв от абв..


Kotlenskiq
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
Автомобил: Volkswagen
Двигател: ABD
Местоположение: Kotel

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот Kotlenskiq » Чет 07 авг 2014 17:41


Пълни глупости за двигателите 1.4 които го хейтвате тука,аз имам 1.4 и със сигурност мога да кажа ,че много 1.6 и 1.8 просто остават зад мен,това че като видели баир увяхвали,защо аз по стръмни извънжрадски пътища си карам преспокойно на 5-та със 100-120? И старт си има и вървеж си има,максимално съм вдигал 180 и не да я засилвам от 20 км преди да ги вдигна,и преди да кажете "не си карал по големи кубици голф" ще ви кажа че съм карал и 1.6 и 1.8 , и няма кой знае каква разлика,че ще вдигнеш с 1.8 с 30 км повече голяма работа...и така много писах но мисълта ми е че и да е 1.4 ако излезе добър мотор и не е мъчен,ако купето си заслужава,направо си я почвай да си я стягаш колега


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2148
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот Vidol Nikolov » Чет 07 авг 2014 19:51


Тия 1.8 мотори дето са оставали зад теб явно са били не умряли,ми никога не са били живи.
1.8 на 3 цилиндъра върви колкото 1.4 :mhihi

Знам го котленския балкан и да ми твърдиш.че с тоя спреляк си караш на 5-та не е сериозно.
И тая максимална скорост от 180 на какви обороти я развиваш понеже тоя мъртвец,за да не умре съвсем са му сложили най-късите скорости на планетата.

Този мотор 1.4 при леко каране 90-100 дава разход от 8/100 на дълго.
Всеки читав 2.0 литра мотор 115кс с такава скорост ще дава същия разход,ако не по-нисък.
Пък,ако решиш да му даваш газ 115коня си теглят а 60 кс няма душица.
Да не говорим,че 2та литра разполага със 170нм ,а при 60-те коня те са само 116

Не знам по-кое надолнище в Котленско-Сливенските стърмища ги вдигаш тия 180 при положение,че от завода му дават 157 като максимална скорост и 0-100 15.9 секунди.

За сравнение 2е мотора би трябвало да ускори за 10.5 секунди и стрелката да спре на 198км/ч,което са точно 41км отгоре като максимална скорост и кажи речи 5.4 секунди по бързо ускорение до 100,което до достигането на 130 вече ще е с разлика надвищаваща 12-14 секунди.

Колегата нека се качи на 1.8,ако не на 2 литра и съм убеден,че в сравнение с неговия мотор ще му се стори самолет.

Колата ,колкото и сантиментални стойности да има и трябва душа да върви,а 1.4 е всичко друго но не и вървящ с риск да се потретвам,нищо против моторчето нямам -става за някой човек ,който може да се кандилка зад трактор или комбайн примерно,въпреки че новите фадроми на Клаас на старта ще го направят лудо това 1.4 :mhihi

Не се лъжи да правиш нищо по тази кола,продай я и си купи нормален мотор с добра мощност


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот Bai Sando » Чет 07 авг 2014 20:01


И аз не бих се занимавал с тази кола.Щом имаш заделени 1500 лв което си е бая пара,продавай го и с около 2000-2200 ще си намериш друга с доста повече екстри,клима,4 дискови спирачки,ел.пакет и т.н.Гледай да е поне 1.8 мотора.2.0 моторите също са здрави и си теглят доста приятно.Избягвай 1.6 101 коня,аз като бивш собственик на такъв никога не бих се излъгал пак да взема такова чудо. :biggrin Успех :th_up


Kotlenskiq
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
Автомобил: Volkswagen
Двигател: ABD
Местоположение: Kotel

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот Kotlenskiq » Чет 07 авг 2014 22:22


Vidol Nikolov написа:Тия 1.8 мотори дето са оставали зад теб явно са били не умряли,ми никога не са били живи.
1.8 на 3 цилиндъра върви колкото 1.4 :mhihi

Знам го котленския балкан и да ми твърдиш.че с тоя спреляк си караш на 5-та не е сериозно.
И тая максимална скорост от 180 на какви обороти я развиваш понеже тоя мъртвец,за да не умре съвсем са му сложили най-късите скорости на планетата.

Този мотор 1.4 при леко каране 90-100 дава разход от 8/100 на дълго.
Всеки читав 2.0 литра мотор 115кс с такава скорост ще дава същия разход,ако не по-нисък.
Пък,ако решиш да му даваш газ 115коня си теглят а 60 кс няма душица.
Да не говорим,че 2та литра разполага със 170нм ,а при 60-те коня те са само 116

Не знам по-кое надолнище в Котленско-Сливенските стърмища ги вдигаш тия 180 при положение,че от завода му дават 157 като максимална скорост и 0-100 15.9 секунди.

За сравнение 2е мотора би трябвало да ускори за 10.5 секунди и стрелката да спре на 198км/ч,което са точно 41км отгоре като максимална скорост и кажи речи 5.4 секунди по бързо ускорение до 100,което до достигането на 130 вече ще е с разлика надвищаваща 12-14 секунди.

Колегата нека се качи на 1.8,ако не на 2 литра и съм убеден,че в сравнение с неговия мотор ще му се стори самолет.

Колата ,колкото и сантиментални стойности да има и трябва душа да върви,а 1.4 е всичко друго но не и вървящ с риск да се потретвам,нищо против моторчето нямам -става за някой човек ,който може да се кандилка зад трактор или комбайн примерно,въпреки че новите фадроми на Клаас на старта ще го направят лудо това 1.4 :mhihi

Не се лъжи да правиш нищо по тази кола,продай я и си купи нормален мотор с добра мощност

Аз никъде не съм написал че 1.4 е бегачка нали..писах че е добре като мотор за неговите си кубици,и тва за по кое надолнище съм ги вдигнал тея 180 ще кажа че по пътя шумен-варна ги вдигнах на равно а не по надолнище,този дяигател е за возене,не е писано че е да се гониш с някой....много глупости могат да се изпишат по адреса на малкия двигател,но няма значение отклоняваме се от темата на колегата :-)


shuguri
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 авг 2014 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот shuguri » Чет 07 авг 2014 23:02


Колата си върви, няма грешка. От В.Търново до Видин ражода ми беше 6 на 100 газ. При скорост 90км/х и 130х на магистралата, повече от 140 не мойе да дигне. На бензин иначе съм правил 160 на прав път. Относно бързината на колата ще ми се да е пъргава, все пак ще ми се прииска да си направя кефя да я цедя по някои път, а с тоя 1.4 малко не ми се получават нещата .Колебая се тъй като ако ще си купувам друга, напоследак много ме кефят БМВ е30-ките. Но пък те са със задно предаване, зимата ще ми е зор да я карам. Ще говоря по обстоино с братото, но ще е против продайбата, тая сантиментална стоиност . В стара йена и кола да се влагат пари сте прави. Благодаря за мненията, ако темата не бъде закрита ще пиша какво се случва ще качвам и снимков матерял, ако излезе нещо от колата :Д


shuguri
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 авг 2014 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот shuguri » Пон 11 авг 2014 17:17


Смяна на двигателя с по голям как ви се струва като идея. Какви други консумативи ще трябват , ако реша да сменя двигателя и какъв трябва да е двигателя


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот bagera » Пон 11 авг 2014 23:58


двигател, скорости, радиатор, полуоски, а може да се наложи носачи, карета, резервоар, спирачки инсталация и други в зависимост към кой двигател си се насочил


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот brazy » Пет 22 авг 2014 15:16


както и технотеста които е уж задължителен още 400 лева но и без него може докато не те набарат :D


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот НарКол » Пет 22 авг 2014 16:20


Пич, няма смисъл да наливаш пари в 21 годишна кола, още повече 3-та серия, която се знае, че е болното отроче на VW. :banghead
По-добре я продай, добави тия 1500 лв и си купи нещо друго. :beer


Потребителски аватар
benzino
Мнения: 1037
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
Автомобил: VW Polo 86c
Двигател: mix
Местоположение: Смолян

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот benzino » Нед 31 авг 2014 21:32


shuguri написа:Здравейте голфъри


Аз като полоджия имам да кажа нещо много важно, но понеже се обръщаш към голфърите ще си го запазя за себе си... :mhihi

Шегувам се! :wink

Като човек минал по този път, моят съвет е да си запазиш Голфчето за ежедневно каране. Купи си евтина малолитражка в добър външен вид и действай по нея. Много е важно да знаеш какво искаш и как го искаш! Концепцията си я измисли сам, защото ако тръгнеш да се водиш по акъла на всеки до никъде няма да стигнеш. Проучи нещата първо. Другото, което е много важно в случая са парите. Започнеш ли да се занимаваш с тунинг моментално затъваш в дълбоките води. Събери една добра сума и чак тогава започни да действаш, защото е много кофти да запецнеш по средата... Успех и умната! :wink


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Голф 3 Тунинг Идеи

Мнениеот radi_nrj » Вто 02 сеп 2014 9:02


За някои неща си прав, за други грозно преувеличаваш.
Vidol Nikolov написа:Тия 1.8 мотори дето са оставали зад теб явно са били не умряли,ми никога не са били живи.
1.8 на 3 цилиндъра върви колкото 1.4 :mhihi - Ша видим ние таз работа, намери един ABS или RP, аз ще докарам едно ABD. Вадиш единия кабел и пробваме. :mhihi

Знам го котленския балкан и да ми твърдиш.че с тоя спреляк си караш на 5-та не е сериозно.
И тая максимална скорост от 180 на какви обороти я развиваш понеже тоя мъртвец,за да не умре съвсем са му сложили най-късите скорости на планетата. Когато бях млад и глупав с моето ABD съм правил 190км/ч... Ама на спускането за Ихтиман :mhihi

Този мотор 1.4 при леко каране 90-100 дава разход от 8/100 на дълго. Тогава моята как да ва 5.5/100 при каране с 100-120км/ч? Тя в София лятото дава 8/100 и зимата 10/100 градско.

Не знам по-кое надолнище в Котленско-Сливенските стърмища ги вдигаш тия 180 при положение,че от завода му дават 157 като максимална скорост и 0-100 15.9 секунди. Е да де, по нанадолнище ги вдига, че и повече, друг е въпроса при липсата на спирачки колко е разумно да го прави. Моята поне и бях сложил спирачки, че от завода нямат :mhihi :mhihi :mhihi

Колата ,колкото и сантиментални стойности да има и трябва душа да върви,а 1.4 е всичко друго но не и вървящ с риск да се потретвам,нищо против моторчето нямам -става за някой човек ,който може да се кандилка зад трактор или комбайн примерно,въпреки че новите фадроми на Клаас на старта ще го направят лудо това 1.4 :mhihi - Има някои работи дето като се пипнат тръгва малко и от тоя мотрор се вадят 75коня, с които на 960кг купе върви много прилично. Проблема е, че интервенциите струват повече от колата, изпускателната система дето правих на моето излезна 460лв 2007-ма година, днес ще е поне 600-700лв. Най-лошото е, че дори и да направиш колата след малко ръчкане загиват скоростите :biggrin
Като написах килограмите това са за двувратка без хидравлика, по-новите с хидравлика, климатик и пълен ел пакет тежат 1тон, че и малко отгоре и наистина изобщо не вървят. Извода е, че най-добрия тунинг, който може да се направи на тая кола е да се махне излишния багаж



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта