Може би все нещо щеше да се повреди или счупи. Но не стана така.
няколко реда по-долу:
... вечено претоварените монтьори на VW.
После:
Няколко малки неприятности...като... постоянно дефектиращият управляващ блок на вентилатора на охлаждането.
Дребна работа наистина, нищо, че от неработещ вентилатор може да ти прегрее двигателя.
А ето и черешката:
Тайната на успеха на германският бестселър е проста - колата не може да ви омръзне, даже и след като я карате дълго време, за разлика от някои конкуренти. При тях понякога ви нервира прекалено прогресивния дизайн, понякога твърде стегнатото окачване, или пък очакванията за скромен живот на агрегатите.
Все си мислех, че дизайнт се избира още при покупката. Надали някой би си купил кола, дизайнът на която го дразни.

Стегнато окачване - интересно кой от конкурентите на Голф има по-стегнато окачване?!!?!?
Не знаех, че ако нищо не ти се развали до момента, те дразни очакването, че може и да се развали.

А, имало и една ягодка:
Фактът, че Голф се представи толкова добре е забележителен и от друга гледна точка - този автомобил е от първата произведена серия и можеше да се очаква, че ще страда от някои "детски болести". Една от тях все пак не го пожали. Отлюспващият се лак от пластмасовите детайли п отапицерията на вратитите към края на теста изглеждаше просто ужасно... От VW смятат, че са открили причината - проблемът се дължал на козметичните продукти, използвани от пътниците.
Ама нали очакването за проблем беше недостатък на конкурентите?

Пътниците в Голф използват козметични продукти, които пътниците на другите коли не използват.
