16ки или 17ки Голф 3 АБС

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

16ки или 17ки Голф 3 АБС

Мнениеот Wotan » Пон 28 яну 2008 12:31


Вапроса ми е следния... комшията ми си взе едно митсубиши със джанти 16ки със борд много добре седят и ми предлойи да ми ги продаде че не му трябжали и гумите били скапи за тях... имам и оферта от една ажтокъща за едни 17ки ама до колкото знам трябва да си препраям голфчето за да ги побере отдолу и да нямам проблеми ....

Според вас кое е по удачно зяа 16ките трябва ли преправяне пак или не... ше ми качи ли разхода по големия цолаж и дали ще спане колата като мощност.. до сега съм бил само със 14ки..

Благодаря предварително :)




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 яну 2008 12:41


ще спъне колата, гумите ще са скъпи , ще трябват фланци, а за 17ките и преправяне, ще трябва да сложиш дискове отзаде и по големи отпред защото ще изглежда потресаващо :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 28 яну 2008 12:46


Зависи от размера бе момци....влизат си 17-ки без преправяне стига да са с точната ширина и ЕТ.


G60

Мнениеот G60 » Пон 28 яну 2008 12:50


Слагаш 17 максимум 7,5J с гуми 205/40/17 и няма кво да преправяш джантите си влизат като заводски! Но ще ти качат разхода малко, ще ти спънат колата доста и ще вози като каруца :wink: Със 16-ки историята е същата


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Пон 28 яну 2008 12:53


МЕрси много за инфото... и аз си го знам че е така но нали знаете надеждата умира последна :)


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Пон 28 яну 2008 12:57


Джантите са същите като на колегата Г60 само дето не мога да преценя твоите 16ки или 15ки са .. иначе модела е 1 към 1 много кефят :)


G60

Мнениеот G60 » Пон 28 яну 2008 13:11


Wotan написа:Джантите са същите като на колегата Г60 само дето не мога да преценя твоите 16ки или 15ки са .. иначе модела е 1 към 1 много кефят :)
17 :)


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Пон 28 яну 2008 13:29


ЕВАЛА мноо кефят ... маи требва сменям колцата :)


Потребителски аватар
dbanchev
Мнения: 358
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dbanchev » Пон 28 яну 2008 23:11


Колега, не сменяй колата! Сложи едни 15ки и работата заспива! Хем визия ще има, хем няма да вози като абсолутната каруца! Аз съм пробвал и със 16ки и със 17ки и стигнах до извода, че 15ките са компромис м/у визия, цена и возия за нашите пътни условия!


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Вто 29 яну 2008 0:38


G60 написа:Слагаш 17 максимум 7,5J с гуми 205/40/17 и няма кво да преправяш джантите си влизат като заводски! Но ще ти качат разхода малко, ще ти спънат колата доста и ще вози като каруца :wink: Със 16-ки историята е същата
колегата е прав ама е забравил да спомене че ако ЕТ-то не е подходящо демек ако са много изнесени джантите ще ти жулят в калниците и ще се наложи преправяне, но аз определено гласувам за 17-ки :D


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Вто 29 яну 2008 0:38


G60 написа:Слагаш 17 максимум 7,5J с гуми 205/40/17 и няма кво да преправяш джантите си влизат като заводски! Но ще ти качат разхода малко, ще ти спънат колата доста и ще вози като каруца :wink: Със 16-ки историята е същата
колегата е прав ама е забравил да спомене че ако ЕТ-то не е подходящо демек ако са много изнесени джантите ще ти жулят в калниците и ще се наложи преправяне, но аз определено гласувам за 17-ки :D


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Вто 29 яну 2008 2:12


Wotan написа:Джантите са същите като на колегата Г60 само дето не мога да преценя твоите 16ки или 15ки са .. иначе модела е 1 към 1 много кефят :)

:xaxaxa mhihi Моля да ме извините не можах да се сдържа ... а сега сериозно 17-ки са джантите на пича ;) много са красиви и честно казано малко му завиждам за хубавата джанта :oops:


Потребителски аватар
asd_
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот asd_ » Вто 29 яну 2008 15:19


не е нужно да има преправяне за 17-ки зависи от джантата както казаха някои колеги,но това че вози като каруца малко несам сагласен!аз сам с 17-ки и няма никакви кахъри!а сам и сас спортно окачване доста ниско.
ето снимка:
Изображение


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 29 яну 2008 15:58


Ето ти една добре изглеждаща 3-ка с 17" :arrow:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Вто 29 яну 2008 16:46


Нз само ДВГ-то как ще е все пак е АБС.. 90кончета има само един филтър дето сум слагал конусен и сум махнал катализатора наи много да е 92-3 кончета а пак тия 17ки квито и да са няма да са като сега6ните ми 14ки като тегло... нз кажете какво мислите за това ...



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта