



Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
- anton76
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие ... Cyprus
Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
Здравеите искам мнение за този автомобил. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details според вас читав ли е.Как е като разход подръжка .Помогнете малко с мнения за този модел .Моля участие да взимат хора имащи лични впечатления . И този от обявата как ви се струва като цената има и кометар.Благодаря предварително на отзовалите се 

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
Не знаех, че се слага такъв двигател на А6...
Мислех, че всички 2.0 за този клас са си 16 клапанови...
А бе, я провери да не са му насадили 1.6 8V на тоя гроб...
Мислех, че всички 2.0 за този клас са си 16 клапанови...
А бе, я провери да не са му насадили 1.6 8V на тоя гроб...

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
Слага се този мотор.
Лично мнение на база вървеж на такова купе (А6 С4) с 2.5 дизел 115 кс и пак една идея не му стига, за да стане много приятна за каране, а при турбо дизелът има и огромен въртящ момент. Точно този момент при 2.0 115 кс ще ти липсва страшно много.
Понеже аз много обикалях меналата година и доста се оглеждах и в това Ауди, преди да взема моята, та до какъв извод стигнах.
Ако твърдо искаш бензин, то моторят за това купе е 2.6 V6 150 кс. Ако не караш много на година го караш на бензин, ако въртиш много, то слагаш газов инжекцион.
Лично мнение на база вървеж на такова купе (А6 С4) с 2.5 дизел 115 кс и пак една идея не му стига, за да стане много приятна за каране, а при турбо дизелът има и огромен въртящ момент. Точно този момент при 2.0 115 кс ще ти липсва страшно много.
Понеже аз много обикалях меналата година и доста се оглеждах и в това Ауди, преди да взема моята, та до какъв извод стигнах.
Ако твърдо искаш бензин, то моторят за това купе е 2.6 V6 150 кс. Ако не караш много на година го караш на бензин, ако въртиш много, то слагаш газов инжекцион.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
Много читав модел. Може би един от най-добрите. Никакви забележки от към здравина и комфорт в купето... поне за сега де (от 1 г. в България). Страхотна позиция за водача, без значение какви предпочитания има. Ергономията, типично за VAG, си е на очакваното ниво. Всичко си е по местата и не трябва да има хлабави копчета и лостове. Качеството на материалите в купето е на висота - в нашата не се чуват никакви паразитни шумове и върху павета. Иначе и като части не е нищо фрапантно, дори напротив. Най-важното е да случиш на запазен екземпляр и да си спестиш скъпите ремонти, защото обслужване и текуща поддръжка, без сериозните проблеми, си е в съвсем нормални граници.
Трябва, обаче, да знаеш, че brabus е 100% прав. Най-добрият вариант е да се търси или 2.6 150 к.с. (ABC код на мотора) или 2.8 (AAH) 174 к.с. По-големият в общи линии харчи колкото 2.6.
2.0 16V (код АСЕ) е недолюбван във форума на Ауди. С баща ми също търсихме 2.6, но попаднахме на изключителен автомобил с АСЕ мотор и я взехме. Динамиката е съвсем прилична. Преди 3000 оборота се кара леко и плавно, а след това тръгва да върви с много приятен звук. Скоростите са къси... на магистрала си държи 4000 оборота при 140-150 км/ч, но пък купето е добре звукоизолирано, а разхода с климатроник на газ е 10-10.5/100 км. Имай предвид, че по принцип АСЕ го дават много противопоказен за газови инсталации - ще трябва да си сигурен, че имаш читав газаджия, който да направи инсталацията.
Моторът с осем клапана със сигурност е най-евтин за поддръжка и с най-нисък разход, но мисля, че наистина не си струва да жертваш толкова голяма разлика в динамиката. Ако искаш да се возиш по-евтино обмисли AEL - 2.5 дизел със 140 к.с. и 6 предавки (предни
). За по-малкият дизел важи същото и като за бензиновия мотор с осем клапана. Имай предвид, обаче, че колата вече е на години... трудно се намират читави, защото на хората не им се продава - важи и за бензинови и за дизелови.
Естествено потърси модел с 4 ел. стъкла, климатроник, таблото с трите уреда (не съм сигурен дали на А6 има от другите), по възможност оригиналната BOSE система на Ауди и т.н. Това са неща, които освен че ще те радват, в по-късен етап ще повишат стойността на автомобила ти.
Успех и потърси с търсачката - писано е.
ЕДИТ: Не изглежда зле тази на снимките - но задължително на място и внимателно при огледа. Има подгряване на седалките, но нещо много ниска ми се вижда... Иначе съм фен на синьо за цвят на купето, но не и за салона.

Гледам, че ги няма стелките - искай да ги видиш, принципно изкарват доооста каране. В багажника трябва да имаш двоен под с твърди плоскости. От вътре конзолите не трябва да са надрани - иначе сигурно е товарена с нещо голямо и много много тежко. Естествено не трябва да ти светят контролни лампи, скоростите да си влизат лекичко и волана е приятно прецизен.
Изобщо гледай внимателно и ако за момент се зачудиш защо тъпия германец е спестил нещо някъде... вероятно не го е спестил той, а автокъщата.
ЕДИТ 2: Задължително прегледай прикачения файл - ще ти бъде полезен при евентуална покупка.
Трябва, обаче, да знаеш, че brabus е 100% прав. Най-добрият вариант е да се търси или 2.6 150 к.с. (ABC код на мотора) или 2.8 (AAH) 174 к.с. По-големият в общи линии харчи колкото 2.6.
2.0 16V (код АСЕ) е недолюбван във форума на Ауди. С баща ми също търсихме 2.6, но попаднахме на изключителен автомобил с АСЕ мотор и я взехме. Динамиката е съвсем прилична. Преди 3000 оборота се кара леко и плавно, а след това тръгва да върви с много приятен звук. Скоростите са къси... на магистрала си държи 4000 оборота при 140-150 км/ч, но пък купето е добре звукоизолирано, а разхода с климатроник на газ е 10-10.5/100 км. Имай предвид, че по принцип АСЕ го дават много противопоказен за газови инсталации - ще трябва да си сигурен, че имаш читав газаджия, който да направи инсталацията.
Моторът с осем клапана със сигурност е най-евтин за поддръжка и с най-нисък разход, но мисля, че наистина не си струва да жертваш толкова голяма разлика в динамиката. Ако искаш да се возиш по-евтино обмисли AEL - 2.5 дизел със 140 к.с. и 6 предавки (предни

Естествено потърси модел с 4 ел. стъкла, климатроник, таблото с трите уреда (не съм сигурен дали на А6 има от другите), по възможност оригиналната BOSE система на Ауди и т.н. Това са неща, които освен че ще те радват, в по-късен етап ще повишат стойността на автомобила ти.
Успех и потърси с търсачката - писано е.

ЕДИТ: Не изглежда зле тази на снимките - но задължително на място и внимателно при огледа. Има подгряване на седалките, но нещо много ниска ми се вижда... Иначе съм фен на синьо за цвят на купето, но не и за салона.


Гледам, че ги няма стелките - искай да ги видиш, принципно изкарват доооста каране. В багажника трябва да имаш двоен под с твърди плоскости. От вътре конзолите не трябва да са надрани - иначе сигурно е товарена с нещо голямо и много много тежко. Естествено не трябва да ти светят контролни лампи, скоростите да си влизат лекичко и волана е приятно прецизен.
Изобщо гледай внимателно и ако за момент се зачудиш защо тъпия германец е спестил нещо някъде... вероятно не го е спестил той, а автокъщата.

ЕДИТ 2: Задължително прегледай прикачения файл - ще ти бъде полезен при евентуална покупка.
- Прикачени файлове
-
- klimatronik.doc
- Климатроник - кодове грешки Ауди
- (205 KиБ) Свален 389 пъти
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
brabus написа:Не съм фен на дизела на старо и затова търсих бензин.
Та 2.0 115 кс - електрически инжекцион (дюзи). Сравнително съвременен за онези години мотор.
2.0 16V 140 кс - перфектно пасва на купето като мощност, но да сложиш механичен инжекцион през 1995~1996 г. и то в Ауди е срам и позор. Създава доста проблеми тази механична инжекция.
2.6 150 кс. и 2.8 174 кс не много съвременни и те, защото са по два клапана на цилиндър. Това води до отностително малко коне за кубатурите им.
Въз основа на всичко това ти писах, че за мен най-добрият избор е 2.6 бензин
Това изпратих на автора на темата на ЛС, но си мисля, че май по-добре да го споделя с всички.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
този мотор колкото и да е слабичък е много приличен на вървене в ниски обороти,нагоре го няма никакъв,а е и с ел. инжекция с код АБК,има го и с механичен с код ААД.
Икономичен е,здрав и непретенциозен и перфектен за спокойно каране,изпреварването в скорости от 100 нагоре ще са ти трудни.
Точно това което си показал,ми се струва ,че е италиянка.
Окачването е перфектно,здраво и устойчиво,директен и лек волан./За сведение-всичко гумено по предницата,кормилни накрайници,носачи"шарнира е капсулован" 2бр и 4-ри тампона на предния мост с качествени части е 500лв/ 4-ри диска цимерман и накладките за тях текстар 300лв,съединител пак толкова на закс или лук,ако отидеш на 2.6/2.8 мотор или 2.5ТДИ отиваш на 800лв съединител/демпферен маховик/
По салона този модел трудно можеш да предположиш на какви километри е,много е здрав и качествен.
Икономичен е,здрав и непретенциозен и перфектен за спокойно каране,изпреварването в скорости от 100 нагоре ще са ти трудни.
Точно това което си показал,ми се струва ,че е италиянка.
Окачването е перфектно,здраво и устойчиво,директен и лек волан./За сведение-всичко гумено по предницата,кормилни накрайници,носачи"шарнира е капсулован" 2бр и 4-ри тампона на предния мост с качествени части е 500лв/ 4-ри диска цимерман и накладките за тях текстар 300лв,съединител пак толкова на закс или лук,ако отидеш на 2.6/2.8 мотор или 2.5ТДИ отиваш на 800лв съединител/демпферен маховик/
По салона този модел трудно можеш да предположиш на какви километри е,много е здрав и качествен.
- anton76
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие ... Cyprus
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
По принцип продавача твърди че е нов внос от Германия ама знаеш ли ги тях.Засега цената и е 3900 лева без да съм ходил да я гледам . 

- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Търся мнение за Audi A6 2.0i 8V
На мен и 2.6 ми е малко на такова купе
Колата наистина е тежичка за ААД мотора.
Има дребни болежки като рамената на чистачките, лайсните на вратите (долните- гумените), радиаторче на парното за почти всички екземпляри. Този мотор може да ти докара драми с механичния инжейцион (заради некомпетенти маистори)

Колата наистина е тежичка за ААД мотора.
Има дребни болежки като рамената на чистачките, лайсните на вратите (долните- гумените), радиаторче на парното за почти всички екземпляри. Този мотор може да ти докара драми с механичния инжейцион (заради некомпетенти маистори)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта