И така започна се направата на 1.8 16V G60 limited edition

Намерих си перфектен ладер,в идеално състояние,купих го и си поръчах веднага ревизионен комплект(благодарности към Drago GT

),после дойдоха и дюзите 420кубика и една горивна рейка от 1.8Т,електроника от Г60 с всичките му кабеляци+детонационния датчик,дросел,лапата за ладера,кулер от голф Г60 от последните дето са наклонени до казанчето на водата и се почна работа....Е да де ама успоредно с това нещо реших че искам да имам и климатик в корадото...

Така че си купих и всичко необходимо за климата-компресор,радиатор,изпарител,тръбите,които естествено се преобразиха тотално с безброи презаварки и се почна....
Първо направих пълна ревизия на мотора-лагери,биелни и основни,сегменти,гумички на клапаните и всички семеринги,като го разредих,но не с две гарнитури и подложка,до степен 8,3:1 и направих контролен шлайф на главата.Всичката карантия по мотора е сток КР.Понеже не можах да се "уредя" с колектор от Scirroco,обратен и се наложи да си отрежа моя и да го обърна.След това закрепихме рейката,на която и направих първо удължения,след това едни планки с които я захванахме за колектора,и о-пръстените за дюзите и заспа...Дойде ревизионния комплект за ладера,направихме му пълна ревизия-семеринги,уплътнения,лагери и малкия ремък и го качихме на мотора над компресора на климатика,а алтернатора отиде отзад,при хедера,направихме му необходимата стойка-hand made,но се оказа че на шайбата на хидравличната помпа ще трябва да и направим фланец за да хванем съосие.И така всичките джунджорий-колянов вал,алтернатор,водна помпа,компресор климатик и ладера ги захранихме с един ремък с две паразитни ролки,едната обтегач.Наложи се да сменя КР-ия воден радиатор с такъв от Г60,защото входовете му ми упираха в компресора(ладера) а този от Г60-то входът му е от страната на акумулатора и можех спокойно да си го захраня с водата.Направихме турбо пътищата от ладера до кулера и от кулера до дросела.Връшашата магистрала от дросела към ладера не съм я слагал и се разтоварва в атмосферата а ладера съм го запушил отзад.Звука е адски

.Съединителя не съм го пипал,чист сток,карам с масло мотул 10W40.Карам с 68мм шайба,на 0.9бара съм.Запалихме я....,МАЗАЛООО.Голям кеф,в целия диапазон няма никъде замисляне,колата тръгна брутално,за мен поне си е много
За съжаление докато правехме всичките тези интервенций никой не се сети да снима и затова снимковия материал е доста доста оскъден,за което се извинявам







Искам да отбележа че всичко сме си го правили на ръка всичко е custom made,ниско бюджетен проект и затова е малко не угледен но аз всъщност това целях,всичко да си ми мине през ръцете...
