След прибирането на колата се започна със задачите който си бях поставил - първата беше цялостната смяна на инсталацията с по-новия тип СЕ2.Старата беше преправяна на няколко пъти,исках всичко да е истинско без снадки и тонове изолирбанд.Набавих пълен комплект двигателна и вътрешна инсталации от Golf GTI с мотор KR,задeн кръг от Jetta с К-Jetronik,бушониера и стойка,релета и инструменти.Новата инсталация беше старателно измита с топла вода и обезмаслител и работата започна:
Изваждане на старата инсталация:
CE2 и CE1:
Исках кормилната колонка и лостчетата за мигачите да си останат от старите,това наложи смяна на някой от буксите на новата инсталация.Това стана без рязане на кабели и снаждане а директно от кабелните обувки,който бяха разтворени и наново кримпнати с клещи за кабелни обувки :
Последна промяна от Жоро Делчев на Чет 16 авг 2012 22:00, променено общо 1 път.
Двигателния отсек беше следващата задача.Беше разглобен почти до основи,исках да се обърне внимание на всичко без да се претупва и бърза...работата по него продължи повече от два месеца :
Разглобяване и измиване:
Освежаване на сервото,нова спирачна помпа и оригинален маркуч с клапан от 16V :
Последна промяна от Жоро Делчев на Пет 17 авг 2012 12:23, променено общо 1 път.
Кожуха на скоростната кутия се окисляваше много от влагата,реших да я направя черна заедно с блока на мотора.Използвах черен полумат спрей на Dupli Color:
По охладителната уредба - намерих оригинален дифузор с две перки,термовключвателя беше сменен с двускоростен,намерих оригинално разширително казанче с датчик,радиатора беше боядисан в черно:
Всичко по колата трябва да е оригинално,затова и предпочетох това казанче през новите бели китайски:
След няколко месечно търсене намерих олд скул 16V маншона пред дросела с което се поприключваше работата по моторния отсек,оставаше само да си взема стойката на разширителното казанче от бояджията: