Колата имаше екстериорни и интериорни забележки, но технически бе отлична и нямаше липси на специфичните за Golf Rallye части а имено: рали фронт, брони, нож, въздуховоди за охлаждане на спирачките... дори предният прозорец, който оригинално е по-специфичен и лепен, си беше на място.
Преди да продължа с развитието на проекта, искам да благодаря на всички тези, които са забъркани в долуописания дълъг път - ВИЕ СИ ЗНАЕТЕ КОЛКО БЕЗКРАЙНО СЪМ ВИ БЛАГОДАРЕН
Някои от доработките са показани по-подробно в http://dubfactorybg.com
Ето го и него :


Почти веднага след закупуването на колата рали фронта се свали от нея и бе заместен от джета фронт. Четирите фара отпред не ги махнах заради предстоящата зима, а и не исках да променям почти нищо преди да се почне всичко както трябва. И след като бе решено, че колата ще се прави от- до, сметнах за добре да й се направят повечко километри преди да се почне, за да се изчистят евентуални скрити технически проблеми. Изясних си какъв искам да е крайният резултат и направих един дълъг списък с части, които трябваше да се набавят... и лека полека се почна набавянето им.
Веднага след покупката на колата продадох салона, за да дойде на негово място електрическо кожено recaro от ауди RS2.
Междувременно реших да отида на гости на моите добри приятели от Смолян с домакин nando 16v ,
на цялата група
Беше идеална възможност да се пробват способностите на синхрото и г60 на сняг.
,Преди тръгване - лека подготовка
Колата на сняг се държи повече от добре, от начало ми беше малко трудно да правя това което искам с нея, но бързо свикнах.








С монтажа на окачването решихме да определим дебелината на фланците за джантите 8х17'' ЕТ 60.


Първият променен детайл по колата - лайсната над задния номер.
Добро начало
. 

Заради външни забележки реших да сменя всички възможни панели с такива, които нямат грам забележка. По- евтино и истинско е в крайна сметка, защото труда за подготовка за боя е много и не евтин. Капака беше ясен и наличен - интегралския от ЗЕЛЕНИЯ ГОЛФ, а задния и вратите - от един хубав донор .

Започна се и разглобяването преди вкарване за боя. Реших преди да се боядиса колата да и се направи пълно обслужване + обслужване на главата + нова генерация, с цел по-малко работа по подемниците, след като колата е боядисана.
Приятелят ми Роската се захвана с обслужването и главата а ние със Сашо (sashobass) се захванахме с най- очакваната част за момента - махането на халогените ... на четирите халогена.
Сашо без никакво притеснение почна да работи с флекса върху рали бронята. 


Дойде ред и на генерацията, като главен виновник за перфектния резултат отново е Роската, подпомаган от Сашо.
Благодарение на Нандо и Алекс Бох се сдобих с почти чисто нова пълна генерация на 63мм от Ево 9, която беше перфектният донор за ралито. Поради създадените трудности заради синхрото отзад, се наложи търсенето на подходящо средно гърне с точно определени размери и вход/изход. Оказа се че Мерцедес Е500 Чочоне има подходящото такова. 

Майсторът на подготовката и боядисването е бояджията Борко от Търговище/Стража, който за мен е просто Велик.
Сашо беше главния съветник в процеса на работа (
), докато аз през това време обикалях моретата.









Прясно боядисан на един ден:



Приготвям/сглобявам най-нужното за прибиране към Варна :


Тук Волен е приключил вече с драмите по слагането на г60-то и той се гласи да тръгва към Варна, но аз трябваше да свърша нещо преди това... трябваше да го преработя за новите си размери джанти

Мивка и към гаража ...

След прибирането на ралито последва един период, в който седеше в гаража и се вадеше само да се изплакне с вода и се прибираше. Докато чакаше своя ред му се наложиха доста джанти за проба ....




Когато имаше свободно време се отхвърляше работа от дългия списък, който трябваше да се изпълни, за да се позавърши проекта с детайли, като някой от тях изискваха доста занимавка . Главно се отхвърляха детайли от интериора. Нямах никакво съмнение, че колата ще си е с хубаво "кожено" мк2 табло, тъй като имах доста идеи за него.
Стойката за уредите vdo се напасна в средните духалки. Винаги ползвам само тези които духат на стъклото, така че не го мислих много.







Стойката за буст метъра- същата работа ...
Операцията е следната :






Ето как застана на таблото :

Дръжките.
Оригиналите дръжки не бяха вариант и се почна чудене - ауди нови или стари , но всичко беше вече използвано неведнъж и реших да се сложи нещо, което сме гледали само по списания и интернет.








































































Класическите ГТИ накрайници и гърне от синхро 





























