-окачване - Supersport;
-фарове и мигачи - FK;
-ксенон система -
-стопове - Inpro;
-джанти - MiM Cortino;
-волан - Моmo;
-крайно гърне - Remus;
-салон от Г3 - Recaro - Pink Floyd;
-огледала - FK;
-чистачка - AC Delko;
-гуми - Michelin - Pilot Exalto II;
-GTI- G60 пакет - вежди и прагове.
-педали -OMP
-табло от мк3
-предни дискове Brembo max
-задни дискови спирачки
За музика съм заложил на Kenwood, Pioneer, Blaupunkt, Megavox и др.
Малко да поопиша как се развива колата.Значи като цяло колата придоби вид на истинско GTI,сложи си мотор КR,спирачките и те са на 256мм от същия модел.Обработих много добре калниците от заде и съм с 9J на 16цола с ЕТ15.Окачването е винтово и мога да си я нагласям височината според случая но по принцип си е карам доста ниска.Вътре в купето се преобрази интериора таблото е от Глоф 3 салона е дълбоко кожено рекаро корите са също от кожа,сложих ел стъкла за по пълен комфорт.Като цяло по колата се пипа бавно ,малко по малко, гледам да вървя напред и то в правилната насока.Ами за сега това се сещам.
За съжаление нямам снимки на Голфа в първоначалния му сток вид, който беше базов модел Memphis без нито една екстра и с тесни брони. Дано това, което съм направил до тук Ви хареса.
Ето и снимките:
Малко след началото изглеждаше така:











