Въздухозаборник на калника

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въздухозаборник на калника

Мнениеот VeilSide » Чет 12 юли 2007 14:06


Мисля, че някъде имаше писано по темата, но не мога да го открия. Става въпрос за въздухозаборник на калника като този:

Изображение


Би ли постъпвал повече студен въздух към конуса? Има ли опасност от влизане на вода през филтъра? Питам понеже и без това калникът ми е за ремонт и се чудя дали да не направя нещо подобно.




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 12 юли 2007 14:09


Това се слага на коли с Турбо, които смучат въздух :wink: а в твоя случай ще си влиза от самосебеси при което ще има малък ефект, но невярвам чак толкова да се усети във вървянето.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 12 юли 2007 14:16


На секви коли се прави.Даже на атмосферка има повече смисъл щото е по-хладен въздуха, а турбото това не го бърка.Ма мен нещо не ме кефи.

И атмосферния мотор не смуче ли въздух? :lol:


Потребителски аватар
ICE
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас

Мнениеот ICE » Чет 12 юли 2007 14:22


По-добре измисли как да вкарваш виректно въздуха от предния панел, някъде около фара.
Тогава ефекта при по-викоки скорости би бил по-добър, ама пак няма да е извънземен...
8)


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 12 юли 2007 14:30


ICE написа:По-добре измисли как да вкарваш виректно въздуха от предния панел, някъде около фара.
Тогава ефекта при по-викоки скорости би бил по-добър, ама пак няма да е извънземен...
8)


те хората са го измислили - филтъра зад бронята ама риска да влезне вода при някоя голяма локва...


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 12 юли 2007 15:07


То и при рязан калник го има тоя проблем.Другия вариант, е гъвкава тръба от бронята до филтъра.....Незнам.Аз си бях направил един аматьорски еърбокс с изолация и конуса ми не се грееше хич.Ефект има определено.Въздух влиза, въпроса е да е минимално топъл.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 12 юли 2007 18:29


http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... index.html

решението на "водния" проблем :D


Потребителски аватар
ICE
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас

Мнениеот ICE » Чет 12 юли 2007 19:41


Както каза колегата Kozunak, май по-добър ефект ще получиш от хийт бокса, т.е. ако изолираш конусния филтър в коша от топлината от ДВГ-то.
друг е въпросът, ако искаш да нарежеш калника за гъзарийка.
8)



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта