няма вече за продан
JETTA MK2 - освежаващ тунинг ( ПРОЕКТА СЕ ЗАКРИВА )
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
alpine написа:прахово по принцип ми се струва че е по добре
Май с прахово по-бързо ще се олющи защото по принцип става по дебело и по-твърдо от обикновенна боя.
Днес цял ден търкам тея пружини да им сваля старата боя. Alpine ми ги е продал прекалено запазени и пустата боя неиска да пада
Някой съвет за ефикасно сваляне на стара боя ?
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
След дву дневна битка най-накря задните пружини са готови за боядисване. В началото изглеждаха така...
Свалянето на старата боя се оказа много трудна задача. Незнам какво са използвали за боядисването на тези пружини,но е доста здраво. Имаше няколко начални опита да сваля боята със търкане, шкурки и др. твърди предмети, но бързо се отказах. Просто няма начин да стане . Отскочих да железарията и ето с какво се върнах
Това чудо сваляло боята......отчасти. След първото обработване наистина половината боя се налющи и падна. Слоя който остана явно беше добре хванал към метала и това вещество нищо повече неможа да направи. Следва леко търкане с едра шкурка по останалата боя за да проникне навътре въпросната химия. Поставих пружините в съд, залях с три опаковки и ги оставих на саме за една нощ. Ефект имаше. След още две подобни процедури останаха съвсем малки петънца от боята. После с едра шкупка ги премахнах. Ситна шкурка за завършек и за самия край обработих с преобразувател за ръжда. Билия отенък е от преобразувателя.
Утре предстой праховото боядисване. Едно хубаво червенко
Свалянето на старата боя се оказа много трудна задача. Незнам какво са използвали за боядисването на тези пружини,но е доста здраво. Имаше няколко начални опита да сваля боята със търкане, шкурки и др. твърди предмети, но бързо се отказах. Просто няма начин да стане . Отскочих да железарията и ето с какво се върнах
Това чудо сваляло боята......отчасти. След първото обработване наистина половината боя се налющи и падна. Слоя който остана явно беше добре хванал към метала и това вещество нищо повече неможа да направи. Следва леко търкане с едра шкурка по останалата боя за да проникне навътре въпросната химия. Поставих пружините в съд, залях с три опаковки и ги оставих на саме за една нощ. Ефект имаше. След още две подобни процедури останаха съвсем малки петънца от боята. После с едра шкупка ги премахнах. Ситна шкурка за завършек и за самия край обработих с преобразувател за ръжда. Билия отенък е от преобразувателя.
Утре предстой праховото боядисване. Едно хубаво червенко
- The_Overmind
- Мнения: 152
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта