Аутобилд тест 200 000км ФВ Голф :-)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
tarantil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 0:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tarantil » Нед 24 фев 2008 0:58


Боже боже, тия в списанието за малоумни ли смятат читателите си!??!?!

Може би все нещо щеше да се повреди или счупи. Но не стана така.

няколко реда по-долу:

... вечено претоварените монтьори на VW.


После:

Няколко малки неприятности...като... постоянно дефектиращият управляващ блок на вентилатора на охлаждането.


Дребна работа наистина, нищо, че от неработещ вентилатор може да ти прегрее двигателя.

А ето и черешката:

Тайната на успеха на германският бестселър е проста - колата не може да ви омръзне, даже и след като я карате дълго време, за разлика от някои конкуренти. При тях понякога ви нервира прекалено прогресивния дизайн, понякога твърде стегнатото окачване, или пък очакванията за скромен живот на агрегатите.


Все си мислех, че дизайнт се избира още при покупката. Надали някой би си купил кола, дизайнът на която го дразни. :roll:
Стегнато окачване - интересно кой от конкурентите на Голф има по-стегнато окачване?!!?!?
Не знаех, че ако нищо не ти се развали до момента, те дразни очакването, че може и да се развали. :lol:

А, имало и една ягодка:

Фактът, че Голф се представи толкова добре е забележителен и от друга гледна точка - този автомобил е от първата произведена серия и можеше да се очаква, че ще страда от някои "детски болести". Една от тях все пак не го пожали. Отлюспващият се лак от пластмасовите детайли п отапицерията на вратитите към края на теста изглеждаше просто ужасно... От VW смятат, че са открили причината - проблемът се дължал на козметичните продукти, използвани от пътниците.


Ама нали очакването за проблем беше недостатък на конкурентите? :shock
Пътниците в Голф използват козметични продукти, които пътниците на другите коли не използват. :lol:




tarantil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 0:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tarantil » Нед 24 фев 2008 1:20


А ето и от впечатленията на читателите. Явно журнаистите им знаят нивото и пишат според него:

Харалд Амерман има няколко оплаквания от своя Глф 1,6. Разходът на гориво от 7,8л/100км според него е напълно приемлив.


На тоя смешен мотор, близо 8/100 и е доволен!? :roll:

Юрген Фавер: Не съм съгласен с общоприетото мнение, че системата за впръскване помпа-дюза е твърде шумна. Тук просто по всяко време чувате, че отпред има монтиран двигател.


При Трабанта е същото - няма начин да си помислишш, че двигателят го няма. :lol:


tarantil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 0:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tarantil » Нед 24 фев 2008 1:25


За Астрата пък е още по-голям смях - след две колонки хвалебствия за надеждност следват 3 колонки с проблеми, сред които два пъти оставяне на пътя - едното на 47к км (!?!?), а другото на 187к.

Всяка кола си има недостатъци, ама да казваш на сивото кристално бяло е смешно. :lol:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта