

Вдясно е оригиналът, а нанизаното на оста е изрязаният вариант.
А това е комплектът за лостовата система в коша:


Цялата лостова система се сваля от моторния отсек. Без двигател е много лесно, с него е малко по-тегаво (има да се развият 5 гайки - 3 на планката на рейката, една на ухото на скоростите и една на включвателя/избирача на предавките, която може и да не се сваля, а на място да се сменят).


Старите тампони стават само за боклука:

Всичко вече е сменено и гресирано, чака да се монтира:

И в монтиран вид на колата:



Ефектът с новите тампони и лостове е супер - всичко е стегнато и влиза много точно - като на нова кола. Следващите дни мисля да сменя и всички тампончета под самия скоростен лост. Препоръчвам на всички, които им се занимава, да си сменят всички износени части по лостовата система - ефектът е невероятен и си струва усилията. А инвестицията е нищожна - 20-30лв. и около час труд.
*И един съвет - принципно за да се монтира червеното голямо тампонче, което уплътнява оста, трябвало да се разнитят двата нита, които държат една планка, да се монтира и после да се занити с новите нитове в комплекта. Това НЕ Е НУЖНО, аз лично намазах планката и тампончето обилно с грес и с малко натиск то се 'лъзна без проблеми вътре. Спестих си много труд и проблеми по този начин.
