КАто побеждава дори порше..?
Специално за Нико който искаше да ни обясни...
Та сега кажи в тази тема.. къде е рекламното трик в тази сага, при положение, надявам се знаеш, че елктронно му се реже въртящият момент на двигателя, щото иначе на дъжд мое се окепавази..?
Та я сега кажи как маркетинга надви на пистата?
Ще си говорим за маркетинг и правила?
Добре...
Значи не знам какви са класовете.. и как се разпределят
Значи смятаме ... има правила.. нали..
добре класовете по какво са?
Конски сили?
Кубатура?
С турбо или не?
С килограми?
Защо Ауди ТДИ печели 12 часово пистово състезание на Себринг
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Защо Ауди ТДИ печели 12 часово пистово състезание на Себринг
Последна промяна от wili98 на Чет 20 апр 2006 21:35, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега специално за Нико..
http://www.lemans.org/sport/sport/regle ... _fr_gb.pdf
Ей това е техническите изисквания към автомобилите..
Не можах да намеря класовете как се разделят.. но се слагат специални рестриктираши входният въздух устройства в зависимост от кубатурата доколкото разбрах.. ей тук дизела например го отива на закъсвация..
Хайде Нико.. давай ... ама с факти... или линкове...
http://www.lemans.org/sport/sport/regle ... _fr_gb.pdf
Ей това е техническите изисквания към автомобилите..
Не можах да намеря класовете как се разделят.. но се слагат специални рестриктираши входният въздух устройства в зависимост от кубатурата доколкото разбрах.. ей тук дизела например го отива на закъсвация..
Хайде Нико.. давай ... ама с факти... или линкове...
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи в класа на прототипите има два класа прототипи P1 и Р2, разликите са в обема на двигатели и мощността и размера.
Значи автомобилите клас Р1 се водят LMP1 (от Льо Манс), а другите са съответно LMP2.
А Порше не се състезава със заводски отбор, а доставя мотори за отбора Пенске и е се състезават в по-ниския клас LMP2 и в някой от състезанията в тези серий дори дават по-добри времена от по-мощните и по-висок клас Аудита
Ето и малко време от първия кръг в състезанията в АМЛС
Toва са тренировките
(1), No. 2 LMP1, Capello/Kristensen/McNish, 1:47.791 (123.572 mph), 25 laps, Audi R10/TDI Power.
2 (1), No. 6 LMP2, Maassen/Luhr/Collard 1:48.654 (122.591 mph), +0.863, 19 laps, Porsche RS Spyder.
3 (2), No. 1 LMP1, Biela/Pirro/Werner, 1:49.210 (121.967 mph), +1.419, 23 laps, Audi R10/TDI Power.
4 (3), No. 16 LMP1, Weaver/Leitzinger/Wallace, 1:49.530 (121.611 mph), +1.739, 24 laps, Lola B06/10/AER
5 (2) No. 7 LMP2, Bernhard/Dumas/Long, 1:49.599 (121.534 mph), +1.808, 25 laps, Porsche RS Spyder.
6 (4) No. 20 LMP1, Dyson/G.Smith, 1:49.692 (121.431 mph), +1.901, 17 laps, Lola B06/10/AER.
7 (3) No. 37 LMP2, C.Field/Halliday/J.Field, 1:50.350 (120.707 mph), +2.559, 20 laps, Lola B05 40/AER.
8 (5) No. 12 LMP1, Lewis/McMurry/Willman, 1:52.469 (118.433 mph), +4.678, 21 laps, Lola EX257/AER.
9 (4) No. 10 LMP2, Lally/Gue/A.Davis, 1:52.941 (117.938 mph), +5.150, 25 laps, Courage C65/AER.
10 (5) No. 41 LMP2, Binnie/Timpany/Sutherland, 1:54.375 (116.459 mph), +6.584, 8 laps, Lola B05/40/Zytek.
11 (6) No. 8 LMP2, Bach/Cosmo/Matos, 1:55.573 (115.252 mph), +7.782, 25 laps, Courage C65/Mazda.
12 (1) No. 4 LMGT1, Gavin/Beretta/Magnussen, 1:55.782 (115.044 mph), +7.991, 23 laps, Corvette C6.R.
13 (7) No. 33 LMP2, Barazi/Vergers/Julian, 1:56.148 (114.681 mph), +8.357, 2 laps, Courage C65/AER.
14 (2) No. 007 LMGT1, Enge/Kiesa/Turner, 1:56.509 (114.326 mph), +8.718, 23 laps, Aston Martin DBR9.
15 (3) No. 3 LMGT1, Fellows/O'Connell/Papis, 1:56.590 (114.247 mph), +8.799, 27 laps, Corvette C6.R.
16 (4) No. 009 LMGT1, Bright/Lamy/Sarrazin, 1:57.845 (113.030 mph), +10.054, 24 laps, Aston Martin DBR9.
17 (5) No. 25 LMGT1, Weickardt/Borcheller/TBA, 2:02.807 (108.463 mph), +15.016, 9 laps, Saleen S7R.
18 (1) No. 62 LMGT2, Kelleners/Melo/Lazzaro, 2:02.808 (108.462 mph), +15.017, 22 laps, Ferrari 430 GT Berllinetta.
19 (2) No. 51 LMGT2, Jeannette/Milner/Junqueira, 2:03.452 (107.896 mph), +15.661, 23 laps, Panoz Esperante GTLM/Ford.
20 (3) No. 23 LMGT2, Rockenfeller/Graf/Rahal, 2:03.689 (107.689 mph), +15.898, 21 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
21 (6) No. 26 LMGT1, Ruberti/Babini/J.Davies, 2:03.811 (107.583 mph), +16.020, 13 laps, Saleen S7R.
22 (4) No. 21 LMGT2, Auberlen/Hand/James, 2:04.078 (107.352 mph), +16.287, 22 laps, BMW E46 M3.
23 (5) No. 31 LMGT2, J.Bergmeister/T.Bergmeister/Jonsson, 2:04.083 (107.348 mph), +16.292, 19 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
24 (6) No. 50 LMGT2, Maxwell/Brabham/Bourdais, 2:04.132 (107.305 mph), +16.341, 23 laps, Panoz Esperante GTLM/Ford.
25 (7) No. 45 LMGT2, van Overbeek/Fogarty/Lieb, 2:04.558 (106.938 mph), +16.767, 22 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
26 ( No. 78 LMGT2, Pumpelly/Thornton/Patterson, 2:04.812 (106.721 mph), +17.021, 18 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
27 (9) No. 44 LMGT2, Law/Neiman/Pechnik, 2:05.476 (106.156 mph), +17.685, 22 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
28 (10) No. 85 LMGT2, Kox/Crevels, 2:05.688 (105.977 mph), +17.897, 19 laps, Spyker C8 Spyder/Audi.
29 (11) No. 22 LMGT2, Marks/Sellers/Jensen, 2:06.052 (105.671 mph), +18.261, 22 laps, BMW E46 M3.
30 (12) No. 80 LMGT2, Tomlinson/Dean/Kimber-Smith, 2:06.140 (105.597 mph), +18.349, 21 laps, Panoz Esperante GTLM.
31 (13) No. 55 LMGT2, Ehret/Nielsen/Farnbacher, 2:06.709 (105.123 mph), +18.918, 16 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
32 (14) No. 86 LMGT2, Bleekemolen/Hezemans, 2:07.337 (104.604 mph), +19.546, 17 laps, Spyker C8 Spyder/Audi.
33 (15) No. 56 LMGT2, Vonka/Casadei/McCormick, 2:33.839 (86.584 mph), +46.048, 2 laps, Porsche 911 GT3 RS.
34 (6) No. 9 LMP1, Dayton/Knoop/Fisken, no time, Lola EX257/AER.
35 (16) No. 79 LMGT2, Sugden/Matthews/Henzler, no time, Lola EX257/AER.[img]
А това вече са резултатите
[i]1. Rinaldo Capello, Italy; Tom Kristensen, Denmark; Allan McNish, Scotland; Audi R10 TDI Power (P1), 1:45.828, 125.88
2. Frank Biela, Germany; Emanuele Pirro, Italy; Marco Werner, Germany; Audi R10 TDI Power (P1), 1:47.673, 123.72
3. Sascha Maassen, Germany; Lucas Luhr, Germany; Emmanuel Collard; Porsche RS Spyder (P2), 1:47.800, 123.58
4. Timo Bernhard, Germany; Romain Dumas, France; Patrick Long, Oak Park, CA; Porsche RS Spyder (P2), 1:48.017, 123.33
5. Chris Dyson, Pleasant Valley, NY; Guy Smith, England; Lola B06/10 AER (P1), 1:49.531, 121.63
6. James Weaver, England; Butch Leitzinger, State College, PA; Andy Wallace, England; Lola B06/10 AER (P1), 1:49.635, 121.51
7. Duncan Dayton, North Salem, NY; Gregor Fisken, Scotland; Rick Knoop, Laguna Beach, CA; Lola EX257 AER (P1), 1:51.549, 119.43
8. Juan Barazi, Switzerland; Michael Vergers, England; Elton Julian, Los Angeles, CA; Courage C65 (P2), 1:52.068, 118.87
9. William Binnie, Portsmouth, NH; Alan Timpany, England; Rick Sutherland, Los Gatos, CA; Lola B05/40 Zytek (P2), 1:52.688, 118.22
10. Michael Lewis, San Diego, CA; Chris McMurry, Phoenix, AZ; Bryan Willman, Kirkland, WA; Lola EX257 AER (P1), 1:53.420, 117.46
11. Jason Bright, Australia; Pedro Lamy, Lisbon Portugal; Stephane Sarrazin, France; Aston Martin DB9 (GT1), 1:55.286, 115.55
12. Tomas Enge, Czech Republic; Darren Turner, England; Nicolas Kiesa, Denmark; Aston Martin DB9 (GT1), 1:56.030, 114.81
13. Jamie Bach, West Palm Beach, FL; Guy Cosmo, Long Island, NY; Raphael Matos, Brazil; Courage C65 Mazda (P2), 1:56.649, 114.20
14. Oliver Gavin, England; Olivier Beretta, Monaco; Jan Magnussen, Denmark; Corvette C6-R (GT1), 1:56.770, 114.09
15. Ron Fellows, Canada; Johnny OConnell, Flowery Branch, GA; Max Papis, Italy; Corvette C6-R (GT1), 1:57.854, 113.04
16. Paolo Ruberti, Italy; Fabio Babini, Italy; Jamie Davies, England; Saleen S7R (GT1), 2:00.128, 110.90
17. Tom Weickardt, Whitefish Bay, WI; Terry Borcheller, Gainesville, GA; Saleen S7R (GT1), 2:00.291, 110.75
18. Scott Maxwell, Canada; David Brabham, Australia; Sebastien Bourdais, France; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.563, 107.81
19. Ralf Kelleners, Germany; Jaime Melo, Brazil; Ferrari 430 GT Berli (GT2), 2:03.608, 107.77
20. Gunnar Jeannette, Palm Beach Gardens, FL; Tom Milner, Leesburg, VA; Bruno Junqueira, Brazil; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.671, 107.72
21. Mike Rockenfeller, Germany; Klaus Graf, Dorhan Germany; Graham Rahal, New Albany, OH; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:03.834, 107.58
22. Jorg Bergmeister, Germany; Nic Jonsson, Sweden; Tim Bergmeister, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.040, 107.40
23. Johannes vanOverbeek, San Francisco, CA; Jon Fogarty, Los Gatos, CA; Marc Lieb, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.170, 107.29
24. Bill Auberlen, Hermosa Beach, CA; Ian James, England; Joey Hand, Sacramento, CA; BMW E46 M3 (GT2), 2:04.471, 107.03
25. Lawrence Tomilson, Ireland; Richard Dean, England; Tom Kimber-Smith, England; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:04.592, 106.92
26. Spencer Pumpelly, Mason Neck, VA; Jep Thornton, Orlando, FL; Mark Patterson, Bronxville, NY; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.702, 106.83
27. Darren Law, Phoenix, AZ; Seth Neiman, Burlingame, CA; Lonnie Pechnik, Pacific Grove, CA; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:05.133, 106.46
28. Pierre Ehret, Santa Rosa, CA; Lars Nielsen, Denmark; Dominik Farnbacher, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:05.397, 106.24
29. Peter Kox, The Netherlands; Donny Crevels, The Netherlands; Spyker C8 Spyder Aud (GT2), 2:06.114, 105.63
30. Mike Hezemans, The Netherlands; Joeren Bleekemolen, Netherlands; Spyker C8 Spyder Aud (GT2), 2:06.498, 105.31
31. Bryan Sellers, Centerville, OH; Martin Jensen, Denmark; Justin Marks, Sacramento, CA; BMW E46 M3 (GT2), 2:07.001, 104.90
32. Tim Sudgen, England; Jim Matthews, Boca Raton, FL; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:09.131, 103.17
33. Jan Vonka, Czech Republic; Mauro Casadel, Italy; Bo McCormick, England; Porsche 911 GT3 RS (GT2), 2:15.173, 98.55
34. Clint Field, Dublin, OH; Liz Halliday, Rancho Santa Fe, CA; Jon Field, Dublin, OH; Lola B05/40 AER (P2), 16:17.044, 13.63
35. Andy Lally, New York, NY; James Gue, Athens, GA; Andrew Davis, Lilburn, GA; Courage C65 AER (P2), ?.???, .16
_________________
В следващия пост ще допиша, защо ауди печели, като казвам не умаловажам труда им даже бях за тях, но гледам реално какво е положението.[/img][/i]
Значи автомобилите клас Р1 се водят LMP1 (от Льо Манс), а другите са съответно LMP2.
А Порше не се състезава със заводски отбор, а доставя мотори за отбора Пенске и е се състезават в по-ниския клас LMP2 и в някой от състезанията в тези серий дори дават по-добри времена от по-мощните и по-висок клас Аудита
Ето и малко време от първия кръг в състезанията в АМЛС
Toва са тренировките
(1), No. 2 LMP1, Capello/Kristensen/McNish, 1:47.791 (123.572 mph), 25 laps, Audi R10/TDI Power.
2 (1), No. 6 LMP2, Maassen/Luhr/Collard 1:48.654 (122.591 mph), +0.863, 19 laps, Porsche RS Spyder.
3 (2), No. 1 LMP1, Biela/Pirro/Werner, 1:49.210 (121.967 mph), +1.419, 23 laps, Audi R10/TDI Power.
4 (3), No. 16 LMP1, Weaver/Leitzinger/Wallace, 1:49.530 (121.611 mph), +1.739, 24 laps, Lola B06/10/AER
5 (2) No. 7 LMP2, Bernhard/Dumas/Long, 1:49.599 (121.534 mph), +1.808, 25 laps, Porsche RS Spyder.
6 (4) No. 20 LMP1, Dyson/G.Smith, 1:49.692 (121.431 mph), +1.901, 17 laps, Lola B06/10/AER.
7 (3) No. 37 LMP2, C.Field/Halliday/J.Field, 1:50.350 (120.707 mph), +2.559, 20 laps, Lola B05 40/AER.
8 (5) No. 12 LMP1, Lewis/McMurry/Willman, 1:52.469 (118.433 mph), +4.678, 21 laps, Lola EX257/AER.
9 (4) No. 10 LMP2, Lally/Gue/A.Davis, 1:52.941 (117.938 mph), +5.150, 25 laps, Courage C65/AER.
10 (5) No. 41 LMP2, Binnie/Timpany/Sutherland, 1:54.375 (116.459 mph), +6.584, 8 laps, Lola B05/40/Zytek.
11 (6) No. 8 LMP2, Bach/Cosmo/Matos, 1:55.573 (115.252 mph), +7.782, 25 laps, Courage C65/Mazda.
12 (1) No. 4 LMGT1, Gavin/Beretta/Magnussen, 1:55.782 (115.044 mph), +7.991, 23 laps, Corvette C6.R.
13 (7) No. 33 LMP2, Barazi/Vergers/Julian, 1:56.148 (114.681 mph), +8.357, 2 laps, Courage C65/AER.
14 (2) No. 007 LMGT1, Enge/Kiesa/Turner, 1:56.509 (114.326 mph), +8.718, 23 laps, Aston Martin DBR9.
15 (3) No. 3 LMGT1, Fellows/O'Connell/Papis, 1:56.590 (114.247 mph), +8.799, 27 laps, Corvette C6.R.
16 (4) No. 009 LMGT1, Bright/Lamy/Sarrazin, 1:57.845 (113.030 mph), +10.054, 24 laps, Aston Martin DBR9.
17 (5) No. 25 LMGT1, Weickardt/Borcheller/TBA, 2:02.807 (108.463 mph), +15.016, 9 laps, Saleen S7R.
18 (1) No. 62 LMGT2, Kelleners/Melo/Lazzaro, 2:02.808 (108.462 mph), +15.017, 22 laps, Ferrari 430 GT Berllinetta.
19 (2) No. 51 LMGT2, Jeannette/Milner/Junqueira, 2:03.452 (107.896 mph), +15.661, 23 laps, Panoz Esperante GTLM/Ford.
20 (3) No. 23 LMGT2, Rockenfeller/Graf/Rahal, 2:03.689 (107.689 mph), +15.898, 21 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
21 (6) No. 26 LMGT1, Ruberti/Babini/J.Davies, 2:03.811 (107.583 mph), +16.020, 13 laps, Saleen S7R.
22 (4) No. 21 LMGT2, Auberlen/Hand/James, 2:04.078 (107.352 mph), +16.287, 22 laps, BMW E46 M3.
23 (5) No. 31 LMGT2, J.Bergmeister/T.Bergmeister/Jonsson, 2:04.083 (107.348 mph), +16.292, 19 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
24 (6) No. 50 LMGT2, Maxwell/Brabham/Bourdais, 2:04.132 (107.305 mph), +16.341, 23 laps, Panoz Esperante GTLM/Ford.
25 (7) No. 45 LMGT2, van Overbeek/Fogarty/Lieb, 2:04.558 (106.938 mph), +16.767, 22 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
26 ( No. 78 LMGT2, Pumpelly/Thornton/Patterson, 2:04.812 (106.721 mph), +17.021, 18 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
27 (9) No. 44 LMGT2, Law/Neiman/Pechnik, 2:05.476 (106.156 mph), +17.685, 22 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
28 (10) No. 85 LMGT2, Kox/Crevels, 2:05.688 (105.977 mph), +17.897, 19 laps, Spyker C8 Spyder/Audi.
29 (11) No. 22 LMGT2, Marks/Sellers/Jensen, 2:06.052 (105.671 mph), +18.261, 22 laps, BMW E46 M3.
30 (12) No. 80 LMGT2, Tomlinson/Dean/Kimber-Smith, 2:06.140 (105.597 mph), +18.349, 21 laps, Panoz Esperante GTLM.
31 (13) No. 55 LMGT2, Ehret/Nielsen/Farnbacher, 2:06.709 (105.123 mph), +18.918, 16 laps, Porsche 911 GT3 RSR.
32 (14) No. 86 LMGT2, Bleekemolen/Hezemans, 2:07.337 (104.604 mph), +19.546, 17 laps, Spyker C8 Spyder/Audi.
33 (15) No. 56 LMGT2, Vonka/Casadei/McCormick, 2:33.839 (86.584 mph), +46.048, 2 laps, Porsche 911 GT3 RS.
34 (6) No. 9 LMP1, Dayton/Knoop/Fisken, no time, Lola EX257/AER.
35 (16) No. 79 LMGT2, Sugden/Matthews/Henzler, no time, Lola EX257/AER.[img]
А това вече са резултатите
[i]1. Rinaldo Capello, Italy; Tom Kristensen, Denmark; Allan McNish, Scotland; Audi R10 TDI Power (P1), 1:45.828, 125.88
2. Frank Biela, Germany; Emanuele Pirro, Italy; Marco Werner, Germany; Audi R10 TDI Power (P1), 1:47.673, 123.72
3. Sascha Maassen, Germany; Lucas Luhr, Germany; Emmanuel Collard; Porsche RS Spyder (P2), 1:47.800, 123.58
4. Timo Bernhard, Germany; Romain Dumas, France; Patrick Long, Oak Park, CA; Porsche RS Spyder (P2), 1:48.017, 123.33
5. Chris Dyson, Pleasant Valley, NY; Guy Smith, England; Lola B06/10 AER (P1), 1:49.531, 121.63
6. James Weaver, England; Butch Leitzinger, State College, PA; Andy Wallace, England; Lola B06/10 AER (P1), 1:49.635, 121.51
7. Duncan Dayton, North Salem, NY; Gregor Fisken, Scotland; Rick Knoop, Laguna Beach, CA; Lola EX257 AER (P1), 1:51.549, 119.43
8. Juan Barazi, Switzerland; Michael Vergers, England; Elton Julian, Los Angeles, CA; Courage C65 (P2), 1:52.068, 118.87
9. William Binnie, Portsmouth, NH; Alan Timpany, England; Rick Sutherland, Los Gatos, CA; Lola B05/40 Zytek (P2), 1:52.688, 118.22
10. Michael Lewis, San Diego, CA; Chris McMurry, Phoenix, AZ; Bryan Willman, Kirkland, WA; Lola EX257 AER (P1), 1:53.420, 117.46
11. Jason Bright, Australia; Pedro Lamy, Lisbon Portugal; Stephane Sarrazin, France; Aston Martin DB9 (GT1), 1:55.286, 115.55
12. Tomas Enge, Czech Republic; Darren Turner, England; Nicolas Kiesa, Denmark; Aston Martin DB9 (GT1), 1:56.030, 114.81
13. Jamie Bach, West Palm Beach, FL; Guy Cosmo, Long Island, NY; Raphael Matos, Brazil; Courage C65 Mazda (P2), 1:56.649, 114.20
14. Oliver Gavin, England; Olivier Beretta, Monaco; Jan Magnussen, Denmark; Corvette C6-R (GT1), 1:56.770, 114.09
15. Ron Fellows, Canada; Johnny OConnell, Flowery Branch, GA; Max Papis, Italy; Corvette C6-R (GT1), 1:57.854, 113.04
16. Paolo Ruberti, Italy; Fabio Babini, Italy; Jamie Davies, England; Saleen S7R (GT1), 2:00.128, 110.90
17. Tom Weickardt, Whitefish Bay, WI; Terry Borcheller, Gainesville, GA; Saleen S7R (GT1), 2:00.291, 110.75
18. Scott Maxwell, Canada; David Brabham, Australia; Sebastien Bourdais, France; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.563, 107.81
19. Ralf Kelleners, Germany; Jaime Melo, Brazil; Ferrari 430 GT Berli (GT2), 2:03.608, 107.77
20. Gunnar Jeannette, Palm Beach Gardens, FL; Tom Milner, Leesburg, VA; Bruno Junqueira, Brazil; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:03.671, 107.72
21. Mike Rockenfeller, Germany; Klaus Graf, Dorhan Germany; Graham Rahal, New Albany, OH; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:03.834, 107.58
22. Jorg Bergmeister, Germany; Nic Jonsson, Sweden; Tim Bergmeister, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.040, 107.40
23. Johannes vanOverbeek, San Francisco, CA; Jon Fogarty, Los Gatos, CA; Marc Lieb, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.170, 107.29
24. Bill Auberlen, Hermosa Beach, CA; Ian James, England; Joey Hand, Sacramento, CA; BMW E46 M3 (GT2), 2:04.471, 107.03
25. Lawrence Tomilson, Ireland; Richard Dean, England; Tom Kimber-Smith, England; Panoz Esperante GTLM (GT2), 2:04.592, 106.92
26. Spencer Pumpelly, Mason Neck, VA; Jep Thornton, Orlando, FL; Mark Patterson, Bronxville, NY; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:04.702, 106.83
27. Darren Law, Phoenix, AZ; Seth Neiman, Burlingame, CA; Lonnie Pechnik, Pacific Grove, CA; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:05.133, 106.46
28. Pierre Ehret, Santa Rosa, CA; Lars Nielsen, Denmark; Dominik Farnbacher, Germany; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:05.397, 106.24
29. Peter Kox, The Netherlands; Donny Crevels, The Netherlands; Spyker C8 Spyder Aud (GT2), 2:06.114, 105.63
30. Mike Hezemans, The Netherlands; Joeren Bleekemolen, Netherlands; Spyker C8 Spyder Aud (GT2), 2:06.498, 105.31
31. Bryan Sellers, Centerville, OH; Martin Jensen, Denmark; Justin Marks, Sacramento, CA; BMW E46 M3 (GT2), 2:07.001, 104.90
32. Tim Sudgen, England; Jim Matthews, Boca Raton, FL; Porsche 911 GT3 RSR (GT2), 2:09.131, 103.17
33. Jan Vonka, Czech Republic; Mauro Casadel, Italy; Bo McCormick, England; Porsche 911 GT3 RS (GT2), 2:15.173, 98.55
34. Clint Field, Dublin, OH; Liz Halliday, Rancho Santa Fe, CA; Jon Field, Dublin, OH; Lola B05/40 AER (P2), 16:17.044, 13.63
35. Andy Lally, New York, NY; James Gue, Athens, GA; Andrew Davis, Lilburn, GA; Courage C65 AER (P2), ?.???, .16
_________________
В следващия пост ще допиша, защо ауди печели, като казвам не умаловажам труда им даже бях за тях, но гледам реално какво е положението.[/img][/i]
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
wili98 написа:Tomcat написа:те Фолксваген не карат ли с дизели на Париж-Дакар?
Доколкото знам не. ама не съм 100%
Да така е Рейс Туарег 2 с 275 кс
http://www.vw.com/touareg/news_20060116.html
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Друго, което е важно Ауди са отбора с най-голям бюджет и се състезават в най-горния клас ЛМП1 с отбори от рода на Кураж, Лола, Dison Racing, които имат доста по-малък бюджет и не могат да се мерят с големите заводските тимове (които в този случай е само един).
Дори автмобилите на Пенске Порше, който са по-нисък клас завършват непосредствено зад Аудита и пред конкурентите на Ауди в лицето на Кураж, Лола и т.н, сами можем да си направим сметка за какво иде реч.
Значи както казах всичко е маркетинг и концерна ВАГ и в частност Ауди си рекламират продуктите и технологийте доста успешно, чрез това състезание.
Преди няколко години предния модел Ауди R8 FSI - пак мачкаше наред, причините бяха същите каквито са сега, а и технологията ФСИ беше силно коментирана, сега става същата работа само, че с ТДИ-повер модела в лицето на Ауди R10 Tdi-power. Предната година пък Бентли, които пак са собственост на ВАГ, спечелиха (естествено)
А сега за двигателите с клас LMP1 за дизели ограниченията са следните: 5.5литра с турбо, а при бензин е 4.0литра обен за турбо моторите и 6.0литра за атмсоферните.
Преди Ауди, пък БМВ доминираха.
Значи едно време 24те часа на Льо Ман са били най-престижното състезание и участниците са били много сериозни: Ферари, Ягуар, Мерцедес, Порше, Рено, Форд, БМВ, Тойота и други за, които сега не се сещам. Най-много победи в това състезание (в генералното класиране и в отделните класове) имат Порше, сериозни успехи имат Форд, Ферари и Ягуар, а най-успешната състезателна кола в класа си на всички времена е Порше 956-962 (разполагало е с 2.8литров мотор 620-780коня, които е издържал 24часово състезание), което е печелило състезанието доста често и заради него дори е бил променен регламента за да не може вече да участва тъй като е било без конкуренция.
Мисълъта ми е че това състезание 24те часа на ЛьоМан и конкретно Льо Ман серийте в момента не са това, което бях и конкуренцията не е толкова силна.
Има и още един момент, че в тези състезания за издържливост икономията е много важна, това една и от причините в средата на 80те повече тимове да се насочат към турбо моторите
За друго в момента не се сещам. хубав спор се получи, а клавиатурата ми се изтърка, толкова не съм писал отдавна.
Дори автмобилите на Пенске Порше, който са по-нисък клас завършват непосредствено зад Аудита и пред конкурентите на Ауди в лицето на Кураж, Лола и т.н, сами можем да си направим сметка за какво иде реч.
Значи както казах всичко е маркетинг и концерна ВАГ и в частност Ауди си рекламират продуктите и технологийте доста успешно, чрез това състезание.
Преди няколко години предния модел Ауди R8 FSI - пак мачкаше наред, причините бяха същите каквито са сега, а и технологията ФСИ беше силно коментирана, сега става същата работа само, че с ТДИ-повер модела в лицето на Ауди R10 Tdi-power. Предната година пък Бентли, които пак са собственост на ВАГ, спечелиха (естествено)

А сега за двигателите с клас LMP1 за дизели ограниченията са следните: 5.5литра с турбо, а при бензин е 4.0литра обен за турбо моторите и 6.0литра за атмсоферните.
Преди Ауди, пък БМВ доминираха.
Значи едно време 24те часа на Льо Ман са били най-престижното състезание и участниците са били много сериозни: Ферари, Ягуар, Мерцедес, Порше, Рено, Форд, БМВ, Тойота и други за, които сега не се сещам. Най-много победи в това състезание (в генералното класиране и в отделните класове) имат Порше, сериозни успехи имат Форд, Ферари и Ягуар, а най-успешната състезателна кола в класа си на всички времена е Порше 956-962 (разполагало е с 2.8литров мотор 620-780коня, които е издържал 24часово състезание), което е печелило състезанието доста често и заради него дори е бил променен регламента за да не може вече да участва тъй като е било без конкуренция.
Мисълъта ми е че това състезание 24те часа на ЛьоМан и конкретно Льо Ман серийте в момента не са това, което бях и конкуренцията не е толкова силна.
Има и още един момент, че в тези състезания за издържливост икономията е много важна, това една и от причините в средата на 80те повече тимове да се насочат към турбо моторите
За друго в момента не се сещам. хубав спор се получи, а клавиатурата ми се изтърка, толкова не съм писал отдавна.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не си прав за ФСИ...
Доколкото разбрах от докиментацията за регламента:
Турбо - 1 брой.. не може 2 ... а ФСИ са две турбота..
ТОва е регламента за 2006 но с право мерене, може да е променен...
А и икономичността, е едно от достойнствата на дизела.. тъй че, не можеш да я даваш като коз против...
И в крайна сметка колите се лимитират допълнително, с ограничаване на входящият въздух, които се изчисляват спрямо обема на мотора ако не ме лъже паметта....
В крайна сметка.. добре премерен ход на маркетинга.. и явна техническа доминация на дизела съобразена с правилата.... поне в Себринг.. за Льоман ще видим...
Бюджета, не винаги има общо.. защото ти спомена за сравнение в Ф1... между мидланд и Ферари например, но удобно пропусна Тойота-Рено например..
Където Тойо.. е с 330 млн а рено с малко над 200...
Доколкото разбрах от докиментацията за регламента:
Турбо - 1 брой.. не може 2 ... а ФСИ са две турбота..
ТОва е регламента за 2006 но с право мерене, може да е променен...
А и икономичността, е едно от достойнствата на дизела.. тъй че, не можеш да я даваш като коз против...
И в крайна сметка колите се лимитират допълнително, с ограничаване на входящият въздух, които се изчисляват спрямо обема на мотора ако не ме лъже паметта....
В крайна сметка.. добре премерен ход на маркетинга.. и явна техническа доминация на дизела съобразена с правилата.... поне в Себринг.. за Льоман ще видим...
Бюджета, не винаги има общо.. защото ти спомена за сравнение в Ф1... между мидланд и Ферари например, но удобно пропусна Тойота-Рено например..
Където Тойо.. е с 330 млн а рено с малко над 200...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта