Надявам се да помогна с малко информация относно промените по колата, и да очаквам съвети за в бъдеще.

Интересното при мен беше, преди даже да съм купил колата, си купих джанти

Изпадна доста добра оферта и нямаше как да я изпусна. А именно BBS LM R18x8, ET35, 5x100, 57.1 централен отвор.

След джантите, даже и гумите бяха закупени преди колата. 225/40/R18 Fulda SportControl.




Oбщо взето не ми хареса как гумите застанаха на джантите, но ... това е положението. По натам нови размери.


И все пак трябва да дойде и момента в, който трябва да си купя кола





Колата я взех с 16ки джанти със зимни гуми ( в много лошо състояние ), дълбоко рекаро ( плат ) климатроник, СД пайнер, фарове r32 style. Само за това се сещам в момента.
Малко снимки от опитите да излезнем от гаража...



Но така и не успяхме...
След като се стопи малко снега, се почна вече същинска част от проекта, а именно безграничното даване на пари за части. Тъй като гледах, че всеки почва от предницата, аз реших да почна от задницата. Четох една тема на колега ( Сива 4ка от Костинброд, Венци , в последствие ще спомена и него ) в форума и си харесах от него задна броня R-line, обаче аз исках да е с дупка за ауспух. И почнах да му пиша, да го занимавам с глупости :D,от къде си я поръчал, пари, доставка, състояние, общо взето всичко.
Дойде момента и на поръчката. Бронята беше поръчана от Srs.tec. Цената беше 600лв. + 150лв. доставка от Германия с DHL. Нямах търпение да я видя в нас. След 2 седмици чакане, най накрая беше в хола.


Вече и на колата


Почнахме да се оглеждаме за генерация. Исках да е качествена и да се направи един път. Купих 3 метра тръби на 63мм. , 4 колена ( които в последствие не се използваха ), мека връзка, резонатор и крайно гърне Magnaflow от Heed auto.

Тъй като исках качествена изработка, се свързах с Мартин Христов от Heed auto. След разбираме, кое как и защо реших, че те са хората при, които ще оставя колата.
Точно тука липсва снимка на колата от долу, но останах повече доволен от тях.
Дойде ред на махането на задната чистачка. Дълго се чудих как да затапя дупката на прозорец и реших да отида в Bricolage, да видя какво предлагат. Нещото което взех, беше тапа за мивка





След малко шкурка и черен мат спрей + мат лак, стана горе долу добре. ( долу ще пусна обща снимка на задницата )
По натам в проекта ще спомена по модерен начин, да се скрие дупката в прозореца.
След тапата исках да взема спойлер за 5та врата. Дълго време търсих и четох от къде мога да си набавя. Нацелих една тема тука във форума, за един пич, който прави отливки от Р32 спойлери. Цената беше добра, 80лв. и в крайна сметка си взех и спойлера.
[size=150]Обща снимка на всичко което съм направил до момента.[/size]

Дойде ред да оправяме и джантите, защото борда не беше в добро състояние. Реших сам да си ги полирам. Минах през много размери щкурки, като почнах от 320 суха и минах през всички водни. Накрая кече + паста и блясъка беше горе долу добър.


Както си шкурих джантите, така реших, че е време да променим предницата на колата.
Идеята беше за R32 визия, лип от купра, GTI емблема.Точно 3 дена след поръчката на бронята, беше в нас.


Дойде и ред на липа.
Оригинален купра лип.

След него, по мое учудване много бързо пристигнаха и решетките



И още един аксесоар

Бронята беше боядисана и чакаше да бъде монтирана. И до там се стигна.



Не след дълго, след монтажа на предната броня, някой ми сефтоса задната. Нямаше как да не я оправя и беше свалена за лепене и боядисване. Случват се и такива неща.

Връчена при майстора.






И готова за монтаж вече


Точно след бронята, дойде и момента в, който направих първата интериорна промяна, а именно оригинална шофьорска дръжка. ( алумин)



Тъй като много ми харесва една турбо бензинова кола как съска с blow off, реших да се оглеждам за такъв. Не след дълго видях обява за италиански двубутален blow off и него отнесох…




След не дълго радване, 1ва, 2ра, 3та и звука на разтоварване ненадейно излезна една доста дълбока дупка пред мен, през която реших, че няма да ми закачи, но уви. Белята стана.Спукан картер и счупен нож. ( това беше преди да сложа R32-та броня ).





След оправянето на картера и всички останали неща, дойде ред за окачване. Спрях се на марка Ta-tehniks. Окачването беше поръчано от колега. Не след дълго дойде и то.

С новото окачване, идва и новата визия на джантите. Нова боя, ново полиране, нови гуми, фланци, по дълги болтове и чистене на болтчетата на джантите.





Много досадно, но ефектно се изчистиха болтчетата. Спирт за горене + паста за зъби + четка за зъби с мек косъм ( за бебета )

Дойде и новия размер гуми. 205/40/r18 Nexen

Фланците, болтовете, също + комплект тампони и праховици.



Ето и снимка на поливната кола


Много дълго и с нетърпение очаквах момента в, който майстора ще ми се обади да ми каже, да отида да сложим окачването. Е и това се случи.







[b]Този път ми хареса как се нареди всичко. От толкова време най-накрая да ми хареса, но винаги има едно „НО“, нещо липсваше.[/b]

Тука вече ще покажа малко фотосесия :D











И малко снимки с колегата, Венци



