Прочетох един стар Аутобилд преди малко..........и ми се стори интересно да споделя какво научих:))))))))))
VW
Произходът на емблемата на Фолксваген наподобява доста теорията за първичният взрив- Тя е възникнала изведнъж и никой не може да каже със сигурност откъде се е появила. Според една от легендите логото с графично свързаните v и w е създадено през 37година и е дело на даровитият приложен график Франц Ксавиер Раймшлийз- конструктор от екипа на Фердинанд Порше, натоварен от Майн Фюрерът със създаването на народната кола. Първоначалната версия на марката се състой от зъбно колело с вписан в него надпис КДФ...............зъбното колело с емблемата на Германския трудов фронт- Обществена нацистка организация издаваща издаваща спестовните книжки за народната кола..........а КДФ е съкращение от "Сила от Радостта", превърнала се в рекламен лозунг на компанията.
Коли, Емблеми, История
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
OPEL
"Има и по-престижни рождени места за една автомобилна фирма от стар краварник. , Факт е обаче че историята на акционерното дружество Адам Опел започва именно в обор.
Младият Адам Опел използва тази стопанска сграда за подслон на първата си работилница, за производството на шевни машини, а от 1898година и на автомобили...................Светкавицата в емблемата някога била цепелин........символ на тогавашния връв в техническия прогрес . После цепелина остарял и гербът на Опел придобил форма на ракета, а светкавицата, каквато я познаваме днес съществува от 1963г"
Държа да почертая че всичко е буквално преписано, без да се гъбаркам с най великата "червена" марка
"Има и по-престижни рождени места за една автомобилна фирма от стар краварник. , Факт е обаче че историята на акционерното дружество Адам Опел започва именно в обор.
Младият Адам Опел използва тази стопанска сграда за подслон на първата си работилница, за производството на шевни машини, а от 1898година и на автомобили...................Светкавицата в емблемата някога била цепелин........символ на тогавашния връв в техническия прогрес . После цепелина остарял и гербът на Опел придобил форма на ракета, а светкавицата, каквато я познаваме днес съществува от 1963г"
Държа да почертая че всичко е буквално преписано, без да се гъбаркам с най великата "червена" марка
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Хайде и за
Audi
(лат. Слушай)
След конфликт със съдружниците си, Аугуст Хорх напуска създадената от него фирма носеща фамилното му име и основава друга. Поради юридически причини новото предприятие не може да носи името Хорх и находчивият Аугуст решава проблема, превеждайки немската дума на латински. Така заповедното немско "Слушай" се превръща в латинския си еквивалент- Audi.
По време на стопанската криза през 20-те год на миналия век ДКЛ купува заводите на Алди а през 32година заедно с Хорх и Лондерер, четирите фирми се обединяват..........по късно отново възприемат името Audi. Пръстените символизират обединението.
Audi
(лат. Слушай)
След конфликт със съдружниците си, Аугуст Хорх напуска създадената от него фирма носеща фамилното му име и основава друга. Поради юридически причини новото предприятие не може да носи името Хорх и находчивият Аугуст решава проблема, превеждайки немската дума на латински. Така заповедното немско "Слушай" се превръща в латинския си еквивалент- Audi.
По време на стопанската криза през 20-те год на миналия век ДКЛ купува заводите на Алди а през 32година заедно с Хорх и Лондерер, четирите фирми се обединяват..........по късно отново възприемат името Audi. Пръстените символизират обединението.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:50, променено общо 1 път.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
,Porshe
Буйният жребец на златен фон в средата на логото на фирмата със седалище в Щутгарт-Цуфенхаузен идва от герба на Щутгард. Рогата и черно-червените ивици в емблемата на Порше са заимствани от герба на Херцозите Вюртемберг. Уникален във фирмения знак е само надписът- Порше е фамилията на гениалния основател на фирмата- Фердинанд.
Ferrari
Само един жребец върху предницата на Ферари е достатъчен за да ви стане ясно че зад него стои цял разюздан табун , изправеният на задните си два крака черен кон е подарък за основателя на фирмата Енцо Ферари от графиня Паолина Барака, която взема изображението от фамилният си герб. Жълтият цвят на фона е символ на град Модена.....седалището на Ферари
Lamborghini
Имало едно време едно момче........син на селянин от Ренацо...........малко селце близо до Болоня. Младият Ламборгини не изпитвал любов към нивите и добитака и вместо да се посвети на земеделски труд, след Втората световна война започнал да произвежда трактори и инсталации. (Нищо чудно че са направили толкоз грозен първия си джип) ............та Забогатял нашия Ламборгини и можел да си позволи да се носи по селските пътища със скъпи спортни автомобили. Скоро и най-добрите машини започнали да не му харесват достатъчно и той решил да си построй сам съвършеният спортен автомобил, който надминава Ферари. Това се случило през 63година.......за емблема на марката си Ламборгини избрал бика- Символ на зодиакалния му знак телец.
Буйният жребец на златен фон в средата на логото на фирмата със седалище в Щутгарт-Цуфенхаузен идва от герба на Щутгард. Рогата и черно-червените ивици в емблемата на Порше са заимствани от герба на Херцозите Вюртемберг. Уникален във фирмения знак е само надписът- Порше е фамилията на гениалния основател на фирмата- Фердинанд.
Ferrari
Само един жребец върху предницата на Ферари е достатъчен за да ви стане ясно че зад него стои цял разюздан табун , изправеният на задните си два крака черен кон е подарък за основателя на фирмата Енцо Ферари от графиня Паолина Барака, която взема изображението от фамилният си герб. Жълтият цвят на фона е символ на град Модена.....седалището на Ферари
Lamborghini
Имало едно време едно момче........син на селянин от Ренацо...........малко селце близо до Болоня. Младият Ламборгини не изпитвал любов към нивите и добитака и вместо да се посвети на земеделски труд, след Втората световна война започнал да произвежда трактори и инсталации. (Нищо чудно че са направили толкоз грозен първия си джип) ............та Забогатял нашия Ламборгини и можел да си позволи да се носи по селските пътища със скъпи спортни автомобили. Скоро и най-добрите машини започнали да не му харесват достатъчно и той решил да си построй сам съвършеният спортен автомобил, който надминава Ферари. Това се случило през 63година.......за емблема на марката си Ламборгини избрал бика- Символ на зодиакалния му знак телец.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:44, променено общо 1 път.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
mucho написа:мен лично сичко що е свързано с логотипи силно ма вълнуа, та да та питам има ли някъв начин да се види цялата статия - онлайн ли е върпосната статия ели под формата на добрата стара хАртия?!
За съжаление носителя е хартиен.......но вдругиден или когато си взема скенерче първото нещо което ще сканирам ще е това .........и го пускам тук веднага.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта